Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 603226 ganger)

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1335 : 10. mars 2010, 13:35 »
Enda godt du pakka inn kølla Smiley

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1336 : 11. mars 2010, 07:27 »
Herregud som du vokser mann Smiley Stå på! Cheesy

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1337 : 17. mars 2010, 20:45 »
Enda godt du pakka inn kølla Smiley

Hehehe, den er ikke noe å vise uansett  :Smiley

Herregud som du vokser mann Smiley Stå på! Cheesy

Takk for det Ole!! Cheesy Hvordan går det på dietten? Du holder ting hemmelig for meg Tongue
Må jo få vite hvordan formen er Smiley Til meg er den meget stigende. Morgenvekta har beveget seg helt opp til 111-112 kg, men skal prøve å ta det litt rolig fra nå av Smiley

Kjørte en 15 repper med 62,5 kgs hantler i skrå igår samt 3 lette reps på 150 kg m/stopp i smalbenk idag Smiley Trente armene idag, målte de etter økta. Målebandet sa da 48,7 cm på venstre og 48,6 på høyre!
50 here I come!! Grin

Tror det er lenge siden jeg har vært i så god form, får vel en knekk imorgen når jeg har mark. Har ikke prioritert øvelsen, har vært mest prio på bein som har kommet seg bra Smiley Kjørte en grei 5x5 med 165 kg i bøy uten bind og belte. Målet er å øke slik til jeg stangnerer for å så droppe litt igjen!

Er små tjukk nå, men trives godt på denne vekta. Merker lite til senebetennelser og alt annet når jeg spiser bra, så skal fortsette i mitt eget lille tempo Smiley

Liten update fra min side siden det har vært stille en stund, må jo gi signal om at jeg fortsatt er i live Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1338 : 17. mars 2010, 20:49 »
Bra me update Smiley Ka e rekordene dine i Bøy uten bind og markløft? Syns eg huske du hadde någen syke tall på markløften spessielt.. gjerna litt beinprioritering så du har gjort lately har gjort bra for markløften og Cheesy you never know!!

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1339 : 17. mars 2010, 20:52 »
Bra me update Smiley Ka e rekordene dine i Bøy uten bind og markløft? Syns eg huske du hadde någen syke tall på markløften spessielt.. gjerna litt beinprioritering så du har gjort lately har gjort bra for markløften og Cheesy you never know!!

Rekorder må vel være, har noen rekorder tatt i forskjellig settinger. Noen rep perser osv..
Er veldig eksplosiv spesielt i mark mens i bøy er jeg ikke fullt så eksplosiv.

I bøy har jeg vel kjørt 5 reps på 190 kg uten bind og belte. Har kjørt 2x2 på 205 kg uten bind og belte også har jeg 230 kg x 1 med slakkebind og belte.
I mark har jeg 12 x 230 kg som rep pers. Mens jeg har 1 rep på 290 kg som maks. Dette er med belte da. Bruker stortsett belte i mark over 220kg +++ Smiley

Sett mye i loggen din også widding, imponerende sterk!
Du er ikke bare sterk, men sykt sterk om du tar kroppsvekt i betrakning!!!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1340 : 17. mars 2010, 21:06 »
ahh nice markløft Cheesy bøyen henger jo ikke noe særlig langt etter egentlig, om noe i det hele tatt mtp dette e raw.. veldig impoerende!

Thanks :-) Er ikke heilt 100% frivillig eg holde meg på rundt 80+-kg i kroppsvekt men bler bare så jevla feit når eg vil opp så får eg heller ta meg fornøyd me ein bra relativ styrke Tongue

Ser med har ganske like mål ang 250-200-300 i de 3store (mine lifetime mål er dine årsmål men uansett :p).. eg ska bare fort nå 200-150-250 så henge eg meg på me samme signatur så deg me litt lengre tid.. Har du forresten någen nye ryggbilder?

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1341 : 17. mars 2010, 21:32 »

Takk for det Ole!! Cheesy Hvordan går det på dietten? Du holder ting hemmelig for meg Tongue
Må jo få vite hvordan formen er Smiley Til meg er den meget stigende. Morgenvekta har beveget seg helt opp til 111-112 kg, men skal prøve å ta det litt rolig fra nå av Smiley

Kjørte en 15 repper med 62,5 kgs hantler i skrå igår samt 3 lette reps på 150 kg m/stopp i smalbenk idag Smiley Trente armene idag, målte de etter økta. Målebandet sa da 48,7 cm på venstre og 48,6 på høyre!
50 here I come!! Grin

Tror det er lenge siden jeg har vært i så god form, får vel en knekk imorgen når jeg har mark. Har ikke prioritert øvelsen, har vært mest prio på bein som har kommet seg bra Smiley Kjørte en grei 5x5 med 165 kg i bøy uten bind og belte. Målet er å øke slik til jeg stangnerer for å så droppe litt igjen!

Er små tjukk nå, men trives godt på denne vekta. Merker lite til senebetennelser og alt annet når jeg spiser bra, så skal fortsette i mitt eget lille tempo Smiley

Liten update fra min side siden det har vært stille en stund, må jo gi signal om at jeg fortsatt er i live Wink

Hehe det er godt du presser på! Cheesy Selv sliter jeg med vekta, av en merkelig grunn er jeg plutselig 92-93kg på kvelden. Men har synlige og fine årer på magen og generelt over resten av kroppen. Så regner med alt er veske som slipper når jeg nuller de siste dagene Smiley Time will show Wink
Gi gass mann så har du 50 armer innen sommeren Smiley Smiley Smiley

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1342 : 17. mars 2010, 22:35 »
50 cm armer, 300 mark, 250 bøy og 200 i benk er respekt! Cheesy Stå på!

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1343 : 21. mars 2010, 20:54 »
Hehe det er godt du presser på! Cheesy Selv sliter jeg med vekta, av en merkelig grunn er jeg plutselig 92-93kg på kvelden. Men har synlige og fine årer på magen og generelt over resten av kroppen. Så regner med alt er veske som slipper når jeg nuller de siste dagene Smiley Time will show Wink
Gi gass mann så har du 50 armer innen sommeren Smiley Smiley Smiley

Heheh, viktig å presse på Wink
Hmm, hva må du innpå? Smiley Vet du klarer alt du vil, bare du går inn for det Wink
Går det bra nå? Hvordan er formen og hvordan er hverdagen med kona? :Smiley
Ses snart på NSM Wink Gi gass gjør jeg alltid!!!!

50 cm armer, 300 mark, 250 bøy og 200 i benk er respekt! Cheesy Stå på!

Hehe, ja blir fornøyd da Smiley Men er ett stykke unna enda!! Men iløpet av året håper jeg Wink

Dagens økt, blitt litt lite logging men ligger på 110-111 kg på morgenen Smiley

Markløft:
60 kg 2x15
100 kg x 5
140 kg x 3
190 kg x 3
220 kg x 3
240 kg x 5 (lett egentlig, alle med stopp i bunn... har kanskje 2-3 til inne..)
200 kg x 5 + 180 kg x 5 + 140 kg x 5 + 100 kg x 5

Nedtrekk:
12 plater 2x12
14 plater 2x12
16 plater 2x12
18 plater 2x5
20 plater 2x5

Stangroing:
80 kg 2x12
100 kg 2x12

Roing med tau i kablene:
60 kg 3x15

Finito Smiley

Formen er ganske god om dagene, marken er jeg meget fornøyd med. Første markøkt på litt over 1 måned. Er sløv med marken men flinkere med bøyen, må prøve å få skvisa inn mer mark og bøy i programmet! Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1344 : 21. mars 2010, 22:16 »
Heheh, viktig å presse på Wink
Hmm, hva må du innpå? Smiley Vet du klarer alt du vil, bare du går inn for det Wink
Går det bra nå? Hvordan er formen og hvordan er hverdagen med kona? :Smiley
Ses snart på NSM Wink Gi gass gjør jeg alltid!!!!

Etter nøyaktig måling hos legen skal jeg få lov til å veie 82,7kg, og veier pr.dags dato rundt 87-90 avhengig av salting av mat, carbinntak osv. Men stemmer høyden på konkurransedagen så klarer jeg vekta tror jeg Smiley Men hvem vet, høydemålingen stemmer aldri føler jeg på stevnene. Så jeg sikter meg inn på 82 for sikkerhetsskyld om det går Wink Time will show Cheesy
Har hatt såkalt "blybein" de siste 2 ukene, så er rimelig sliten for tia... men alt går for en liten periode Wink
Ja vi ses på NSM Cheesy Cheesy Cheesy Kansje jeg kan delta der også, for regner med jeg havner på 105kg 2-3 uker etter konk, så da kan jeg jo være med i -105kg Tongue hehe NOT!

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1345 : 24. mars 2010, 15:01 »
Etter nøyaktig måling hos legen skal jeg få lov til å veie 82,7kg, og veier pr.dags dato rundt 87-90 avhengig av salting av mat, carbinntak osv. Men stemmer høyden på konkurransedagen så klarer jeg vekta tror jeg Smiley Men hvem vet, høydemålingen stemmer aldri føler jeg på stevnene. Så jeg sikter meg inn på 82 for sikkerhetsskyld om det går Wink Time will show Cheesy
Har hatt såkalt "blybein" de siste 2 ukene, så er rimelig sliten for tia... men alt går for en liten periode Wink
Ja vi ses på NSM Cheesy Cheesy Cheesy Kansje jeg kan delta der også, for regner med jeg havner på 105kg 2-3 uker etter konk, så da kan jeg jo være med i -105kg Tongue hehe NOT!

Okeij, da er det høyden det kommer annpå altså? Wink Hehe..
Er også rimelig sliten for tida, tror det tar på at det nærmer seg vår Tongue Mye jobb + mye trening = sliten robin!!! NSM gleder jeg meg til Wink Hahaha, du skulle gjort det ja! Det hadde vært konge!!! Kong Ole på NSM 105 kg og iform Wink

Gårsdagens god økt Smiley

Sittende hantelpress:
21 kg x 12
30 kg x 10
40 kg x 6
50 kg x 6

Roing med tau for baksiden:
70 kg 3x15

Sidehev:
16 kg 3x12

Vending med stang fra gulvet + militærpress:

60 kg x 1 + 70 kg x 1 + 80 kg x 1 (så si ikke pause mellom, la kun på vekter..)
90 kg x 1
100 kg x 1
110 kg x 1 (weee, tung som fan Smiley ganske greit press men tung vending for min del, må trene mer på det)

Knebøy:
60 kg 2x8
80 kg x 5
100 kg x 5
120 kg x 3
140 kg x 3
170 kg x 3 (belte)
190 kg x 3 (belte, men blodfornøyd Smiley har sikkert 200 kg uten belte og bind snart!!!!!)
Rett etter 190 kg så gikk jeg til:
140 kg x 5 + 120 kg x 5 + 100 kg x 5

Lårcurl:
3 set medium belastning 15 reps.. Hold i toppen..

Finito Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1346 : 25. mars 2010, 17:08 »
Okeij, da er det høyden det kommer annpå altså? Wink Hehe..
Er også rimelig sliten for tida, tror det tar på at det nærmer seg vår Tongue Mye jobb + mye trening = sliten robin!!! NSM gleder jeg meg til Wink Hahaha, du skulle gjort det ja! Det hadde vært konge!!! Kong Ole på NSM 105 kg og iform Wink

Hvem vet hva jeg ender opp på. Gidder ikke tenke så mye på vekta og heller bare komme inn best mulig uavhengig av vekt Smiley

Hmmm.... nå frister faktisk NSM også Tongue Må bare få trent litt øvelser Wink hehe

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1347 : 07. april 2010, 00:02 »
Hvem vet hva jeg ender opp på. Gidder ikke tenke så mye på vekta og heller bare komme inn best mulig uavhengig av vekt Smiley

Hmmm.... nå frister faktisk NSM også Tongue Må bare få trent litt øvelser Wink hehe

Håper du er i rute nå Wink

Tenkte jeg bare skulle legge inn en liten kommentar over at jeg fortsatt trener og er i live Smiley
Skal slenge med noen bilder, ikke trent på 2 dager nå. Sliter med noe jeg tror er en hard influensa.. Feber, vondt i halsen, hodepine osv.. Formen er ikke helt på topp! Men den har vært det og skal vel bli det igjen så fort denne influensaen slipper Smiley

Formen er ok, ligger på 111-112 kg Smiley Skal slenge med noen bilder og ett bilde av beina når jeg hadde sykt trykk i de en kveld, blodårer overalt. Synd blitsen ødela hele bildet egentlig, men man ser da litt..

Her kommer bilde av en småfeit Robin på 112 kg Smiley
Har satt meg noen mål mot sommeren og det er å bli i bedre form enn det jeg har vært på 110 kg samt følge programmet mitt i benk. Skal ha 3x 160 i benk neste brystøkt, 3x 157,5 kg sist gikk drittlett...
I mark står 300 for fall, dro 280 ganske lett for en liten uke siden samt at jeg pressa 110 kg i militærpress Smiley I knebøy står styrken litt i ro men ble meget fornøyd med en lett 3 repper på 190 kg for litt siden...

Her skal det trenes hardt fremover!!!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1348 : 07. april 2010, 05:55 »
Bunt! Cheesy

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: rObinzj's profil, update s.89
« #1349 : 08. april 2010, 20:59 »
Du vokser deg større og sterkere for hver dag som går! RÅTT! >Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!