Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 604666 ganger)

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Okeij, det hørtes bra ut Wink Skal følge med iallefall! Må du komme inn enda litt større og tørrere denne gangen så vinner du hele skiten Grin

Haha, jeg er ikke mye svær men takk allikevel Tongue Gir meg jo motivasjon til enda mer trening Wink
Får ta meg en tur nedover i sommer da jeg har tid så får vi tatt noen økter Wink
¨

Will do! Skal karbe og kutte vannet helt helt anderledes denne gangen Cheesy
Ja du skulle tatt deg en tur, om vi ikke trener kan vi chille med noe god mat Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Stå på Robin, btw er du ikke på facen lenger?

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
¨

Will do! Skal karbe og kutte vannet helt helt anderledes denne gangen Cheesy
Ja du skulle tatt deg en tur, om vi ikke trener kan vi chille med noe god mat Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Stå på Robin, btw er du ikke på facen lenger?

Det må du gjøre! Peis på nå! Smiley Du har alt som skal til for å gå helt til topps! Da skal du ikke tape på at formen er for dårlig Wink Denne gangen er førsteplassen din!

Jeg kommer nok sørover mot sommeren Smiley Da skal jeg høre med deg og få tatt meg en besøkstur med MAT selvfølgelig Wink hehe..
Har deaktivert kontoen for en periode, for jeg er så lei av å sitte på data og annet + har ikke tid.
Eneste jeg er innom er TF, VG osv.. Har ikke tid og orker heller ikke den chattinga 24/7 da blir jeg sittende ved pcen Wink haha :Smiley Kan sende deg en pm med nummeret mitt, så kan jeg iallefall holde kontakten med deg...

Styrken er forøvrig bra om dagene...
Gjorde 3 reps med 62,5 kgs hantler i hantelpress samt 140 kg i stangroing for 10 reps. Trykket er bra, spiser bra og trener bra, dette skal bli ett bra år med mye persing Smiley
Suger i militærpress og pushpress så dette må trenes mer på, men blitt mye lett trening der nå grunnet senebetennelse men det begynner å roe seg nå Wink

Fullt kjør idag med bein så rett på kveldsjobb Smiley
Mulig jeg kjører litt små diett fremover for å holde meg på 110 kg.. Tror jeg blir å ligge rundt der en stund, merker at jeg spiser bra om dagene.. Kveldsvekta idag er 113,3 kg og det syns jeg begynner å bli mye på mine snaue 177-178 cm Tongue
Lite annet mål jeg har er å få armene nærmere 50 cm. Ligger på rundt 48 nå med pump, mye vil ha mer!! Beina vil jeg ha større men sliter litt med størrelsen selvom styrken kommer, måler vel 67-68 cm...
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Det må du gjøre! Peis på nå! Smiley Du har alt som skal til for å gå helt til topps! Da skal du ikke tape på at formen er for dårlig Wink Denne gangen er førsteplassen din!

Jeg kommer nok sørover mot sommeren Smiley Da skal jeg høre med deg og få tatt meg en besøkstur med MAT selvfølgelig Wink hehe..
Har deaktivert kontoen for en periode, for jeg er så lei av å sitte på data og annet + har ikke tid.
Eneste jeg er innom er TF, VG osv.. Har ikke tid og orker heller ikke den chattinga 24/7 da blir jeg sittende ved pcen Wink haha :Smiley Kan sende deg en pm med nummeret mitt, så kan jeg iallefall holde kontakten med deg...

Styrken er forøvrig bra om dagene...
Gjorde 3 reps med 62,5 kgs hantler i hantelpress samt 140 kg i stangroing for 10 reps. Trykket er bra, spiser bra og trener bra, dette skal bli ett bra år med mye persing Smiley
Suger i militærpress og pushpress så dette må trenes mer på, men blitt mye lett trening der nå grunnet senebetennelse men det begynner å roe seg nå Wink

Fullt kjør idag med bein så rett på kveldsjobb Smiley
Mulig jeg kjører litt små diett fremover for å holde meg på 110 kg.. Tror jeg blir å ligge rundt der en stund, merker at jeg spiser bra om dagene.. Kveldsvekta idag er 113,3 kg og det syns jeg begynner å bli mye på mine snaue 177-178 cm Tongue
Lite annet mål jeg har er å få armene nærmere 50 cm. Ligger på rundt 48 nå med pump, mye vil ha mer!! Beina vil jeg ha større men sliter litt med størrelsen selvom styrken kommer, måler vel 67-68 cm...

Send i vei! Vi må få utvekslet noen erfaringer Smiley Er så imponert over sizen din, og ikke minst styrken din Cheesy
Skjønner fb saken din, er litt lei selv i perioder. Men så må jeg nesten være der for å få invites til diverse ting, ellers detter jeg helt ut av samfunnet føler jeg Tongue hehe

Stå på mr. powermachine Wink

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Da må du serr gjøre noe med beina? 67-68 på det tykkeste med flex? Det er jo det mine er lissom... armene matcher jeg ikke på langt her i havet. kast deg på dietmar mengde trening fy faen å beina vokser bra av det:P Ville satt fokus på beina dine i første om gang, beina er småe i forhold til armene...

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Send i vei! Vi må få utvekslet noen erfaringer Smiley Er så imponert over sizen din, og ikke minst styrken din Cheesy
Skjønner fb saken din, er litt lei selv i perioder. Men så må jeg nesten være der for å få invites til diverse ting, ellers detter jeg helt ut av samfunnet føler jeg Tongue hehe

Stå på mr. powermachine Wink

Skal sende deg en pm med nummer Wink Takk, men måler meg jo ikke med deg uansett! Du er jo i en annen klasse, greit jeg er kanskje sterkere i en øvelse eller to men er masse vi er jevnsterke i det garanterer jeg deg Smiley

Haha, ja sånn hadde jeg også det men så sletta jeg det og nå savner jeg deg ikke nevneverdig!
Kanskje jeg kommer tilbake... Wink

Da må du serr gjøre noe med beina? 67-68 på det tykkeste med flex? Det er jo det mine er lissom... armene matcher jeg ikke på langt her i havet. kast deg på dietmar mengde trening fy faen å beina vokser bra av det:P Ville satt fokus på beina dine i første om gang, beina er småe i forhold til armene...

Hadde en sykt bra økt på beina idag...
Skal logge:

Lårcurl med økende belastning fra 12 og opp mot 3 reps.. Totalt 8 set

Knebøy:
60 kg 2x5
100 kg 2x5
130 kg 2x5
140 kg 2x5
150 kg x 5
150 kg x 5 + 130 kg x 5 + 100 kg x 5
100 kg 2x5

Ett beins beinpress 3 set (ukjent belastning..)

Lårcurl + bakside i superset totalt 8 set..

Fikk sykt trykk i låra til tross for at jeg ikke trente så tungt.
Så bestemte jeg meg for å måle for å sjekke, har ikke målt siden november men antok 67-68 cm.
Målte de med full pump og da stoppa målebåndet på 72 cm mens jeg målte de igjen ei stund ut på kvelden og da var de rundt 70 Smiley Så de kommer seg, trener godt med bein nå så venter i spenning på om det skal skje noe!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Ikke logga på ei stund, logger ei økt innimellom Smiley Her er nå dagens:

Smalbenk:
60 kg x 10
80 kg x 10
100 kg x 10
120 kg x 3 (med laaaaang stopp)
130 kg x 3 (med laaaaang stopp)
140 kg x 3 (med laaaaang stopp)
150 kg x 3 (med laaaaang stopp)
170 kg x 1 (ikke gått mer idag, gadd ikke prøve på rep nummer 2, løftet var med stopp. tror jeg blåste ut all styrken på settene før.. ville ha 3 Undecided)

Skråbenk:
70 kg x 10
90 kg x 10
100 kg x 5
110 kg x 3
120 kg x 3
100 kg x 10

Flatbenk med hantler:
40 kg 2x12
45 kg 4x12

Stående flyes med kabler:
40 kg 4x15

Flyes med hantler:
26 kg 2x8
40 kg 2x8

Franskpress:
30 kg 3x15

Pulldowns:
80 kg 3x15

bra trykk, bein idag Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Baki

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Beveg deg Framover som skyer- da når du dine mål.
kjør på, du er på riktig spor Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Kveldsvekt: 111,7 kg :-)

Dagens trening:

Militærpress:
40 kg x 10
60 kg x 10
70 kg x 10
80 kg x 10
90 kg x 10
80 kg x 10
70 kg x 10

Sittende hantelpress:
35 kg x 8
40 kg x 8
45 kg x 8
50 kg x 8

Markløft:
100 kg 2x10
160 kg 2x10
200 kg 2x10
220 kg 2x10

Veldig grei mark til tross for at jeg har hatt ett lite opphold :-) Men tror det bare var godt for formen!

Rygghev:
bw + 20 kg 3x15

Sidehev:
16 kg 3x10

Fronthev:
16 kg 3x10

Finito Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

kan tenke meg du hadde pump i skuldre og rygg etter den økta der? Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
kan tenke meg du hadde pump i skuldre og rygg etter den økta der? Smiley

Hehe, ja når jeg kom til marken så klarte jeg ikke slappe av i skuldrene. Det var konstant smerte fra pumpen, eneste som hjelper er å sette seg ned på huk Tongue Virkelig godt med skikkelig pump!

Skal du delta på NSM forresten? Tenkte meg nedover å se på, da treffer jeg sikkert på deg Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Hehe, ja når jeg kom til marken så klarte jeg ikke slappe av i skuldrene. Det var konstant smerte fra pumpen, eneste som hjelper er å sette seg ned på huk Tongue Virkelig godt med skikkelig pump!

Skal du delta på NSM forresten? Tenkte meg nedover å se på, da treffer jeg sikkert på deg Smiley

det er planen ja Smiley
vi sees nok der. bare dult borti meg hvis du ser meg, så skal jeg gjøre det samme Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
det er planen ja Smiley
vi sees nok der. bare dult borti meg hvis du ser meg, så skal jeg gjøre det samme Smiley

Skal ta å gjøre det Smiley
Du må ha lykke til i oppkjøringen, følger med i loggen din Smiley
Ser ut som du er på rett vei!!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Hei og hå :-)

Trener likedan som jeg alltid har gjort for tiden, vært ganske greie løft siste tiden.
Satt noen rep perser. 260 i mark for 3 reps (har nok noen til inne..), 180 for 5 reps i bøy uten belte og bind og 3 lette fine reps med stopp på 160 i smalbenk :-)

Legger ved noen bilder av formen for å holde liv i tråden, vekta er 109-110 kg om morningen på 178 cm...
Noen ble litt blurry, men men..
Fornøyd med formen om dagen, vekta står litt i ro men syns styrken blir bedre... :-)
Trykket kunne vært bedre idag, men trente kun lett på skuldre...
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: rObinzj's profil, noen bilder s.87
« #1303 : 22. februar 2010, 13:04 »
POOOOW!!! Cheesy

Ser bra ut dette Robin! Sterk som en okse jo Wink

Utlogget VisioN

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

  • Baseøvelser
Sv: rObinzj's profil, noen bilder s.87
« #1304 : 22. februar 2010, 15:39 »
Robin, skulle hatt et par ord med deg utenom dette forumet jeg?  dry

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!