Skrevet av Emne: røyke+trene=????  (Lest 13241 ganger)

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: røyke+trene=????
« #30 : 06. september 2005, 15:26 »
Du sier nok ikke det samme etter et år, når du røyker hver dag.

Utlogget LittleArnold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • Liten, hehe
SV: røyke+trene=????
« #31 : 06. september 2005, 15:38 »
all røyking, snusing, drekking synes jeg er idiotisk. Greit alkohol kan være greit med venner til tider, men ikke hver helg... Alt annet enn dette er ting man gjør for å være tøff, også fjortisfyll er teit!
Min mening! Jeg er nå 18 år, verken røyker noe, snuser og drikker veldig veldig sjeldent. DVS max 3 ganger i året!
Født: 130487
Treningsfrelst: desember 2002
Vekt/høyde: ca 80/183
Mål:
80 kg med muskler, lav fett%
Være liten å sterk;)

Progym hokksund/Spenst Mjøndalen

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: røyke+trene=????
« #32 : 06. september 2005, 15:49 »
Hva vet du om det ?
Det er ikke garantert at det kommer til å skje, men det er nok den veien det går for mange.
Og en gang hver helg er faktisk ganske ofte. Vedder på at de begynte med kanskje en gang i måneden, og så ble det til en i uken, osv.....

Utlogget Anonym Pumper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 400
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 400

SV: røyke+trene=????
« #33 : 06. september 2005, 16:40 »
jeg er litt sjokkert over at folk her på forumet faktisk ikke synes hasj er noe problem. det er vertfall det inntrykket jeg sitter igjen med. noen forsvarer jo omtrent hasj her. det er faktisk narkotika det er snakk om.
Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Skal du bli nummer én, må du trene som om du er nummer to

Utlogget Ruhl jr.

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

SV: røyke+trene=????
« #34 : 06. september 2005, 16:54 »
hasj er seff skadeli, men folk tar hardt i når di snakker om hasj, verre me alkohol enn hasj(med tanke på vekst)

Utlogget Bilgal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: røyke+trene=????
« #35 : 06. september 2005, 18:15 »
jeg er litt sjokkert over at folk her på forumet faktisk ikke synes hasj er noe problem. det er vertfall det inntrykket jeg sitter igjen med. noen forsvarer jo omtrent hasj her. det er faktisk narkotika det er snakk om.

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal bry deg om hvordan folk ruser seg. Enten det er alkohol eller hasj så er det dems sak, ikke din.

Jeg synes at hasj er like godt som alkohol, og jeg skjønner ikke hvorfor hasj skal være ulovelig. Men det har ikke du noe med hva jeg syns, så jeg setter stor pris på at Anonym Pumper ikke kommentere mer her! Angry

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: røyke+trene=????
« #36 : 06. september 2005, 18:24 »
Bilgal... nå må du ta deg et drag, og roe'n...  rofl

Det var du som startet tråden, og spurte om Hasj gjorde noe for folk som trente.. (noe i den duren) Og som man spør får man svar.

Hasj er dumt for deg liksom!  Deal

 rofl
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: røyke+trene=????
« #37 : 06. september 2005, 18:30 »
Her er noen morsomme sitater fra noen av dere, som jeg må bare svare på. Hadde det ordenlig morro når jeg leser hva noen enkelte av dere skriver. Det er mye tull progaganda, som stemmer langt fra virkeligheten.




"sikkert artig å røyke hasj.. blir avhengig etter omtrent fire ganger og er du genetisk disponibel for psykiske sjukdommer, altså at noen i slekta di, fjern eller nær, har hatt psykiske problemer, så kan du få psykiske problemer allerede etter en gang eller to gangers bruk. og ved langvarig bruk er du nesten garantert å få psykiske problem uansett genetikk...”

Kan du henvise meg til hvor det står man er avhengig etter omtrent fire ganger? Cannabis er den minst avhengighetsdannende narkotikaen som finnes (ja, mindre avhengig enn alkohol og nikotin faktisk!). Er man genetisk disponibel for psykiske problemer, i dette sammenhenget svak til å motstå rusmidler – så bør man også holde seg unna alkohol.


”du blir stein stokk dum av det også.. syns det er patetisk tåpelig og dustete gjort av deg å røyke hasj.. si hva du vil, kom med unnskyldninger om at det ikke er avhengighetsskapende osv osv. så kan vi heller snakkes igjen om et år, og se hvordan du ser på ting da...”

Blir man stein stokk dum ved å røyke en sjelden gang i blant? Åh, i følge forskning tar du grundig feil. Ville man ikke bli stein stokk dum om man drakk alkohol hver dag?
Om en røyker cannabis, så er det opp til hver enkelt – spar meg for dine idiotiske fordommer.

 

”synes du bør lese hvordan du svarer på enkelte ting og tenke deg om ett par ganger ekstra, hasj blir aldri sunt og skadevirkningene er mange flere enn ved bruk av alkohol. du kan aldri uskadeliggjøre hasj.”

Nei, skadevirkningene er ikke flere enn alkohol. Alkohol er en av de mest skadelige rusmidlene som finnes, ifølge Dr. Jack E Henningfield (National institute on drug abuse) og Dr. Neal L Benowitz (University of California). Alkohol blir eller aldri sunt, og det gjør aldri cannabis eller. Men skal man ikke ha noe kos i små mengder her i livet? Man sier jo så at en latter forlenger jo livet….


”for meg virker d som om du syns alkohol ikke er noe bedre enn hasj. sånn som du snakker høres d ut som om du syntes det er ett fett om du drikker eller om du røyker hasj. det er bedre å drikke alkohol enn å røyke hasj, null tvil. det er ikke uten grunn at hasj er ulovlig og alkohol er lovlig. javisst kan du få skader av alkohol også, men langt fra så jævlige som du kan få av hasj. vil absoultt ikke sidestille alkohol med hasj!”

Stemmer det, alkohol er ikke noe bedre enn å røyke cannabis – skadelig uansett i store mengder. Kan du referere hvor det står at det bedre å drikke alkohol enn å røyke cannabis?
Grunnen til cannabis er ulovlig, er faktisk fordi det ikke er en del av vår tradisjon. Tror du alkohol ville blitt lovlig den dag i dag? Tenk deg så mange mennesker blir utsatt for voldtekter, bilulykker, brann, slåsskamper, ran, uønsket sex, ødelagte familier pga en alkoholiker, overdose av alkohol osv… listen er uendelig.



”har som sagt en kamerat som ble innlagt på psykiatrisk sjukehus og lå der i seks måneder i strekk med tvangstanker og angst. sliter med masse problemer enda. derfor ville jeg egentlig bare advare bilgal og alle andre som sysler med hasj for den saks skyld mot at hasj ikke er noe man leker med, plutselig så står du der å da er det gjort:)”

Okey, jeg kjenner mange familier som er ødelagt pga en familiemedlem er alkoholiker.
Kjenner flere som har havnet på sykehuset, pga overdose av alkohol. De sliter også med tvangstanker, angst, paranoid og er egoistiske. Det startet med en øl da de var ung, og de ante ikke alkoholen skulle ødelegge for seg selv og alle rundt seg. Plutselig så ble personen det bare, og det var det gjort.



”Du sier nok ikke det samme etter et år, når du røyker hver dag.”

ååå… hvem sier at man røyker hver dag?


” Det er ikke garantert at det kommer til å skje, men det er nok den veien det går for mange.
Og en gang hver helg er faktisk ganske ofte. Vedder på at de begynte med kanskje en gang i måneden, og så ble det til en i uken, osv.....”


Dette er samme veien for en alkoholiker…


” jeg er litt sjokkert over at folk her på forumet faktisk ikke synes hasj er noe problem. det er vertfall det inntrykket jeg sitter igjen med. noen forsvarer jo omtrent hasj her. det er faktisk narkotika det er snakk om.”

Om man skal legalisere cannabis eller ikke, det er en debatt for seg selv som jeg ikke skal ta opp. Men folk flest er proppet med feil informasjon om cannabis. Mange tror alkohol er nærmest uskadelig, og at cannabis er super avhengig og 1 år senere er man narkoman.
Feil! Dere har ikke den fjerneste anelse hvor mange forfattere, politikere, kunstnere, skuespillere, musikere og mange andre som tar seg et blås av og til. Ja, til og med mennesker med stillinger som leger, advokater, journalister, direktører og andre høy stående mennesker tar seg et blås. Men ettersom man blir stemplet som kriminell (ja, hele 20% av Oslo ungdommen er kriminelle siden de røyker i moderate mengder) og fordi mennesker med fordommer som dere, så ønsker man ikke fortelle andre enn mennesker man stoler på at man røyker en gang i blant.

"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Bilgal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: røyke+trene=????
« #38 : 06. september 2005, 19:03 »

....Om man skal legalisere cannabis eller ikke, det er en debatt for seg selv som jeg ikke skal ta opp. Men folk flest er proppet med feil informasjon om cannabis. Mange tror alkohol er nærmest uskadelig, og at cannabis er super avhengig og 1 år senere er man narkoman.
Feil! Dere har ikke den fjerneste anelse hvor mange forfattere, politikere, kunstnere, skuespillere, musikere og mange andre som tar seg et blås av og til. Ja, til og med mennesker med stillinger som leger, advokater, journalister, direktører og andre høy stående mennesker tar seg et blås. Men ettersom man blir stemplet som kriminell (ja, hele 20% av Oslo ungdommen er kriminelle siden de røyker i moderate mengder) og fordi mennesker med fordommer som dere, så ønsker man ikke fortelle andre enn mennesker man stoler på at man røyker en gang i blant.[/color]


Greit det Kikki, jeg skal ta et drag for deg til helga. biggrin

Takker for utfyllende svar EnUngPumper.

Slå den du Anonym Pumper! Kickass

Utlogget Anonym Pumper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 400
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 400

SV: røyke+trene=????
« #39 : 06. september 2005, 19:07 »


hehe.... neida  Wink forstår at hasj kanskje ikke er så farlig allikavel, men jeg er allikavel sterkt sterkt i mot det.. syns det er noe som skurrer bare ved å høre ordet. det er  bare min mening, gjør hva du vil... vil du røyke hasj så værsågod for meg! lykke til, får håpe alt går bra for din del!! Smiley
Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Skal du bli nummer én, må du trene som om du er nummer to

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: røyke+trene=????
« #40 : 06. september 2005, 19:09 »
Blir for dumt å sitte her å forsvare bruken av et ulovlig stoff. Driter i hvor mange flotte argumenter dere har, det er fremdeles narkotika.
Blir jo som å sitte her å si at bol er kult...

Utlogget Anonym Pumper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 400
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 400

SV: røyke+trene=????
« #41 : 06. september 2005, 19:12 »
Blir for dumt å sitte her å forsvare bruken av et ulovlig stoff. Driter i hvor mange flott argumenter dere har, det er fremdeles narkotika.
Blir jo som å sitte her å si at bol er kult...

takk! endelig en fornuftig sjel! jeg føler vertfall at vi er på samme side! jeg vil heller aldri forsvare bruken av et narkotisk stoff, og syns det er enda teitere å gjøre på en seriøs treningsside på internett som i tillegg skal være dopingfri (stemmer ikke dette da?)
Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Skal du bli nummer én, må du trene som om du er nummer to

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: røyke+trene=????
« #42 : 06. september 2005, 19:14 »
Honnør til deg for den EnUngPumper.. er enig om at verken hasj eller alkohol nødvendigvis bringer gode ting med seg, uten å støtte noen av delene. Men greit at noen står frem i mengden å faktisk viser til litt fakta!
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: røyke+trene=????
« #43 : 06. september 2005, 19:15 »
Jo. Uansett hvor mange som sier at det er "like trygt som alkohol"(når ble alkohol trygt?), så er det fremdeles på dopinglistene, og det er det en grunn til.

Utlogget Anonym Pumper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 400
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 400

SV: røyke+trene=????
« #44 : 06. september 2005, 19:26 »
synes ganske mange av innleggene er på kanten i forhold til reglene her:

§4 - Doping
Treningsforum tar avstand fra alt under kategorien doping. Det er strengt forbudt å poste innlegg som inneholder bruk/kjøp/salg eller oppfordring av anabole steroider, dopmidler, legge ut før-etter bilder av dop-kurer osv. Diskusjoner på generelt etisk grunnlag (dopingmisbruk, forebygging mm.) er derimot akseptabelt og skal gjøres i 'Antidoping' forumet.

nå blir det liv her tenker jeg  woot

på kanten eksempel fra bilgal:
"Røyke hasj er noe jeg gjør i helgene, sammen med venner. Det er mye tåpligere å mye mer skadelig å røyke og drikke."
Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Skal du bli nummer én, må du trene som om du er nummer to

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!