Skrevet av Emne: Sv: skulderpress video s. 34  (Lest 59452 ganger)

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #420 : 27. juni 2007, 22:21 »
Når du har dratt vekta opp så gjør det ingentig om du lener deg litt mere tilbake med skuldrene og skyter brystkassa frem. Du stiver ikke av på toppen.

Til slutt vil jeg si at neste gang har du på vekter på stanga slik at det ser ut som du løfter tungt. Grin

Takk for konstruktiv kritikk! Skal huske på det! Vet jeg pleier å gjøre det, er ikke akkurat som om at det koster så vanvittig med krefter heller! Vi får se om det blir bedre på neste video jeg legger ut Wink

Ang. det med vekter så skal du se på min 175 x 4 markvideo.. DER ser det ut som jeg har vekter på.. Den ligger 1-2 sider tilbake i dagboka..

Pen markløft! Cheesy

Ser at jeg må skjerpe meg ... Tongue

Takk skal du ha! Cheesy Må jo ha noe jeg er uvanlig sterk i, i forhold til resten! markløft har alltid vært 'lett' for meg, og jobber mot et mål om å reppe på 200 innen året er omme.

Bra mark! Det var jo ikke akkurat tungt heller, nei! På tide med mer vekter Smiley Stå på!

Takk, mer vekter peises på HVER uke Wink Neste uke blir det 185 tror jeg..
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: 5 x 180 Markløftvideo
« #421 : 27. juni 2007, 22:23 »
Takk skal du ha! Cheesy Må jo ha noe jeg er uvanlig sterk i, i forhold til resten! markløft har alltid vært 'lett' for meg, og jobber mot et mål om å reppe på 200 innen året er omme.
Det gjør du nå.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #422 : 27. juni 2007, 22:26 »
Det gjør du nå.. Wink

Takk for støtten! Men jeg prøver ikke før jeg leser av treningsprogrammet mitt at; SHIT, i dag skal jeg ha en 5'er på 200  Shocked Ble det rett bruk av semikolon?  Huh
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #423 : 27. juni 2007, 22:56 »
Kanonbraq halvsumo løfting! Smiley Enig med ford, overkroppen kan fint 10 cm lengre bak, og kassa LITT frem i lockouten.

Jeg syns også du kan stå smalere neste gang du skal filme, og holde hendene på utsiden, så vi får se hvordan teknikken er i klassisk.... Jeg har en liten anelse om at du faktisk kan være grisesterk i konvensjonell mark du som har såpass bra styrke i hamstrings og rygg.

Ser at du holder korsryggen perfekt i løsningen av stanga. Nydelig!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #424 : 27. juni 2007, 22:59 »
Sterk Kar:) Meget Bra:)

Bra at flere "Norlæninga" peis på litt;)

Mvh Lars H

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #425 : 27. juni 2007, 23:07 »
Kanonbraq halvsumo løfting! Smiley Enig med ford, overkroppen kan fint 10 cm lengre bak, og kassa LITT frem i lockouten.

Jeg syns også du kan stå smalere neste gang du skal filme, og holde hendene på utsiden, så vi får se hvordan teknikken er i klassisk.... Jeg har en liten anelse om at du faktisk kan være grisesterk i konvensjonell mark du som har såpass bra styrke i hamstrings og rygg.

Ser at du holder korsryggen perfekt i løsningen av stanga. Nydelig!

TAKK!!

Ja, kommer meg lett lenger bak. Har helt lockout i knærne, og som jeg har sagt før, så er det ikke NOE problem (styrkemessig) å bøye meg helt bak, det er rett og slett litt slurv...  Det er nok bare meg som ble gira over hvor lett løftet var. Skal gjøre det bra igjen på 185 kg Cheesy

Nja, om jeg vil prøve å stå klassisk på 185 er jeg usikker på, men skal prøve etter jeg er ferdig med programmet, altså når jeg ikke lenger klarer å øke! Jeg vet jeg ikke er like sterk i klassisk, men har ikke helt klart å funnet ut hvorfor. Jeg tror det er fordi jeg rett og slett er for stiv i muskulatur, og sliter med å holde ryggen rett, når beina er litt rettere. Dette har jeg erfart i alle fall. Men kan hende jeg bare er litt ekstra varsom. Korsryggen min holdes MYE bedre når jeg står halvsumo, og det er hovedgrunnen til at jeg står slik.

takk for tilbakemeldinger folkens!

Sterk Kar:) Meget Bra:)

Bra at flere "Norlæninga" peis på litt;)

Mvh Lars H

Takk skal du ha, Lars H! Skal bli større og ikke minst sterkere framover. Får se om jeg kommer meg opp i 90 kg i løpet av året så kanskje det blir enda bedre Smiley
Ja vi norlæninga må stå på!

Jeg filma på friskhuset city nord, bare så du vet det! Tror jeg har sett deg der et par ganger tidligere i år.

Mvh.

Lars Haalvor Wink
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #426 : 27. juni 2007, 23:09 »
TAKK!!

Ja, kommer meg lett lenger bak. Har helt lockout i knærne, og som jeg har sagt før, så er det ikke NOE problem (styrkemessig) å locke ut hofta enda litt mer. Det er nok bare meg som ble gira over hvor lett løftet var. Skal gjøre det bra igjen på 185 kg Cheesy

Nja, om jeg vil prøve å stå klassisk på 185 er jeg usikker på, men skal prøve etter jeg er ferdig med programmet, altså når jeg ikke lenger klarer å øke! Jeg vet jeg ikke er like sterk i klassisk, men har ikke helt klart å funnet ut hvorfor. Jeg tror det er fordi jeg rett og slett er for stiv i muskulatur, og sliter med å holde ryggen rett, når beina er litt rettere. Dette har jeg erfart i alle fall. Men kan hende jeg bare er litt ekstra varsom. Korsryggen min holdes MYE bedre når jeg står halvsumo, og det er hovedgrunnen til at jeg står slik.

takk for tilbakemeldinger folkens!

Takk skal du ha, Lars H! Skal bli større og ikke minst sterkere framover. Får se om jeg kommer meg opp i 90 kg i løpet av året så kanskje det blir enda bedre Smiley
Ja vi norlæninga må stå på!

Jeg filma på friskhuset city nord, bare så du vet det! Tror jeg har sett deg der et par ganger tidligere i år.

Mvh.

Lars Haalvor Wink

Hei der ja:) Kult:) Har sikkert sett deg også da, trent mesteparten på city nord faktisk, men oftest på kveldinga... Mindre folk da:) Trener der sammen med en ganske kraftig kar med store tatoveringer over begge armene; Ben:)

Liker meg der, MEGET bra studio:) Bra navn forresten:) 90kg; Bra vekt det:) Sterking du da:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #427 : 27. juni 2007, 23:50 »
Konge markløft! Grin *misunnelig* Veldig bra å løfte så tungt, men likevel ha så bra teknikk. Honnør for den!

Men programmet ditt.. Regner med det er 5x5 du trener med pyramide? Men lurer på hvorfor du trener alle baseøvelsene på en dag? Blir ikke det litt tungt å ta knebøy etter markløft f.eks? Hit me Wink

AntiXrist

  • Gjest
Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #428 : 27. juni 2007, 23:53 »
Nydelig market.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #429 : 28. juni 2007, 00:10 »
Konge markløft! Grin *misunnelig* Veldig bra å løfte så tungt, men likevel ha så bra teknikk. Honnør for den!

Men programmet ditt.. Regner med det er 5x5 du trener med pyramide? Men lurer på hvorfor du trener alle baseøvelsene på en dag? Blir ikke det litt tungt å ta knebøy etter markløft f.eks? Hit me Wink

Neida det går fint. Er ikke alle baseøvelsene TUNGT på en dag. I dag f.eks hadde jeg lett knebøy, og tungt markløft og militærpress. Militærepressen er det ikke så fryktelig mange kg det er snakk om, så det er ikke noe problem! Smiley Jeg liker det, og skal etter neste rolige uke, bruke et modifisert 5x5 program, der jeg har både 1x5 dager og 5x5 dager Smiley Programmet legger jeg ut etterhvert Smiley

Nydelig market.

Takk!! Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget ahofst

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #430 : 28. juni 2007, 00:20 »
likkte marken din veldig bra! stå på;) mere vekkter neste gang så kan d hende det ser tungt ut!

Utlogget Vicci

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 443

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #431 : 28. juni 2007, 14:00 »
Arti å se du får så mye bra feedback=)

Men angående avslutninga i mark, begynn som jeg sa allerede på oppvarmingen, og legg det til en fast vane. Så slipper du å måtte "huske" på det på siste sett. =)

Når skal du kjøre neste tunge mark?

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #432 : 28. juni 2007, 19:42 »
Takk, Veronica, det skal bli bedre! Neste tunge mark blir neste onsdag, da jeg tor jeg går for 185! Høres ikke det passende ut? er så kjedelig å vente en hel uke på å vente med å øke 2,5 kg. i en øvelse som markløft. Dessuten er jeg så nært med å nå 5rm i de andre øvelsene, at det er på tide jeg satser litt i mark, så progresjonen stopper opp på samme sted! Da vet jeg lettere hvor jeg skal legge meg på neste runde 5x5. Hadde jo undervurdert 5 rm'ene mine i bøy og mark, da jeg har måtte justere en god del opp. Takk for kommentar Cheesy Setter kjempepris på det!!
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Vicci

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 443

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #433 : 28. juni 2007, 20:02 »
Jeg tror du må kjenne på det, være ærlig med hvordan det føltes i går. Sånn som jeg så det, så det veldig overkommelig ut, og at å øke med 5 kg kan gå greit.. Selv om at jeg tror å øke sakte er det du vinner mest på.  Hvordan har du økt til nå da?

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: 5 x 180 Markløftvideo side 28
« #434 : 28. juni 2007, 20:22 »
Jeg tror du må kjenne på det, være ærlig med hvordan det føltes i går. Sånn som jeg så det, så det veldig overkommelig ut, og at å øke med 5 kg kan gå greit.. Selv om at jeg tror å øke sakte er det du vinner mest på.  Hvordan har du økt til nå da?


Det er det jeg prater om Smiley At jeg har en god del jeg kan øke i marken, så da skader det ikke å peise litt på. Jeg kommer uansett ikke å nå maksen min i denne runden av 5x5 fordi jeg kommer til å stagenere FØR det på benkpress/militærpress.. jeg skal jo ha rolig uke snart uansett, FØR jeg tar av 15-20 kg og igjen bruker 3-4 uker på å nå tunge vekter.

Men 180 kjente veldig bra ut, for all del, det er jo svintungt, men hadde god kontroll på vekta, og tror at 5 kg til skal gå bra. Men det kommer HELT klart an på dagsformen min også..

Til nå, har jeg stort sett økt 5 kg. men man kommer jo til et punkt hvor man må vurdere om ikke 2,5 kg økning pr uke er nok, SELV i markløft. Men tror ikke jeg er kommet til det punktet enda!

takk for støtte, og råd!! Cheesy
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!