Skrevet av Emne: Mustaffa 4 weeks out  (Lest 18534 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #60 : 05. oktober 2005, 23:03 »
Men i hælsikke'a? Han ser jo nesten større ut nå? Eneste er at ryggen ikke ser så freaky ut som resten av kroppen.


Hehe, det blir sånn når man går ned i vekt vet du. Jo mer du går ned, jo større ser du ut. Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Mustaffa 4 weeks out
« #61 : 05. oktober 2005, 23:09 »
Hehe, det blir sånn når man går ned i vekt vet du. Jo mer du går ned, jo større ser du ut. Wink

Ja, du når et klimax ved kroppsvekt på 1kg..

Da jeg veide 3890gram for 17år siden var jeg omtrent like stor som dagens proffbyggere..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #62 : 06. oktober 2005, 10:59 »
Ja, du når et klimax ved kroppsvekt på 1kg..

Da jeg veide 3890gram for 17år siden var jeg omtrent like stor som dagens proffbyggere..

Du skal få slippe å se hva jeg skrev først hvis det du skrev var ment som ironi.. Neste gang, gjør klart at du bruker ironi og ikke fremstå som en provoserende drittunge.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Raffen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 261
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 261

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #63 : 06. oktober 2005, 11:10 »
Interessant å se hvordan folks evne til å oppfatte ironi er så markant forskjellig.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #64 : 06. oktober 2005, 11:14 »
Interessant å se hvordan folks evne til å oppfatte ironi er så markant forskjellig.

Ja skyld på ironi..... Det der var mer provoserende enn ironi. Hvis du skal få frem ironi så i allefall bruk noen smileyer *hint hint*.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

JohnBlond

  • Gjest
SV: Mustaffa 4 weeks out
« #65 : 06. oktober 2005, 11:17 »
Kommunikasjon er en komplisert ting. Per kan si samme ting til Jens og Arne og det kan bli oppfattet helt forskjellig av Jens og Arne. Arne blir glad og gir Per en sigar til jul, mens Jens blir forbanna og mener at det var utrolig frekt sagt.

Det er ikke ordene men intensjonen som teller, og om mottakeren ikke har tolket intensjonen riktig ut fra ordene blir det gjerne litt klæsj. Derfor skal man så sant det er mulig ikke kritisere folk eller si at de tar feil. Det er bedre å la de finne ut dette selv, om det er mulig selvsagt.

Humor er også veldig subjektivt. Selv om en person ikke skjønner det morsomme i et utsagn kan andre le av det.

Nå kritiserer jeg litt, selv om jeg ikke burde. Istedenfor å si "du er ikke morsom", noe som er litt dømmende, er det kanskje bedre å si "jeg syntes ikke det du sa var morsomt". Virker kanskje ikke som en stor forskjell, men litt forskjell er det. Ettersom jeg humret av det Raphaug sa er han faktisk morsom... eller kanskje jeg skulle si "det Raphaug sa var morsomt i mine øyne" Smiley


Anbefaler boken Nonviolent Communication av Marshall B. Rosenberg. Selges her.

Utlogget Raffen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 261
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 261

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #66 : 06. oktober 2005, 11:20 »
Ja skyld på ironi..... Det der var mer provoserende enn ironi. Hvis du skal få frem ironi så i allefall bruk noen smileyer *hint hint*.

Kun en observasjon. Fordeling av skyld overlater jeg til andre.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Mustaffa 4 weeks out
« #67 : 06. oktober 2005, 19:39 »
Du skal få slippe å se hva jeg skrev først hvis det du skrev var ment som ironi.. Neste gang, gjør klart at du bruker ironi og ikke fremstå som en provoserende drittunge.

Haha, stakkar deg.. Trekker det tilbake, siden du påpeker at små byggere er store..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

JohnBlond

  • Gjest
SV: Mustaffa 4 weeks out
« #68 : 06. oktober 2005, 19:42 »
Haha, stakkar deg.. Trekker det tilbake, siden du påpeker at små byggere er store..

3.89 kg med en høyde på 40-50 cm er meget bra. Tror grensa for å delta i bodyfitness for dem under 50 cm er rundt 3.45 kg.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Mustaffa 4 weeks out
« #69 : 06. oktober 2005, 19:51 »
3.89 kg med en høyde på 40-50 cm er meget bra. Tror grensa for å delta i bodyfitness for dem under 50 cm er rundt 3.45 kg.

Du sier no der.. Hadde jeg visst det litt tidligere ville en deff vært på sin plass.. Og jeg ville blitt NM i AF -50cm Cheesy
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #70 : 06. oktober 2005, 21:44 »
Haha, stakkar deg.. Trekker det tilbake, siden du påpeker at små byggere er store..

Du har missforstått helt. Det jeg mente var at jo mer en kroppsbygger går ned i fettprosent, jo større vil han se ut. Hvis du ikke er enig i det kan jeg ikke si annet enn at du er på villspor..
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #71 : 06. oktober 2005, 23:20 »
Og ikke prøv å være frekk mot meg igjen, rapshaug.. Du er tydeligvis fortsatt i puberteten. Stakkar deg..
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Mustaffa 4 weeks out
« #72 : 07. oktober 2005, 00:51 »
Du har missforstått helt. Det jeg mente var at jo mer en kroppsbygger går ned i fettprosent, jo større vil han se ut. Hvis du ikke er enig i det kan jeg ikke si annet enn at du er på villspor..

Veit da godt hva du mente Trut... Og som alle andre skjønte: dette var ironi..

Og ikke prøv å være frekk mot meg igjen, rapshaug.. Du er tydeligvis fortsatt i puberteten. Stakkar deg..

Why not? Hvis du vil kalle det der frekk tror jeg du er så langt ute på jordet som det går å være.. Jeg er nok fremdeles i puberten ja, noe som jeg vil være frem til jeg blir 21år+!
Stakkar meg? hvorfor er det så jævli synd på meg?

Cluet er at du formulerte det på en rar måte, og da nesten kan vente noen artige tilbakemeldinger. Hvis du føler det er provosernde kan du melde det til en moderator.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Mustaffa 4 weeks out
« #73 : 07. oktober 2005, 01:24 »
Du veit godt hva jeg mente ja. Hvorfor skrev du at du trakk det tilbake da og alt det andre pisset? Eller det var vel ironi det også kanskje? Du er jammen ikke lett å forstå. Slutt å omformuler deg hele tiden og kom korrekt. Og hvis du mente ironi i det hele tatt så SORRY for at jeg tolket det feil, men måten du ordla deg på tok jeg mer som provoserende krittikk enn ironi.

Men raphaug... Det er lett å skylde på ironi eller hva? Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Mustaffa 4 weeks out
« #74 : 07. oktober 2005, 01:28 »
Du veit godt hva jeg mente ja. Hvorfor skrev du at du trakk det tilbake da og alt det andre pisset? Eller det var vel ironi det også kanskje? Du er jammen ikke lett å forstå. Slutt å omformuler deg hele tiden og kom korrekt. Og hvis du mente ironi i det hele tatt så SORRY for at jeg tolket det feil, men måten du ordla deg på tok jeg mer som provoserende krittikk enn ironi.

Men raphaug... Det er lett å skylde på ironi eller hva? Wink

Alt var ironisk ment, og jeg godtar unnskyldningen Wink Det at jeg trakk det tilbake var vel litt 'hetts', men ingen skade skjedd.
Hvis en mod sletter disse innleggene kan vi fokusere på mustaffa istedet Smiley Fortsatt fin kveld!

mvh
Raphaug
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!