Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 603850 ganger)

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Det skal gå tror jeg, for øyeblikket tror jeg ligger på rundt 700 RAW.. så får vi se om det holder, 50 kg er veldig mye iallefall når man har kommet litt opp på vektene...
Har lenge tenkt på å konkurrere men når jeg hverken har tilgang på utstyr eller annet så avventer jeg å bygger opp grunnstyrke til jeg kommer til en plass med tilgang.. skal kanskje til trondheim til høsten og da får jeg kanskje muligheten om jeg snakker fint med gutta her på forumet Smiley
isåfall får jeg vente og gå til innkjøp av noe utstyr selv, har egentlig grei lagringsplass...

Det må være ett veldig bra mål, sykt morsomt om du klarer det.. hvor gammel er du forresten? vekt + høyde og? Smiley Syns det høres ut som veldig fornuftig mål, hvor ligger du ann nå? Skal følge med i loggen din for å se om du lykkes! All lykke iallefall Smiley


bare til å kjøpe inn å lage noe selv da Smiley er ikke mye som skal til før du har de viktigste øvelsene..

Jeg er 21 år (88 modell), er 185 høy og veier for tiden 124 kg om morningen. tipper jeg har 300 i mark nå, satser mot 320 til sommeren, bøy er det vanskelig å anslå, men øker lett i bein. har vel kanskje 250ish i knebøy nå, så håper på mer der Smiley
vi får se hvor det ender, men det kjipe er at jeg var nesten like sterk i de 3 store i fjor:P

blir spennende å se for oss begge framover hvertfall Smiley Lykke til veidere med treningen.

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Veldig bra form om dagen:)

Er jo ikke sånn kjempe dyrt å kjøpe seg litt sånn småteri bare for å få trent teknik osv i øvelsene i første gangs perioden. kan sikkert lage en liten avtale med oppbevaring med gymmet evt få dem til å sette opp en plakat om sammen spleising av utstyr eller noe vis senteret evt er intrisert i å lagre det. Er jo sikkert noen som er intrisert:)

Utlogget _____Flisa_____

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • Nothing great ever comes without a sacrifice!
Virkelig imponerende hantelpress i flatbenkt ! 67,5 kg 6 reps  Cool

Stå på mann! Smiley
Benk: 130kg x 4. 147,5 kg x 1 (mål i 2012: 155kg x 1)

Knebøy: 220kg x 2 (mål i 2012: 220 x3 / 230kg x 1)
Settet på 220kg ble kjørt til ca 90gr i kneleddet på begge reps.

240kg x1 (mål i 2012: 250kg x 1)

Vekt nå: ca 91 kg ( ca 10-11% i fettprosent )
Høyde: 175cm

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Hvilket treningsprogram kjører du? fortell litt om programmet ditt  Smile

Kjører ikke noe spesifikt program, trener 4-5 ganger i uka. Kjører 2 muskelgrupper hver trening. (kjører bøy og mark alene eneste..) Trener tungt i både bøy og mark mens i de andre øvelsene så kjører jeg flere reps.
Har aldri hatt noe program, har alltid tatt alt på feelingen og dagsformen Smiley
Aldri har jeg klart å følge noe program heller, liker å er fornøyd med måten jeg gjør det på + at det går fremover så jeg fortsetter bare med det...

bare til å kjøpe inn å lage noe selv da Smiley er ikke mye som skal til før du har de viktigste øvelsene..

Jeg er 21 år (88 modell), er 185 høy og veier for tiden 124 kg om morningen. tipper jeg har 300 i mark nå, satser mot 320 til sommeren, bøy er det vanskelig å anslå, men øker lett i bein. har vel kanskje 250ish i knebøy nå, så håper på mer der Smiley
vi får se hvor det ender, men det kjipe er at jeg var nesten like sterk i de 3 store i fjor:P

blir spennende å se for oss begge framover hvertfall Smiley Lykke til veidere med treningen.

Da er vi like gamle, men du er sterkere enn meg og ikke minst mye større Sad Tongue Får bare peise på å prøve å puste deg litt i nakken Smiley Du har noen imponerende løft og en bra styrke for alderen, har sett innom loggen din men tenkte du var gamlere! Du er en del høyere enn meg men mye sterkere...

Du har hatt lite progresjon siden ifjor? Kommer vel litt annpå hvordan du ser på det? Du har vel trent veldig strongman relatert så tipper teknikk, utførelse og styrke i øvelser der er en del bedre? Wink
Skal uansett henge med i loggen din, lykke til Smiley kommer antakelig på NSM og ser på, da ser jeg deg sikkert!

Veldig bra form om dagen:)

Er jo ikke sånn kjempe dyrt å kjøpe seg litt sånn småteri bare for å få trent teknik osv i øvelsene i første gangs perioden. kan sikkert lage en liten avtale med oppbevaring med gymmet evt få dem til å sette opp en plakat om sammen spleising av utstyr eller noe vis senteret evt er intrisert i å lagre det. Er jo sikkert noen som er intrisert:)

Neij det er sant, jeg har en finger med i spillet på gymmet der vi driver i en kjeller.. så får alltid lagra der Smiley men problemet er at det er så liten plass, får aldri yoke stativ ned der, eneste jeg vet jeg skal investere i er noen steiner og stokk/apollons.. det kommer ettterhvert Smiley

Virkelig imponerende hantelpress i flatbenkt ! 67,5 kg 6 reps  Cool

Stå på mann! Smiley

Takk for det Smiley Bedre skal det bli!
Du også! Stå på!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
2 bilder til tatt litt tidligere i litt dårlig lys med kamera uten blits :Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Satt å kika litt på pcen og sammenligna litt, ikke helt korrekte sammenligninger siden bildene ikke er 100% like men syns selv jeg ser litt forandring på kroppen :Smiley

Dette er over en tidsperiode på 1100 dager. Altså litt i overkant av 3 år...
Det er 85 kg vs 110 kg. Så det er 25 kg på denne perioden Smiley

Wow sykt. Du har konge skuldre og armer!
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Detik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Haha, ser smilet ditt når du står å poser ja, skjønner godt hvorfor for å si det sånn Wink

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Wow sykt. Du har konge skuldre og armer!

Takk for det Pumpaholic! Smiley Blir mere, har noen andre bilder fra helt i starten skal se om jeg ikke kan lage ett helt progresjonsbilde etterhvert!

Haha, ser smilet ditt når du står å poser ja, skjønner godt hvorfor for å si det sånn Wink

Hehe, har alltid vært en gladgutt Wink

Dagens trening (ble litt lang):

Militærpress:
40 kg 2x10
60 kg 2x10
70 kg 2x5
75 kg 2x5
80 kg 2x5
85 kg 2x5

Papir egentlig, men hadde litt smerter i ei skulder..

Vendinger + press:
60 kg 3x8
85 kg 2x5
95 kg 2x5

Sittende hantelpress:
40 kg x 6
50 kg x 6
40 kg x 6

Veldig greie vekter...

Sidehev m/ hantler:
16 kg 3x10

Fronthev:
16 kg 3x10

Bakside skulder ala roing med kabel:
80 kg 3x12

Nedtrekk bredt grep:
10 plater x 20
12 plater x 15
16 plater x 12
18 plater x 8
20 plater 3x8 + 12 plater x 8 + 8 plater x 8

Stangroing:
40 kg x 12
60 kg x 12
80 kg x 12
120 kg 3x12 + 3x10 reps markløft
60 kg x 12

Nedtrekk smalt grep:
12 plater x 12
16 plater x 12
18 plater x 12
16 plater x 12

Bicepscurl med hantler:
21 kg 3x12

Finito Smiley
Imorgen er det bryst fordi jeg skal trene med en kompis, så starter vi med bøy på mandag før jobb og tar det derifra! HOI!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Detik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Fått sjekka ut den skuldern du hadde vondt i eller? Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Fått sjekka ut den skuldern du hadde vondt i eller? Smiley

Den trengs ikke sjekkes, har ei skulder som har vært ute av ledd en del ganger som kan gi litt smerter ved hard og tung trening. Men den trenger stortsett bare en eller to dagers hvile så er den så god som ny igjen Smiley

I går kjørte jeg bryst ikke noe supertungt 110 kg 3x8 på skråbenken. Tar det helt piano om dagen, venter jeg skal nå en formtopp. Nå skal jeg dra å ta ei kjapp økt på armene før jobb 4 så er det bein imorgen!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Hei Ole, long time no see Wink
Godt å se deg skrive litt på forumet igjen, syns du har vært stille!
Ta noen bilder, du gruseeier meg hva angår form iallefall! Mektig imponert over hva du har klart og fremgangen du har hatt! Hiv opp sammenligningsbilde du også Grin

Ja jeg har vært stille, men jeg blir nok mer å se fremover da konkurranser nærmer seg osv Wink
Men jeg har smugtittet daglig innpå her, har bare ikke vært så aktiv på postingen Smiley

Du er jo svær som et fjell mann! Ser jeg må slutte med dette stillegreiene, og heller bli stor og sterk som deg Cheesy

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Og jeg som var fornøyd med min 8 repper på 45kg i MP idag... Tongue

Sykt bra, både løft og kropp - Stå på Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Ja jeg har vært stille, men jeg blir nok mer å se fremover da konkurranser nærmer seg osv Wink
Men jeg har smugtittet daglig innpå her, har bare ikke vært så aktiv på postingen Smiley

Du er jo svær som et fjell mann! Ser jeg må slutte med dette stillegreiene, og heller bli stor og sterk som deg Cheesy


Okeij, det hørtes bra ut Wink Skal følge med iallefall! Må du komme inn enda litt større og tørrere denne gangen så vinner du hele skiten Grin

Haha, jeg er ikke mye svær men takk allikevel Tongue Gir meg jo motivasjon til enda mer trening Wink
Får ta meg en tur nedover i sommer da jeg har tid så får vi tatt noen økter Wink

Og jeg som var fornøyd med min 8 repper på 45kg i MP idag... Tongue

Sykt bra, både løft og kropp - Stå på Smiley

Hehe, takk for det Smiley
Stå på du også! Viktig å stå på!

Dagens:

Lårcurl + bakside i superset 3 set ulik belastning (lett...)

Knebøy:
60 kg 2x5
100 kg 2x5
130 kg 2x3
155 kg 2x3
165 kg 2x3
205 kg 2x2 (+ belte og knebind, gikk rimelig greit..)
100 kg 2x5

Lårcurl + bakside i superset 3 set ulik belastning (tung..)

Strakmark:
70 kg 3x10

Markløft:
110 kg x 5
150 kg x 5
180 kg x 5
200 kg x 3
220 kg x 3
250 kg x 3 (overraskende lett til tross for at jeg kjørte rimelig tung bøy først)
110 kg x 5

Fornøyd med dagens økt, litt lite mat og lang dag på jobb Smiley
Visste det ble ei jævlig økt idag, men pinte meg gjennom!
200 i RAW bøy før 4 mars kan holde hardt men tror det skal gå på en god dag + 1 måneds trening!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Bra økt det da:)

Du har ratt nesten 200 inne alt vill jeg tro;) Ellers så fungerer bindene som fy for deg, trur jeg henter rundt 10-15 kg ifra bind ca.

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Bra økt det da:)

Du har ratt nesten 200 inne alt vill jeg tro;) Ellers så fungerer bindene som fy for deg, trur jeg henter rundt 10-15 kg ifra bind ca.

Nå har jeg kjørt lite bind siste tiden, nesten bare trent RAW men merker at bindene henta lite idag (iallefall syns jeg det...) for før så kunne jeg glatt hente opp mot 30 kg Tongue
Men har vel litt med hva man er vandt med osv, nå skal RAW styrken opp og da dropper vi belte og bind, men morsomt å hive på litt ekstra! hehe Wink

Ellers var det ei god økt, tidlig våken.. skal spise litt så sove igjen Smiley
Jobb 4 idag så tar ei tidlig men kort trening, blir skuldre (spesielt bakside) samt litt armer..
Da armene har vært litt nedprioritert... målte forøvrig 46,5 cm på trening idag uten pump, noe jeg er fornøyd med da jeg har ganske vaskulære armer med lite fett Smiley
Glemt å føre opp ei arm økt jeg hadde for 2 dagers tid siden eller armer og armer, ble litt smalbenk opp mot 130 for en 3'er samt bicepskrøll og noe annet jalla..
Formen kjennes bra om dagene, vekta er opp imot 110 kg. Sliter å legge på meg mer men holder meg jevnt der å blir sterkere så da er alt OK Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!