Skrevet av Emne: Hvordan avsløre doping?  (Lest 11276 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Hvordan avsløre doping?
« #30 : 06. september 2005, 10:34 »
Nei nei nei - legg for all del ikke skjeden død - da har den jo ingen gledesmisjon lenger! Skjeder skal være aktive de!

Så du tok han ja.... biggrin

Tenkte jeg det ikke, og en mann på din alder.... No no
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget ovenfra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Hvordan avsløre doping?
« #31 : 06. september 2005, 10:42 »
Jeg maser videre!!! Er det noen som har link til den siden som han ståle typen har laget??

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hvordan avsløre doping?
« #32 : 06. september 2005, 10:43 »
Så du tok han ja.... biggrin

Tenkte jeg det ikke, og en mann på din alder.... No no

Jepp jeg lever etter mottoet: "Så lenge ingen skjede er skadd, så er det bare å peise på!"

Sånn litt overforenklet sagt lixåm......  :Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Hvordan avsløre doping?
« #33 : 06. september 2005, 10:43 »
Jeg maser videre!!! Er det noen som har link til den siden som han ståle typen har laget??

Hva er poenget med å finne en side som er full av feil ??

Dessuten vil ikke TF publisere linker til slike sider, og den vil følgelig fjernes herfra !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hvordan avsløre doping?
« #34 : 06. september 2005, 10:45 »
Jeg maser videre!!! Er det noen som har link til den siden som han ståle typen har laget??

Er det han som eier byens Hi-Fi-asyl?

Det bugner jo av sånne sider. De fleste av dem forherliger saker og ting på en måte som er mildt sagt skremmende, så her har de ikke noe å gjøre. Ta derfor det som står der med særdeles store klyper salt


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hvordan avsløre doping?
« #35 : 06. september 2005, 10:46 »
Dersom du ikke forstår at det finnes andre måter å trene hardere på enn failure, tror jeg ærlig talt du ikke skal begi deg inn på dette temaet her om hvordan avsløre noen kun på utseende. Da er det på tide å legge skjeden død egentlig....

Forstår ikke helt hva du ville frem til jeg. Hva hadde dette med saken å gjøre? Går da vel an å trene hardere, uten at jeg er erfaren nok til å komme med gode eksempler. Men sammenhengen du fant mellom å diskutere intensitet og finne særtrekk ved utseende hos bolere, har jeg vanskeligheter for å se..
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Hvordan avsløre doping?
« #36 : 06. september 2005, 10:48 »
Jepp jeg lever etter mottoet: "Så lenge ingen skjede er skadd, så er det bare å peise på!"

Sånn litt overforenklet sagt lixåm......  :Smiley

Nei nei nei - legg for all del ikke skjeden død - da har den jo ingen gledesmisjon lenger! Skjeder skal være aktive de!

Jo eldre de blir jo mer grisete blir de!   Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Hvordan avsløre doping?
« #37 : 06. september 2005, 10:50 »
Forstår ikke helt hva du ville frem til jeg. Hva hadde dette med saken å gjøre? Går da vel an å trene hardere, uten at jeg er erfaren nok til å komme med gode eksempler. Men sammenhengen du fant mellom å diskutere intensitet og finne særtrekk ved utseende hos bolere, har jeg vanskeligheter for å se.

Poenget er enkelt, du finner ikke noen særtrekk ved de i det hele tatt med mindre du ser du stående på en scene mens de veier over 120 kg i rippet tilstand. DA kan du være sikker på at det er mer enn havregrøt ute å går. Ellers kan de være folk som bruker jevnlig uten at de utvikler trekk på det, mens andre kan se ut som det selv uten å ha vurdert det noen gang overhodet. IKke minst gjelder dette når øyet som ser ikke er spesielt erfarent med å se slikt i tillegg....

Å gruppere folk på denne måten pga. utseende er en særdeles usikker vitenskap. Det gode gamle "du skal ikke skue hunden på hårene" gjelder nok enda.

Så innse heller at du ikke kan generalisere her. Da blir alt så mye lettere på en måte, samtidig som man slipper å stikke nesa si bort i ting man hverken har noe med eller det kommer noe godt ut av.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hvordan avsløre doping?
« #38 : 06. september 2005, 10:52 »
Forstår ikke helt hva du ville frem til jeg. Hva hadde dette med saken å gjøre? Går da vel an å trene hardere, uten at jeg er erfaren nok til å komme med gode eksempler. Men sammenhengen du fant mellom å diskutere intensitet og finne særtrekk ved utseende hos bolere, har jeg vanskeligheter for å se..

Greia er vel den at folk trener nær sagt identisk enten de er på anabole steroider eller ikke.
Eneste grunn til at bolere muligens skulle trene hardere, og være mer dedikert, er vel at de tross alt legger inn noen flere lodd både i risiko og reine penger...... Spytter en først i 10-20 høvdinger pluss  i året for å bli i bedre form så ville det jo vært dumt å dasse tiltaksløs rundt på gymmet slik svært mange gjør liksom......

Det der med utseendet synes jeg forøvrig UaC beskrev fortreffelig rett over her.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ovenfra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Hvordan avsløre doping?
« #39 : 06. september 2005, 10:56 »
Hva er poenget med å finne en side som er full av feil ??

Dessuten vil ikke TF publisere linker til slike sider, og den vil følgelig fjernes herfra !

Ok, men jeg blei litt nysgjerrig når masse folk plutselig begynte å snakke om sia skjønner du!

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hvordan avsløre doping?
« #40 : 06. september 2005, 12:13 »
Grunnen til at jeg startet tråden var for å høre om synspunkter på det folk sier om at en får bulende magen, osv. Jeg lurte ganske enkelt på om det fantes noen spesielle særtrekk, ikke noe annet. Forstår jo nå etter å ha lest en del her at det ikke er mulig å si med sikkerhet i noen tilfeller om noe er galt, med mindre de sier det selv. Har vel egentlig fått vite det jeg kunne tenke meg å vite, så det er nok like greit å stenge tråden i nær fremtid, med mindre noen har mer de ville ha tilføyd.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

SV: Hvordan avsløre doping?
« #41 : 13. september 2005, 10:32 »
Hvor skal man egentlig lære om aas. Hvis det er så mye feil-informasjon der ute, hva skal man stille seg kritisk til og hva skal man "tro" på?
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Hvordan avsløre doping?
« #42 : 13. september 2005, 10:45 »
Hvor skal man egentlig lære om aas. Hvis det er så mye feil-informasjon der ute, hva skal man stille seg kritisk til og hva skal man "tro" på?
Ingen fare... så lenge man ikke har tenkt å bruke dopingpreparater, så er infoen uviktig!  Deal Det er kun i diskusjonsøyemed at detaljene blir interessante. Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hvordan avsløre doping?
« #43 : 15. september 2005, 23:30 »
-Fokuser på di eiga trening og kosthold. DET betyr noko! 

OK, men runkinga di synes jeg du kunne ha holdt for deg selv...
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!