Skrevet av Emne: Kjøp av (brukt) treningsutstyr  (Lest 5510 ganger)

Utlogget KnutMartin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« : 09. juni 2003, 23:59 »
Hei
Har begynt og kjøpe litt treningsutstyr (er jo  fantastisk dyrt), har benk til bekpress og manualer, men jeg trener flere vektskiver og en ez-stang. ighvertfall nå først, selv om en skråbenk hadde vært intressant også. Så tenkte jeg at mange har sikkert slikt stående hjemme og trener på studio.

Har såkt rundt på nbettet etter noen som skal selge uten hell, så jeg lurte på om noen vet om en markedsplass for treningsutstyr eller evt. har noe å selge så er jeg intressert.

Jeg bor i Larvik, men er mobil og kan hente hvis det ikke er for langt.

Utlogget MrSymmetry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Re:Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« #1 : 10. juni 2003, 08:48 »
En ting du kan prøve er å oppsøke treningssentere rundt der du bor/nabobyen, disse skifter ut jevnlig <og selger av og til privatpersoner, kanskje du er heldig Grin
My body is my temple

Utlogget Big1

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 279
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 279

Re:Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« #2 : 10. juni 2003, 10:08 »
Ta kontakt med kuseruds idrotts produkter i sverige,prisene hos de er under det halve i forhold til her.Reiser du bort og henter utstyret/vektene blir det enda billigere.Gå inn på B&K sine nettsider, der er det link videre til kuseruds idrotts produkter.Du kan trekke fra 25% svensk moms +valutaforskjellen  på prisene som står på nettsidene deres Smiley

Utlogget Deviant

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 321

Re:Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« #3 : 10. juni 2003, 18:50 »
kuserud Smiley

Utlogget KnutMartin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Re:Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« #4 : 10. juni 2003, 22:37 »
klarer ikke finne godeste Kuserud jeg? et lite hint på veien, er vel ikke lov og sende link. Tongue

Utlogget Big1

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 279
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 279

Re:Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« #5 : 11. juni 2003, 00:37 »
Bruk B&K sine sider,gå inn på strongmanog da skal linken til kuserud gård stå til venstre Smiley

Utlogget kalleklovn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 368
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 368

Re:Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« #6 : 11. juni 2003, 21:25 »
Jeg skal selge mitt benkpress apparat+++ Jeg må selge følgende ting i sommer, da jeg skal flytte tilbake på hybel til høsten (har bodd i hus i ett år...) Selger et nesten ubrukt Benkpress apparat brukt 10-12 ganger) Kjøpt nytt med 130 kg vekter totalt, +2 manualer du kan putte på vekter, og bruke de samme vektene som til benkpressapparatet. Benken kan settes i 2 forskjellige stillinger. En for vanlig flat benk, og en for skrå benk. Benken er også utstyrt med "benhev" nederst på benken, slik at du kan kjøre bakside lår og framside lår, ved å legge på vekter der... Noe vanskelig å forklare... Benken +vektene fremstår som nytt. Har det liggende på ett lager, så det blir lite brukt for tiden. Kjøpte det nytt i fjor høst, og har for det meste stått stille... Kan få med en Ergometersykkel jeg kjøpte ny for 4 mnd siden på kjøpet, da jeg ikke har plass til det til høsten (12m^2 hybel Tongue hihi )... Selger alt samlet for 3000,- prisen kan diskuteres...
PS! må hentes i Larvik…
-kalleklovn-

Utlogget KnutMartin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Re:Kjøp av (brukt) treningsutstyr
« #7 : 28. juni 2003, 23:15 »
Sendte deg mail jeg Kalle, mulig det ikke funket. JEg er mest intressert i vektskiver og curlstang, frister endel og kjøpe benken din så jeg får skråbenk + bein. Men jeg tenger litt mer info(dimmensjon på stang og vektskiver). Og jeg har ikke bruk for syklen, må alt kjøpes under ett?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!