Skrevet av Emne: Kostholdsprogram?  (Lest 1479 ganger)

Utlogget credomaniac

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Kostholdsprogram?
« : 08. september 2005, 23:50 »
Hei og hå!

Noen der ute som kan være så snill å hjelpe meg med å sette opp et kostholdsprogram for dager jeg trener, og de dagene jeg ikke trener. Skal det variere noe i forhold de dagene jeg trener, og de dagene jeg ikke trener?

Jeg veier 81kg og er 1.81 cm høy. 
samtidig er jeg ute etter å få av meg mest mulig kroppsfett, og senke fettprosenten.

På forhånd takk.  Wink

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Kostholdsprogram?
« #1 : 08. september 2005, 23:58 »
Har du vurdert ryp ? er dessuten masse poster her om mat og kosthold. Hva spiser du fra før av ? sunt , usunt ?
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget credomaniac

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

SV: Kostholdsprogram?
« #2 : 09. september 2005, 00:01 »
Kjører DC, jeg prøver å spise sunt

Havregryn til frokost, egg til lunsj, proteinshake før og etter trening, kylling og biff, tunfisk før jeg legger meg.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Kostholdsprogram?
« #3 : 09. september 2005, 11:43 »
du er på dc.. det er jeg og. Det er ikke stort poeng i å sette opp et strikt matprogram for deg å følge. Det holder å gi deg litt retningslinjer.

For det første, syns jeg du bør spise oftere. Ikke tell annet enn proteiner, så bare kjør nedpå med mere mat, det trenger du for å få den framgangen du er ute etter. Etter trening burde du ta ihvertfall 1g karbohydrater pr. kg kroppsvekt. Prøv å få tatt en shake før havregryn til frokost og (spesielt på dager du IKKE trener)

Går du morgentur og kjører carb-cut forresten ? For da er det ihvertfall viktig at du får i deg store kaloririke måltider før du innfører carb-cut. Om jeg står opp klokka 11 en dag, får jeg ikke spist i mere enn 6-7 timer før jeg har carb cut. Det blir maks 3 måltider, og for meg er det for lite!
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget credomaniac

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

SV: Kostholdsprogram?
« #4 : 09. september 2005, 13:31 »
Jeg skal begynne med morgenturer, og samtidig innføre carb-cut.
Enkelte dager står jeg opp 0645, andre 0800.
Spiser som sagt havegryn til frokost, en frukt i 10 tiden og lager meg eggerøre til lunsj(1200) Spiser nytt måltid i 2 tiden ( youghurt, cottage cheese, frukt/juice ) varierer selvfølgelig, spiser ikke alt på en gang. Får i meg litt hurtig carb og tar en shake før trening sånn i 4 tiden. Etter trening Tar jeg en shake og starter på carb-cut ( lager kylling med div grønnsaker,) 18-19 tiden. Så tar jeg meg en frukt/cottage cheese i 9tiden, før jeg lager meg litt tunfisk med tilbehør før jeg går til sengs.
 Hva syns du om dette, og hvilke endringer burde jeg evt foreta?

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Kostholdsprogram?
« #5 : 09. september 2005, 19:04 »
Var det du som msg'a meg på msn ? :Smiley uansett.. Ser fortsatt ikke ut som du får i deg nok kalorier.. Ser at du har en god del proteinrik mat i kosten din. Og JA, det er rett at du skal spise mye proteiner på DC, men du MÅ spise mye av alt andre og. Jeg får som regel mer av mine kalorier fra karbohydrater, enn proteiner. Her set det ut som det meste du får i deg, er proteiner, (litt karbohydrater til frokost) og fett. Jeg kan gi deg et eksempel på en dag i mitt liv med dc, så kan du få se Grin Jeg veier litt mindre enn deg, men spiser fortsatt masse mer! Det er avgjørende for å legge meir kilo på stanga !
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Kostholdsprogram?
« #6 : 09. september 2005, 19:11 »
Hmmm. DC er vel ikke det beste programmet hvis man skal ned i vekt?

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Kostholdsprogram?
« #7 : 09. september 2005, 21:50 »
Det var det jeg OG tenkte på. DC er overhodet ikke et valg engang om man skal ned i vekt! Men regner med du har lest alt som er av relevant informasjon om DC, choicesettler? Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!