Skrevet av Emne: Sv: skulderpress video s. 34  (Lest 59455 ganger)

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #270 : 06. juli 2006, 23:50 »
Skjorta var skikkelig digg Cheesy Følte meg plutselig litt større :Smiley Den må nok krympes litt i vask da. Men jeg håper på å vokse litt bedre inn i den i løpet av året. Må uansett si, at jeg er fornøyd med størrelsen jeg valgte, tror medium ville blitt passe, det vil si litt for lite om jeg har tenkt å vokse Grin

Lat stretchen utfører jeg ved at jeg tok en 16kg's hantel i belte. Sist gang brukte jeg 15, og holdte i nesten 90sek så neste gang går jeg for 2 minutter. Husk å velg et grep hvor du føler du "vrenger" latsene best, og hold blikket rett opp for best strekk.
Jepp, bruker å kjøre denne selv, hadde 20kgs i belte sist Tongue
Bruker å telle til rolig til ca 150 før jeg slipper..Tar du tiden med klokke du elr?
Så bruker jeg straps så klart. River som F i laten, bruker å stretche laten etter bredde øvelsen jeg, men da stretcher jeg den med å holde i noe å dra meg rett bakover, slik at armen og overkroppen blir omtrent vannrett..Du har nok sett hvilken stretch jeg mener..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #271 : 07. juli 2006, 00:49 »
Kjør heller ett tung-sett etterpå! Cheesy

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #272 : 07. juli 2006, 08:01 »
Nå har du like mange loggsider som meg Cheesy Kanskje påtide å begynne å loggføre igjen :Smiley

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #273 : 07. juli 2006, 15:13 »
Kjør heller ett tung-sett etterpå! Cheesy

Joda, jeg har tenkt på det, men et tung-sett gir meg alltid bare dårlig form på reppene, da jeg sliter med å få dratt den helt opp. Da syns jeg at jeg selv får mer ut av å heller ta et rp på en vekt såpass lav at jeg holder formen.

Nå har du like mange loggsider som meg Cheesy Kanskje påtide å begynne å loggføre igjen :Smiley

Ja, det syns jeg absolutt det er! Cheesy Loggen min har nok flere besøkende nå, enn før, og det syns jeg er kjempemorsomt, sidene bare flyr unna !

SKAL jeg øke godt framover, og skal øke rent. Kommer også til å ta bilder oftere denne offseason. Alle må minne meg på at jeg faktisk MÅ spise mere. Tror ofte jeg spiser for lite, men så lenge jeg øker går det bra. Men så kommer vi til et punkt hvor jeg ikke øker, og da blir jeg sint!!!

Begynn å logg, din latpeis!
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #274 : 07. juli 2006, 19:00 »
Kosthold Fredag 7 Juli



Dette er sånn nogenlunde ca. Når jeg logger ser jeg at jeg får i meg nok fett i alle fall, og det er veldig bra Cheesy Karben er den som er mest ca, men har målt opp nok at jeg har nok sånn ca. rett!

For de som lurer så brukte jeg treningforums funksjon "komponer måltid". Hirse = Pasta, da den lignet mest på min pasta som er 70-72g karb, 12g protein og 2g fett.

Blir sikkert også litt mere fett på kvelden. Spiser siste karb måltid nå, blir i alle fall tunfisk + 100g pasta, men dersom jeg blir ekstra fort sulten igjen, tar jeg et par ekstra spiseskjeer olje til de 2 siste måltidene.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #275 : 07. juli 2006, 19:38 »
Så nice ut dette ja!! Grin
Ser virkelig fram til å begynne å spise spise spise spise Food

Jeg har forresten et excel ark du kan skrive inn selv verdiene på de matvarene du bruker til det måltidet..men hvis du ikke kan en del om excel så kan det bli litt prakk å trikse med dette hvis du skal ha inn flere matvarer...

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #276 : 07. juli 2006, 19:51 »
Ja det må du sende til meg. Er på vei ut døra, så vi får ta det over PM snarest Cheesy Jeg vet enda ikke helt om jeg spiser nok, men det er jo ikke verre enn at jeg oppjusterer etterhvert. Bedre det enn at jeg spiser ALT for mye nå. Man skal spise mye i DC, men ikke som en idiot. Dessuten blir det fort mye større mengder mat når en bare spiser rent.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #277 : 08. juli 2006, 18:38 »
Ja det må du sende til meg. Er på vei ut døra, så vi får ta det over PM snarest Cheesy Jeg vet enda ikke helt om jeg spiser nok, men det er jo ikke verre enn at jeg oppjusterer etterhvert. Bedre det enn at jeg spiser ALT for mye nå. Man skal spise mye i DC, men ikke som en idiot. Dessuten blir det fort mye større mengder mat når en bare spiser rent.

Bruk HST-arbeidsboken ;>
Der har du samme greia ^^

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #278 : 08. juli 2006, 20:41 »
Lørdag 8/7 Dag 2

EZ-Curl
LT: 10 + 5 = 15 x 35 TT: 9 + 4 = 13 x 37,5

Shrugs (vekt pr. hantel)
LT: 13 x 42 TT: 12 x 44

Sittende Lårcurl
LT: 19 x 65 TT:  20 x 65

Knebøy
LT: 8 x 105 / 4 x 110 / 20 x 70 TT: 9 x 110 / 3 x 115

Utrolig bra trening i dag Cheesy Spesielt biceps, der jeg også i dag fikk personlig rekord!

Knebøyen var og overraskende, med tanke på at jeg trodde jeg hadde på 105 kg!! Men jeg går ikke ass to the grass nå, men så dypt som blir naturlig for hoften min. Skal prøve å få filma det, så kan folk kommentere
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #279 : 09. juli 2006, 13:33 »
Mekka meg bildeprofil jeg også nå, ta en titt innom..
Linken finner du i signaturen..

Her skal det bygges!!
Bildene er slemme!! Liker speilet bedre :Smiley

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #280 : 10. juli 2006, 16:24 »
Mandag 10/7 Dag 3

Decline smythe
LT: 7 + 4 + 2 =13 x 70 TT: 8 + 3 + 3 = 14 x 70

Arnoldpress (ny)
LT: 7 + 3 + 1 = 11 x 19,5 TT: 9 + 5  = 14 x 19,5

Franskpress
LT: 10 + 5 = 15 x 30 TT: 9 (10) + 5 = 14 x 32,5

Rackchins bak hodet (ny)
LT: 9 + 3 = 12 x BW + 15 = TT: 8 + 4 = 12 x BW + 16,5

Ro-maskin
LT: 10 + 4 = 14 x 70 TT: 8 + 4 = 12 x 75

Mye nye rekorder igjen, dette var en svært morsom økt! Franskpressen mener jeg selv at jeg tok 10 reps på første settet, men er faen ikke sikker så jeg skrev det bare i parentes. Ro-maskinen og rackchins må jeg nok holde meg på samme vekter for å pushe opp rep-rangen. Spørs hvor lenge jeg holder denne blasten, den har gått bra som faen til nå. Har skrevet det før, men bryst er fortsatt den muskelgruppen som øker minst på øvelsene..

Stretchinga i dag var ganske bra, holdt litt over et minutt i bryst stretchen med 19,5kgs hantlene og en litt bredere stilling en hva jeg er vant med.. Dette strakk bedre syns jeg. Skulderstrekken tok skikkelig i dag og holdt også denne i litt over et minutt. Det som sugde, var triceps. Føler noen ganger at triceps stretchen er vanskelig å få til, og jeg får slike "krampetak" i området rundt skulderbladene når jeg holder stretchen... Stretcha forresten denne gangen alle tre (bryst-tri-delt) etter triceps-øvelsen, og syns det fungerte fint.

Lat stretchen ble litt skrump grunnet drareimene var klamme og ekle, så fikk ikke et godt grep i det hele tatt. Klarte å holde den i et minutt og noe sånn, men måtte bytte grep for mye, så dreit i det.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #281 : 10. juli 2006, 23:24 »
Kosthold Mandag 10/7



Ok dag, håper bare jeg har spist nok. Er nok et par flere kalorier som gjemmer seg et sted jeg ikke har tenkt på. Gjør ikke kardio om dagene grunnet jobb, så regner med at inntaket øker litt om en uke eller 2.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #282 : 11. juli 2006, 21:32 »
Fy så mye karbs på deg om dagen da Undecided selv om du bulker
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #283 : 11. juli 2006, 22:32 »
Leste Flex i dag..

Bruker du å ta en static hold chins'n før du stretcher etter rygg??

Bruker som regel bare å henge meg opp, gått glipp av at man skal static holde først vertfall..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #284 : 11. juli 2006, 23:48 »
Fy så mye karbs på deg om dagen da Undecided selv om du bulker

Jeg føler selv at det er den mengden som må til. Må uansett få sagt at jeg eksperimenterer en del nå med mengdene av de ulike makronutrientene Smiley Får jeg for mye protein (300+), føler jeg selv at jeg blir veldig varm om dagene, og sliter med å hydrere meg nok. Fett har jeg masse av, og er omtrent bare sunne fettsyrer. Er vel på omtrent 250g treningsfri og opptil 300 på treningsdager.

har en jobb som innebærer mye aktivitet. er postbud, så blir mye gåing i løpet av dagen, og noen ganger kjenner jeg bare at jeg trenger litt ekstra karb-boost før treningene for å bare være klar til å trene hardt.

Setter uansett pris på at du stikker innom og kommer med konstruktive innslag Smiley

Til Aunis:

Har ikke pleid å ta static holds på chins før stretchen, men kan tenke meg til at det kan være digg, får nok en bedre stretch i latsa dersom jeg gjør det i alle fall. Skal helt klart prøves Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!