Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 604652 ganger)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2160 : 30. mars 2012, 00:56 »
Mercenary: dette er bare latterlig av deg... OG det er tatt opp tusenvis av gang tidligere i andre logger og tråder... loggen til "metern" ble jo blant annet stengt og fjernet på grunn av idioter som deg! jeg fulgte med i den loggen så det var jo jævlig konge at den ble stoppa å fjærna pga noen idioter........

Hvorfor i helvete er du nødt til å kommentere hver jævla tråd på tf? det virker også som om du TROR du har jævlig peiling på trening osv, og du tåler ikke at noen kritiserer deg eller slenger litt dritt til deg, da griner du med en gang feiten...


Vet du ikke trenger noen til å forsvare deg Robinzj, men slike folk provoserer meg Tongue


AHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH
Du
Er

Tur
Ned
I
Grøten

Lykke til med 75 kg i militærpress neste gang.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2161 : 30. mars 2012, 01:02 »

AHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH
Du
Er

Tur
Ned
I
Grøten

Lykke til med 75 kg i militærpress neste gang.

hæ? er på tur? du tror deg noe jævlig til å ha trent i 10mnder, ikke all verden med kunnskap har du heller ikke (nei jeg sier ikke at jeg har all verdens heller). legg deg å grin å be om å bli frisk fra den lille forkjølelsen din du...

Ja hadde en dårlig dag i milipressen, åså? slutter ikke å trene av den grunn slik du har vurdert mange ganger...

avslutter spamminga her.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2162 : 30. mars 2012, 01:03 »
hæ? er på tur? du tror deg noe jævlig til å ha trent i 10mnder, ikke all verden med kunnskap har du heller ikke (nei jeg sier ikke at jeg har all verdens heller). legg deg å grin å be om å bli frisk fra den lille forkjølelsen din du...

Ja hadde en dårlig dag i milipressen, åså? slutter ikke å trene av den grunn slik du har vurdert mange ganger...

avslutter spamminga her.

Bitches behave, or Imma start abusing mah gifts. Now GTFO.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2163 : 30. mars 2012, 01:03 »
hæ? er på tur? du tror deg noe jævlig til å ha trent i 10mnder, ikke all verden med kunnskap har du heller ikke (nei jeg sier ikke at jeg har all verdens heller). legg deg å grin å be om å bli frisk fra den lille forkjølelsen din du...

Ja hadde en dårlig dag i milipressen, åså? slutter ikke å trene av den grunn slik du har vurdert mange ganger...

avslutter spamminga her.

Du minner meg om "playwithnature". Ikke ta det som et kompliment.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2164 : 30. mars 2012, 01:07 »
Du minner meg om "playwithnature". Ikke ta det som et kompliment.

Slutt å spam loggen til robiz, la fyren svare før dere fortsetter nå. Og bruk hodet litt før dere skriver usaklige innlegg, la meg ta meg av usakligheten på tf. U can call me 21 sider om karbohydrat. Trolol. Wink

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2165 : 30. mars 2012, 01:13 »
Bitches behave, or Imma start abusing mah gifts. Now GTFO.
do it brah! Them beein stopid ju now!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2166 : 30. mars 2012, 06:49 »
Mercenary: dette er bare latterlig av deg... OG det er tatt opp tusenvis av gang tidligere i andre logger og tråder... loggen til "metern" ble jo blant annet stengt og fjernet på grunn av idioter som deg! jeg fulgte med i den loggen så det var jo jævlig konge at den ble stoppa å fjærna pga noen idioter........

Hva du mener er latterlig, er meg knekkende likegyldig. At du tilber flere byggere bryr jeg meg heller ikke nevneverdig om. Og at du syns noe er "jævla konge" betyr sannsynligvis at jeg håper det blir borte, så om du skal snakke din sak, er du bare stille. Spørsmålet var til Robin, ikke til deg

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2167 : 30. mars 2012, 10:35 »
Hva du mener er latterlig, er meg knekkende likegyldig. At du tilber flere byggere bryr jeg meg heller ikke nevneverdig om. Og at du syns noe er "jævla konge" betyr sannsynligvis at jeg håper det blir borte

Jeg tilber ingen byggere...
Det du henviser til at jeg syns er konge er i denne sammenhengen tydeligvis doping. jeg stiller meg helt nøytral til doping, og det er pr. dags dato lov å bruke i Norge, derfor er det opp til hver enkelt om de vil dope seg eller ikke. jeg doper ikke å har heller ingen planer om å gjøre det.

så om du skal snakke din sak, er du bare stille.

hæ? make no sense... saken er at det er idiotisk å stille et slikt spørsmål som du gjorde, da jeg for din del håper at du er oppegående, og har lest nok til å skjønne hva som er mulig å oppnå med og uten doping.

6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2168 : 30. mars 2012, 11:31 »
Jeg tilber ingen byggere...
Det du henviser til at jeg syns er konge er i denne sammenhengen tydeligvis doping. jeg stiller meg helt nøytral til doping, og det er pr. dags dato lov å bruke i Norge, derfor er det opp til hver enkelt om de vil dope seg eller ikke. jeg doper ikke å har heller ingen planer om å gjøre det.

hæ? make no sense... saken er at det er idiotisk å stille et slikt spørsmål som du gjorde, da jeg for din del håper at du er oppegående, og har lest nok til å skjønne hva som er mulig å oppnå med og uten doping.


At du ikke klarer å skille mellom doping for tapere som bare ønsker å bli store(legg merke til at ordet taper her er min subjektive mening om folk som dytter i seg dritt), og folk som driver idrett, forteller meg bare at du ikke evner å forstå hva jeg skriver. Så det her er siste innlegg fra meg.

Og hva en 14-åring, som skriver (feil forøvrig) engelsk for å virke fet mener, holder meg ikke våken om natten. Jeg forholder meg til retningslinjene på treningsforum, og her er det ingen regler som tilsier at en ikke kan spørre en annen person - være seg om det er i loggen hans, på pm eller i andre tråder - om hvordan han har hatt god fremgang. Men det krever en viss inteliggens hos leseren for å forstå spørsmålet - det forstår jeg også. Derfor er jeg sikker på at Robin fint klarer å svare på spørsmålet selv. Og om han så ikke ønsker å svare, er jeg definitivt ikke interessert i å høre hva du mener. Uansett om du skriver på engelsk eller norsk, eller en blanding av de to.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2169 : 30. mars 2012, 14:01 »
At du ikke klarer å skille mellom doping for tapere som bare ønsker å bli store(legg merke til at ordet taper her er min subjektive mening om folk som dytter i seg dritt), og folk som driver idrett, forteller meg bare at du ikke evner å forstå hva jeg skriver. Så det her er siste innlegg fra meg.

Og hva en 14-åring, som skriver (feil forøvrig) engelsk for å virke fet mener, holder meg ikke våken om natten. Jeg forholder meg til retningslinjene på treningsforum, og her er det ingen regler som tilsier at en ikke kan spørre en annen person - være seg om det er i loggen hans, på pm eller i andre tråder - om hvordan han har hatt god fremgang. Men det krever en viss inteliggens hos leseren for å forstå spørsmålet - det forstår jeg også. Derfor er jeg sikker på at Robin fint klarer å svare på spørsmålet selv. Og om han så ikke ønsker å svare, er jeg definitivt ikke interessert i å høre hva du mener. Uansett om du skriver på engelsk eller norsk, eller en blanding av de to.


å kalle alle tapere syntes jeg blir for dumt

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2170 : 30. mars 2012, 14:17 »
Syns vi alle er tapper jeg. Som dag inn, dag ut reiser land og strand for å løfte tunge jernvekter, med blod, svette og tårer. På slutten av dagen er det alt som teller. Robinzj svetter ikke mindre, yter ikke mindre og jobber ikke mindre enn noen andre her om han trykker eller om han ikke trykker.

Slutt å kommenter om boling nå, advarsel. Jeg tror folk har fått bildet, og sirkulær debattering fører oss ingen vei.

Utlogget daseng

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2171 : 30. mars 2012, 14:27 »
For det første syns jeg dette bare blir for latterlig.

Mercenary;
Bare stopp å kommentere på det folk kommenterer til deg. Du ga et spørsmål til Robin om hvordan han ville klare det, du skrev det på en måte at folk trudde du mente han gjorde dette med doping som andre reagerte på. Drit i det folk kommenterer tilbake til deg og bare vent til Robin eventuelt svarer deg eller ikke.

Storkman;
Du kommer ingenplass med å kommentere som du gjør nå, mercanary stilte et spørsmål som alle skal få lov til uten at andre skal hive seg over tastaturet for å være frekk tilbake.


Alt i alt syns jeg Robinz gjør er veldig bra jobb, det han skrev var at han håpet på å veie inn til 95kg i 2013 og ikke at han skulle det. Hvem sier det ikke er lov å ha trua på at dem vil noe? Er ikke det hele poenget med denne sporten? Ha en jævli sterk viljestyrke og ha troa på seg selv?

Ro ned og heller stikk fingrene en annen plass enn på tastaturet.
En god jævla grønnkledd kar fra nord!

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113212.new#new

Gym: http://polargym.no/

Utlogget Solbækken

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 561
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 561

  • Gjort er gjort
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2172 : 30. mars 2012, 14:30 »
Rå fysikk, rObinzj! Smiley
- 92- model
- 182 cm
- Trent siden våren 08, med fullstending avbrekk fra treningen i perioden juni 2010 til september 2011

Loggfører treningen min:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114602.msg1720175;topicseen#new

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2173 : 30. mars 2012, 23:32 »
HOI HOI Smiley

Her har det skjedd mye siden jeg logget for 2 dager siden...
Er egentlig ikke interessert i noen dopdebatt i loggen min...

Mitt syn på doping er at det er en personlig sak Smiley
Var det ett godt nok svar for deg Mercenary?

95 kg ser jeg ikke på som ett urealistisk mål på 2 år med hard trening og rett kost.
Dietten kosta meg mye muskelmasse. På scenen veide jeg nok nærmere 87-88 kg...
Men med bedre tid og gjort ting litt annerledes kunne nok vekta vært over 90 kg mener jeg Smiley
Dette blir jo bare synsing fra min side.. Men men..

Vi får se i 2013 da.... PS: Det er viktig å sette seg litt høye mål... Klarer jeg det ikke, så klarer jeg det ikke.. Men skal man bli bedre i det man driver med er det viktig å satse litt høyt Smiley Jeg gir meg ikke før høsten 2013. For da skal jeg stille igjen....

Viktig å være dedikert og ha lidenskap for det enn gjør. Og jeg har vel kanskje drukket 3-4 ganger siden jeg var 18 år gammel. Spist bra og trent steinhardt for å underbygge muskelatur slik at den skal vokse. Så vil ikke si at noe av det jeg har oppnådd har kommet gratis Smiley
Det ligger faktisk mange års med blodslit bak....

Jeg er bare interessert å logge for min egen del og andre som vil lese.
Ikke å sitte å forsvare meg overfor folk som jeg mener ikke har noe med hva jeg gjør å ikke gjør. Det er min sak! Smiley

Dagens innlegg: http://robinzj.blogg.no/1333142604_dagens_trim.html

Og tusen takk til alle som følger med på bloggen.. Det setter jeg pris på Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

EmyR

  • Gjest
Sv: rObinzj trener mot -100 kg!!! bilder s.142
« #2174 : 31. mars 2012, 00:27 »
Fint innlegg, honnør.

Ser du også er BMW-kar. Hvilken motorisering er det i 3'eren din? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!