Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 603187 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2145 : 29. mars 2012, 12:24 »
Hvis man har rent mel i posen, er man sjeldent redd for å ta en debatt om det. Om man ikke har rent mel, får man ha ryggrad nok til å innrømme det Smiley

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2146 : 29. mars 2012, 12:34 »
Hvis man har rent mel i posen, er man sjeldent redd for å ta en debatt om det. Om man ikke har rent mel, får man ha ryggrad nok til å innrømme det Smiley

Hvorfor skal man absolutt "ha ryggrad nok til å innrømme det" ? Hvem er du til å bestemme hva folk skal og ikke skal gjøre?

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2147 : 29. mars 2012, 12:37 »
Hvis man har rent mel i posen, er man sjeldent redd for å ta en debatt om det. Om man ikke har rent mel, får man ha ryggrad nok til å innrømme det Smiley

lol...ja...han innroommer her foran alle på et åpent forum at han doper seg... for det hadde du gjort om du var en konkurrerende kroppsbygger.. du har det bare i munnen gutt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2148 : 29. mars 2012, 12:41 »
Hvorfor skal man absolutt "ha ryggrad nok til å innrømme det" ? Hvem er du til å bestemme hva folk skal og ikke skal gjøre?

Fordi han driver med idrett. Folk som driver med idrett bør drive på like premisser. Det er ikke noe jeg har bestemt. Det er det wada som har bestemt. Det burde selv du forstå Smiley

lol...ja...han innroommer her foran alle på et åpent forum at han doper seg... for det hadde du gjort om du var en konkurrerende kroppsbygger.. du har det bare i munnen gutt

Jeg hadde aldri dopet meg - uansett. Så det er en problemstilling jeg ikke trenger å tenke på. Men det er vel vanskelig å forstå når man er 14 Smiley

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2149 : 29. mars 2012, 12:46 »
ler her jeg sitter, du klarer ikke engang ta ett poeng

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2150 : 29. mars 2012, 12:53 »
Er vel så brysfjes som det går ann å bli?
Trenger ikke stille merkelige og åpenlyse spørsmål Mercnary, blir bare kela.
Man vet hva som trengs for å vokse så mye på så kort tid etter å ha trent i flere år.. så det er da ikke noe å lure på. SPØR DU MEG.
Stiller meg likegyldig til dopingbruk, respekterer de som har lyst til å vinne i kroppsbygging.
Kjør på Robin Smiley
peace!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2151 : 29. mars 2012, 13:02 »
ler her jeg sitter, du klarer ikke engang ta ett poeng

Det er dessverre du som ikke klarer å ta poenget Smiley Poenget er at doping i idrett ikke er greit - være seg om det er langrenn eller bygging. Å spørre noen som har fremganger som sår tvil i vitenskaplige rapporter, er helt naturlig. At blodfansen hans reagerer, bryr meg ikke nevneverdig. Spørsmålet er hvordan han klarer å vokse så bra. Det er et helt legitimt spørsmål.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2152 : 29. mars 2012, 13:03 »
jo, doping i bygging er greit- alle gjoor det, om alle gjoor det er det ikke juks

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2153 : 29. mars 2012, 13:10 »
Sinnsykt rå form Robin! Hvor hardt går du ut i deffen? Bør vel ikke gå for lavt, mtp at du ikke skal stille før i 2013? Forøvrig blir det slitsomt for deg å slette 20 innlegg hver gang du skal logge, men du får se på det som kardio  Grin

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2154 : 29. mars 2012, 13:52 »
jo, doping i bygging er greit- alle gjoor det, om alle gjoor det er det ikke juks

Nei, det er ikke greit. Det har tidligere vært tilfeller der det har vært testing. Da har enkelte utøvere vært nødt til å forlate åstedet grunnet "syk mor" osv. At alle gjør det er, betyr ikke at det er greit. På samme måte som at det ikke er greit å dope seg i sykling, selv om relativt mange gjør det.

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2155 : 29. mars 2012, 15:01 »
Jeg skjønner hva du vil frem til mercenary, men forskjellen er at det ikke er ulovlig å dope seg i kroppsbygging. Det er det i sykling.

Jeg synes heller ikke man skal ta denne diskusjonen i en persons LOGG. Jeg ser ikke noen grunn til å gå til angrep mot Robin som enkeltperson. Virkeligheten er nok bare at Robin er lidenskapelig interessert i kroppsbygging, og kan ikke noe for det (og det er ikke noe galt i det, selvsagt). Alle som har vært lidenskapelig interessert i noe, skjønner hvilken følelse jeg snakker om nå.

Han gjør nok bare det han må for å bli en så god bygger som han vil bli - og om han doper seg eller ikke får bli opp til andre å spekulere i, men han trenger ikke å svare på det om han ikke vil. Og det setter han heller ikke i noe dårlig lys om han ikke svarer, da dette er kroppsbygging, ikke sykling. Kroppsbygging blir ikke en gang betraktet som idrett av Norges Idrettsforbund (til tross for at det bør betraktes som toppidrett i mine øyne, men der er det sikkert bare definisjonsforskjeller som gjør at jeg har et annet syn på det).

Synes denne filmen viser et nyansert bilde på bruken av doping i idrett i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=R7WUHVA9lqE#noexternalembed

- Gå til 06:00. Lytt spesielt når han begynner å prate om å være "locked in". Skjer på rundt 06:08.

Jeg tror Robin er "locked in".

Personlig er jeg totalmotstander av bruk av doping, og de som har lest mine innlegg om dette før vet hva jeg mener om dette. Men jeg skal ikke si noe mer om det her. Vil man diskutere dette, bør man ta det i en egen tråd. Ikke her.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2156 : 29. mars 2012, 15:29 »
jo, doping i bygging er greit- alle gjoor det, om alle gjoor det er det ikke juks
jo, doping i bygging er greit- alle gjoor det, om alle gjoor det er det ikke juks
Det er noe som kalles natural bodybulding hvor det blir tatt dop tester.
Men jeg skjonner hva du mener.

Jeg personlig hadde foretrukket det hvis sterioider ikke hadde vart en del av bodybuliding.
Jeg foretrekker faktisk old school bodybuilding og tidlig I 1920 hvor sterioder ikke var med I bodybuilding.

Men for all del jeg er ikke sur paa rObinzj  for aa ta sterioder. Jeg synes folk skal la ham vare I fred. Det er hans sak hva han tar og ikke tar, ikke vaar.

Saa lenge han trener ganske hardt og spiser et ordentlig kosthold saa har jeg respekt for ham om ham tar sterioider eller ikke.



Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2157 : 29. mars 2012, 23:54 »
@ Paramora: jeg er ikke interessert i noen diskusjon her. Jeg stile bare et kort og konsist spørsmål. Det var dessverre en 14-åring som mistolket spørsmålet- - som et frontalangrep på helten sin -  og da så jeg meg nødt til å svare Smiley

Som sagt: ikke interessert i noen diskusjon her. Vil bare høre hva Robin mener er grunnen til at han vokser mer enn hva som ser ut til å være mulig ( om vi skal tro vitenskapen)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2158 : 30. mars 2012, 00:08 »
Jeg kunne nok ikke vært mer enig med, Mercenary.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2159 : 30. mars 2012, 00:54 »
Mercenary: dette er bare latterlig av deg... OG det er tatt opp tusenvis av gang tidligere i andre logger og tråder... loggen til "metern" ble jo blant annet stengt og fjernet på grunn av idioter som deg! jeg fulgte med i den loggen så det var jo jævlig konge at den ble stoppa å fjærna pga noen idioter........

Jeg kunne nok ikke vært mer enig med, Mercenary.

Hvorfor i helvete er du nødt til å kommentere hver jævla tråd på tf? det virker også som om du TROR du har jævlig peiling på trening osv, og du tåler ikke at noen kritiserer deg eller slenger litt dritt til deg, da griner du med en gang feiten...


Vet du ikke trenger noen til å forsvare deg Robinzj, men slike folk provoserer meg Tongue
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!