Skrevet av Emne: trenger litt råd ang trening:)  (Lest 849 ganger)

Utlogget maripia

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 147

  • Bedre å være liten å gal enn stor å normal:)
trenger litt råd ang trening:)
« : 01. september 2005, 11:21 »
Har et spørsmål til dere mer erfarne der ute.  Jeg har nå tenkt å gå fra å bare jogge tre ganger i uka til å trene mere styrketrening, og skal da melde meg inn på treningssenteret her. Tenkte å ta en time i uka med kombi spinning(35 min) og bodypump(55 min) på tirsdager, og så tenkte jeg å trene styrke på egenhånd på torsdag og fredag. Skal jeg da kjøre et program på hele kroppen eller skal jeg kjøre ett to splittsprogram? Etter styrkeøkta tenkte jeg å ta ca en halv time med kardiotrening. I tillegg skal jeg jogge lett før frokost hvertfall 3 dager i uka, ca 45 min hver gang, forhåpentligvis oftere..må se hva jeg har tid til..jobber 50% ca ved siden av skolen..så dagene er litt fulle:)
Så var det påan igjen Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 438
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 438

SV: trenger litt råd ang trening:)
« #1 : 01. september 2005, 11:25 »
Har et spørsmål til dere mer erfarne der ute. Jeg har nå tenkt å gå fra å bare jogge tre ganger i uka til å trene mere styrketrening, og skal da melde meg inn på treningssenteret her. Tenkte å ta en time i uka med kombi spinning(35 min) og bodypump(55 min) på tirsdager, og så tenkte jeg å trene styrke på egenhånd på torsdag og fredag. Skal jeg da kjøre et program på hele kroppen eller skal jeg kjøre ett to splittsprogram? Etter styrkeøkta tenkte jeg å ta ca en halv time med kardiotrening. I tillegg skal jeg jogge lett før frokost hvertfall 3 dager i uka, ca 45 min hver gang, forhåpentligvis oftere..må se hva jeg har tid til..jobber 50% ca ved siden av skolen..så dagene er litt fulle:)

Det beste hadde jo vært og rokert litt på de treningsdagene slik at bodypumpen og spinningen kom innimellom styrkedagene. I såfall ville jeg nok valgt et helkroppsprogram. Må du ta styrken komprimert på torsdag og fredag så ville jeg derimot valgt en tosplitt.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget maripia

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 147

  • Bedre å være liten å gal enn stor å normal:)
SV: trenger litt råd ang trening:)
« #2 : 01. september 2005, 11:33 »
Kan ikke rokere på dem..har bare spinn pump kombi på tirsdager. Hvilke muskelgrupper burde jeg ha på samme dag da? Noe jeg ikke bør kjøre på samme dag?
Så var det påan igjen Smiley

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: trenger litt råd ang trening:)
« #3 : 05. september 2005, 17:13 »
Les artikkelen om "Treningssplitter" som ligger på forsiden.

Gå til:  

Supersunn taco

Kosthold21.01.2021124

Bytt ut den tradisjonelle tacoen med en av disse supersunne variantene!

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!