Skrevet av Emne: Hvordan avsløre doping?  (Lest 11398 ganger)

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: Hvordan avsløre doping?
« #15 : 03. september 2005, 02:09 »
les litt på nettet før du snakker om aas eller spørr... har ikke gjort en dritt i det siste så jeg ahr fått svar på en del jeg lurer på ved å lese... som f.eks: bol i tablettform er farligere enn sprøyte format... et fint tegn du kan se ettter er om karene har noe som ser ut som pupper(gyno), ellers kan du se etter, uren hud og at de vil vise mest mulig av kroppen... les på sia til f.eks: ståle eller se filmklippet på http://steroidsviciouscycles.com/

Gyno er vel forholsvis sjeldent, og ytterst få av ungdommene (som jeg regner med franklin planlegger å "avsløre"..?) har fått tid til å utvikle så kraftige bivirkninger.

Uren hud betyr absolutt ingeting. Hvem som er disponert for uren hud sitter i genene og svært mange sliter med det. Jeg vil tro det finnes en viss sammenheng mellom høye nivå av gunstige anabole hormoner og acne. Altså at personer som har lett for å vokse og er store oftere får problem med acne.

Den siste gidder jeg ikke kommentere en gang.
Eat Lift Sleep

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hvordan avsløre doping?
« #16 : 03. september 2005, 12:20 »
Litt vel mye hets her, bare fordi at jeg lurte på om noen vet om det er noe som går igjen hos dem som tar noe? Må da være lov å spørre, i tilfelle noen har peiling. Og det jeg sa i begynnelsen er ting jeg har hørt andre si, så jeg prøvde å få bekreftet/avkreftet at disse tingene er særtrekk... Jeg er ganske enkelt ute etter finne ut om det er en måte å se om noen går på noe, slik at jeg kan ha sunne forbilder.  Ser ikke noe galt i det. Driter i å "avsløre" dem på gymet som knasker piller, det har jeg ingenting med.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Hvordan avsløre doping?
« #17 : 03. september 2005, 12:37 »
Franklin86: Ikke si "knasker piller". De fleste steroidetypene settes intramuskulært med sprøyter.
Og ikke tro at det går an å sitte hjemme og sette steroider og vokse uten å trene! De som tar steroider trener som regel mye hardere enn oss andre. Det er nødvendig for å få fullt utbytte av steroidene.

Les litt rundt på internett og uttal deg etterpå heller. Smiley

Maui: Hvorfor synes du siden til Ståle er dårlig? Er det mye feil informasjon eller hva? Jeg synes hvertfall siden er veldig bra.

EDIT: Det er forresten lovlig å bruke steroider i Norge.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Hvordan avsløre doping?
« #18 : 03. september 2005, 12:40 »

Og ikke tro at det går an å sitte hjemme og sette steroider og vokse uten å trene!
Jo det er faktisk mulig, Lureper har postet en studie som viser dette tidligere.
Sitat
De som tar steroider trener som regel mye hardere enn oss andre. Det er nødvendig for å få fullt utbytte av steroidene.
Hva får deg til å si det? Jeg vil da si at begge grupper trener like hardt for å oppnå best mulig resultater.


edit: I denne tråden kan du lese om folk som gainer muskler uten å trene Wink

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=13355.60
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hvordan avsløre doping?
« #19 : 03. september 2005, 12:45 »
Coleman: Greit nok, ser jeg dreit meg ut... Men påstandene jeg har skrevet her i tråden kommer ganske enkelt fra tråder jeg har lest i tidligere, så jeg ville bare prøve å få bekreftet/avkreftet om ting stemmer. Er mange misforståelser ute og går blant dem som ikke har peiling.... Og jeg mener da at forumet kan være en kilde til lærdom. Er da bra å kunne dele kunnskaper og erfaringer her, er da det forumet er til for?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hvordan avsløre doping?
« #20 : 03. september 2005, 12:48 »
Men en ting, se på Ronnie Coleman. Han sa i et intervju i B&K eller noe, at han hadde liten tid til å trene, for han reiser veldig mye. Men allikevel skulle han stille i Mr. O mye større og bedre enn i fjor. Er da vanskelig å få til dette uten MYE trening? Og jada jada, restitusjon og spising.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hvordan avsløre doping?
« #21 : 03. september 2005, 13:08 »
Men en ting, se på Ronnie Coleman. Han sa i et intervju i B&K eller noe, at han hadde liten tid til å trene, for han reiser veldig mye. Men allikevel skulle han stille i Mr. O mye større og bedre enn i fjor. Er da vanskelig å få til dette uten MYE trening? Og jada jada, restitusjon og spising.


Tror ikke du skal ta de uttalelsene for god fisk. Er man seriøs, som RC jo tross alt må være, så skal du nok se at han får pressa inn mer enn nok trening...... Dessuten trener RCnormalt med et hinsidig volum, så om han så halverte denne treningen så trener han mer enn vanlige byggere..........

Det er seff noe i at steroide og annet gjør at en kan trene anderledes, og det som selvfølgelig er riktig er at en kan oppnå samme resultater som rene utøvere med tilsvarende anlegg med langt mindre slit.
Men med dette som alt annet så må en nok gjøre ekstreme ting også med treninga dersom en ønsker å oppnå ekstreme resultater.  Dette ser en resultatene av på mang en tidligere toppbygger - rygg og diverse ledd er ofte herpa pga den ekstreme overbelastningen kroppen blir utsatt for. Hadde de bare sittet i sofaen og vokst, slik enkelte synes å tro, så hadde de rimelig nok ikke hatt alle slitasjeskadene heller........

Det samme gjelder forøvrig rene utøvere som tar den helt ut med store treningsdoser.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Hvordan avsløre doping?
« #22 : 03. september 2005, 17:31 »
Franklin86: Ikke si "knasker piller". De fleste steroidetypene settes intramuskulært med sprøyter.
Og ikke tro at det går an å sitte hjemme og sette steroider og vokse uten å trene! De som tar steroider trener som regel mye hardere enn oss andre. Det er nødvendig for å få fullt utbytte av steroidene.

Les litt rundt på internett og uttal deg etterpå heller. Smiley

Maui: Hvorfor synes du siden til Ståle er dårlig? Er det mye feil informasjon eller hva? Jeg synes hvertfall siden er veldig bra.

EDIT: Det er forresten lovlig å bruke steroider i Norge.

Viss du synes siden til Ståle er bra så må nok du lære veldig mye mer også ikke bare Franklin86..

Feil informasjon er bare noe av det er som galt med den siden..




Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Hvordan avsløre doping?
« #23 : 05. september 2005, 16:50 »
Feil informasjon er bare noe av det er som galt med den siden..





Kan du komme med noen eksempler på hva som er galt??

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Hvordan avsløre doping?
« #24 : 06. september 2005, 00:17 »
Kan du komme med noen eksempler på hva som er galt??


Det får du finne ut selv med tiden Deal

Alle som kjenner til AAS markede i Verden,og som er på andre forum veit godt hva jeg snakker om Wink

Det finnes 100+ andre forum som er mye bedre Book

Viss du liker det forume,så la ikke meg stoppe deg les i vei der..











Utlogget ovenfra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Hvordan avsløre doping?
« #25 : 06. september 2005, 08:20 »
Mulig at jeg gar gått glipp av noe her nå, men har noen av dere en link til sia til han Ståle typen?

En ting som jeg har hørt anngående doping er det at ansiktet blir veldig oppblåst pga av vann eller noe..

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hvordan avsløre doping?
« #26 : 06. september 2005, 08:43 »
Mulig at jeg gar gått glipp av noe her nå, men har noen av dere en link til sia til han Ståle typen?

En ting som jeg har hørt anngående doping er det at ansiktet blir veldig oppblåst pga av vann eller noe..

Er egentlig ikke så vanlig å se sånne selvpåførte hydrocephaluser i dag, men det er definitivt et greit tegn...

Bare ikke gjør som vi gjorde mot en på treninga. Han kom relativt plutselig med et eeenormt "vannfylt" ansikt og vi spøkte og lo selvfølgelig veldig mht det... Han sa jo som det var "Jammen jeg har jo aldri brukt noe jo, så det er ikke det sier jeg" 
Hvorpå vi repliserte noe sånnt som; "Ja ja ja ja vi hører du sier det din lille skøyer!" Dagen etter fikk han diagnostisert en alvorlig betennelse på ene nyra - noe som seff hadde kødda til det meste i kroppen hans - he he he he  Grin I dag er han frisk og fin igjen - så det er i grunn greit å tulle litt med det liksom.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hvordan avsløre doping?
« #27 : 06. september 2005, 10:27 »
Coleman: Du skrev at dem som boler trener hardere enn oss andre dødelige. Jeg trener selv en del til falure, går det an å trene så mye hardere enn dette? Hmm.. Ikke med på den... Tric kommenterte forøvrig en del av dette på en god måte..
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Hvordan avsløre doping?
« #28 : 06. september 2005, 10:29 »
Coleman: Du skrev at dem som boler trener hardere enn oss andre dødelige. Jeg trener selv en del til falure, går det an å trene så mye hardere enn dette? Hmm.. Ikke med på den... Tric kommenterte forøvrig en del av dette på en god måte..

Dersom du ikke forstår at det finnes andre måter å trene hardere på enn failure, tror jeg ærlig talt du ikke skal begi deg inn på dette temaet her om hvordan avsløre noen kun på utseende. Da er det på tide å legge skjeden død egentlig....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hvordan avsløre doping?
« #29 : 06. september 2005, 10:31 »
Dersom du ikke forstår at det finnes andre måter å trene hardere på enn failure, tror jeg ærlig talt du ikke skal begi deg inn på dette temaet her om hvordan avsløre noen kun på utseende. Da er det på tide å legge skjeden død egentlig....

Nei nei nei - legg for all del ikke skjeden død - da har den jo ingen gledesmisjon lenger! Skjeder skal være aktive de!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!