Skrevet av Emne: røyke+trene=????  (Lest 14000 ganger)

Utlogget Bilgal

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

røyke+trene=????
« : 04. september 2005, 16:44 »
hey. ikke for å få folk til å røyke hasj. men har hasj noe på virkning på stryketrening?

ikke kom med noe dere tror er riktig.

Utlogget CYC

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

SV: røyke+trene=????
« #1 : 04. september 2005, 16:56 »
Man kan få lavere testosteron produksjon av langvarig bruk.

Utlogget Kikki

• V.I.P
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Cleverly disguised as an adult!
« #2 : 04. september 2005, 17:10 »
Hasjis, sammen med den tobakken du røyker den med, vil:
 - redusere blodsirkulasjonen...
 - redusere utskillelsen av Veksthormon som skjer om natten...
 - forringe sexdrift, testosteronnivåer,forplantningsevne...
 - redusere oksygenopptaket ditt...
 - Øke forbruket ditt av sjokolade og søtsaker...
Så om hasj er dumt for et menneske som trener?? Ja!  Deal
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Peter123456

• Skravlekopp
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

« #3 : 04. september 2005, 17:16 »
Hasjis, sammen med den tobakken du røyker den med, vil:
 - redusere blodsirkulasjonen...
 - redusere utskillelsen av Veksthormon som skjer om natten...
 - forringe sexdrift, testosteronnivåer,forplantningsevne...
 - redusere oksygenopptaket ditt...
 - Øke forbruket ditt av sjokolade og søtsaker...
Så om hasj er dumt for et menneske som trener?? Ja!  Deal

Hva er mest skadelig for treningen av å drikke alkohol hver helg eller røyke en "jonas" hver helg?  Har hørt at Arnold S. røykte i stedet for å drikke fordi det ikke hemmet treningen så mye som alkohol. Noen som har peiling..?

Utlogget Egil Skallagrimsson

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

« #4 : 04. september 2005, 17:28 »
Alkoholinntak av ETHVERT volum vil betraktelig redusere utskillelsen av veksthormon på kvelden/natten.
Hva som er verst av to armbrudd kontra ett beinbrudd tror jeg ikke det er noe poeng i å diskutere... begge deler gjør det vanskeligere å danse tango... Wink

Utlogget Anonym Pumper

• Erfaren bruker
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #5 : 04. september 2005, 17:31 »
sikkert artig å røyke hasj.. blir avhengig etter omtrent fire ganger og er du genetisk disponibel for psykiske sjukdommer, altså at noen i slekta di, fjern eller nær, har hatt psykiske problemer, så kan du få psykiske problemer allerede etter en gang eller to gangers bruk. og ved langvarig bruk er du nesten garantert å få psykiske problem uansett genetikk...

hva er kult med å røyke hasj? at du kan få bo gratis på en anstalt for psykisk sjuke resten av livet?  Dance
Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Skal du bli nummer én, må du trene som om du er nummer to

Utlogget Bilgal

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #6 : 04. september 2005, 17:57 »
sikkert artig å røyke hasj.. blir avhengig etter omtrent fire ganger og er du genetisk disponibel for psykiske sjukdommer, altså at noen i slekta di, fjern eller nær, har hatt psykiske problemer, så kan du få psykiske problemer allerede etter en gang eller to gangers bruk. og ved langvarig bruk er du nesten garantert å få psykiske problem uansett genetikk...

hva er kult med å røyke hasj? at du kan få bo gratis på en anstalt for psykisk sjuke resten av livet?  Dance

Å HERREGUD, jeg har røyka en stund, og skole karrakterene mine har ikke rykka seg noe. Det er så tragisk å høre på hvordan du beskriver hva som kommer til å skje med de som tar seg et drag i helgene. Gå hjem å les en bibel din du.

Avhennighet: hasj og marihuana er IKKE vanedannende, noe som røyk og alkohol er. Og for det andre så har ingen mennesker dødd av canabis.

Utlogget Anonym Pumper

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #7 : 04. september 2005, 18:51 »
Å HERREGUD, jeg har røyka en stund, og skole karrakterene mine har ikke rykka seg noe. Det er så tragisk å høre på hvordan du beskriver hva som kommer til å skje med de som tar seg et drag i helgene. Gå hjem å les en bibel din du.

Avhennighet: hasj og marihuana er IKKE vanedannende, noe som røyk og alkohol er. Og for det andre så har ingen mennesker dødd av canabis.

for det første er ikke særlig kristen så leser ikke bibelen... snakker faktisk av egen erfaring her.. en kompis av meg røykte hasj seks ganger, og ble innlagt me tvangstanker og angst på psykiatrisk anstalt, ble der i et halvt år.. er absolutt ikke noe å spøke med.. men uansett, avhengig etter fire ganger er kanskje å ta i litt, men hasj er inngangsdopet til tøffere dop. og fortell meg en eneste fordel med å røyke hasj? du blir stein stokk dum av det også.. syns det er patetisk tåpelig og dustete gjort av deg å røyke hasj.. si hva du vil, kom med unnskyldninger om at det ikke er avhengighetsskapende osv osv. så kan vi heller snakkes igjen om et år, og se hvordan du ser på ting da... Smiley

Utlogget Anonym Pumper

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #8 : 04. september 2005, 19:01 »
litt om skadevirkningene til hasj som jeg fant på en internettside:

Hasj er avhengighetsskapende, fører til bruk av andre stoffer, skader immunforsvaret, er forbundet med kreft bl.a. i lungene, munnen, strupen, leppene og tunga. Spesielt hos unge. Hasj er påvist å forårsake luftveissykdommer, mentale forstyrrelser - blant annet psykoser, depresjoner, panikkanfall, hallusinasjoner, paranoia, personlighetsspaltning og schizofreni, flashbacks, usammenhengende tankegang, forvirring, svekket minne, angst og mindreverdighet og selvmordstendenser. På psykiatriske sykehus er det flere som kun har røykt hasj enn andre typer misbrukere. Skadevirkningene fra hasj meget langvarige sammenlignet med andre tunge rusmidler.

Utlogget Bilgal

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #9 : 04. september 2005, 19:44 »
for det første er ikke særlig kristen så leser ikke bibelen... snakker faktisk av egen erfaring her.. en kompis av meg røykte hasj seks ganger, og ble innlagt me tvangstanker og angst på psykiatrisk anstalt, ble der i et halvt år.. er absolutt ikke noe å spøke med.. men uansett, avhengig etter fire ganger er kanskje å ta i litt, men hasj er inngangsdopet til tøffere dop. og fortell meg en eneste fordel med å røyke hasj? du blir stein stokk dum av det også.. syns det er patetisk tåpelig og dustete gjort av deg å røyke hasj.. si hva du vil, kom med unnskyldninger om at det ikke er avhengighetsskapende osv osv. så kan vi heller snakkes igjen om et år, og se hvordan du ser på ting da... Smiley

jeg må si at det er synd med han kompisen din da  Embarrassed. Og hasj kan  være inngangsdop til tøffere ting. Du har rett i det, men når det gjelder hvofor jeg røyker det, så burde du tenke deg litt om. Røyke hasj er noe jeg gjør i helgene, sammen med venner. Det er mye tåpligere å mye mer skadelig å røyke og drikke. dessuten så er det ingen jeg kjenner som røyker som har fått noe avhengighet, luftveissykdommer, mentale forstyrrelser, mentale forstyrrelser, depresjoner,  panikkanfall, hallusinasjoner, paranoia, personlighetsspaltning og schizofreni, flashbacks, usammenhengende tankegang, forvirring, svekket minne, angst og mindreverdighet og selvmordstendenser.

Vedder på at de faktene er lagt ut for å holde de unge unna hasj(Noe som er positift i seg selv). Jeg har sett de faktene mange ganger der de varsler om at penisen kan "skrumpe inn", og at man får annoreksia osv osv.

Utlogget superdaniel

• Forumavhengig
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

• Glory glory man united!
« #10 : 04. september 2005, 22:16 »
hvordan kan du vite om vennene dine lider av avhengighet eller ikke når  dere røker hver helg?
Treningslogg

No pain, no gain

Utlogget Woody

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

« #11 : 05. september 2005, 06:31 »

Du er vel klar over hvor dumt det der høres ut?
Helt trygt å røyke hasj, hvis det bare er en gang i helgen. Selv skyter jeg heroin, men bare en gang i helgen. Og karakterene mine er fremdeles kjempebra!

Utlogget basicinstict

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

« #12 : 05. september 2005, 10:21 »
Altsaa, royk hasj i 3-4 aar hver dag og kommentar da. da er dere rustet til aa vite hva som skjer, ikke etter aa ha lest all propaganda pisset paa internett. det er forresten meget lite smart aa royke cannabis.

Utlogget Bilgal

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #13 : 05. september 2005, 10:24 »
hvordan kan du vite om vennene dine lider av avhengighet eller ikke når dere røker hver helg?

Fordi jeg vet det. Jeg kjenner dem jæ*** godt og jeg vet når de er desperate etter noe. Dessuten er det jeg som kjøper det meste.

Utlogget Anonym Pumper

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #14 : 05. september 2005, 11:10 »
Fordi jeg vet det. Jeg kjenner dem jæ*** godt og jeg vet når de er desperate etter noe. Dessuten er det jeg som kjøper det meste.

er det du som er avhengig da?

synes du bør lese hvordan du svarer på enkelte ting og tenke deg om ett par ganger ekstra, hasj blir aldri sunt og skadevirkningene er mange flere enn ved bruk av alkohol. du kan aldri uskadeliggjøre hasj. alkohol lagrer seg vertfall ikke i fettvevet i hjernen og blir der i flere måneder. alkoholen etter en fyllekule forsvinner fra kroppen i løpet av en dag eller to, stoffene fra hasj blir der i flere måneder.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!