Skrevet av Emne: Hjelp til kosthold ved treningsstart.  (Lest 578 ganger)

Utlogget bleh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Hjelp til kosthold ved treningsstart.
« : 18. september 2005, 19:36 »

Jeg trenger litt hjelp til hvor mye og hva jeg bør spise når jeg begynner å trene (igjen) om 2 måneder. Har hatt kyssesyken (fy faen for noe drit) nå i en måned og har forbud mot å trene før 1. desember fra legen grunnet fare for milten og jeg vet ikke hva annet tull.

 Treningsbakgrunn:
 Trent på treningsstudio i rundt 2 år, men bare rundt 1 år seriøst. Er 89-modell, veide 72 kg før jeg ble syk. Nå veier jeg bare rundt 65 kg og vekten vil nok gå litt nedover ettersom jeg ikke kan trene noe som helst på en stund til. Nærmet meg 100 kg i benken, men det tar nok litt tid å nå opp igjen til det nå ja.

Så til spørsmålet: Hvordan bør jeg legge opp kostholdet når jeg begynner å trene igjen? Skal kjøre DC-trening og satser på å komme tilbake sterkere enn noen gang i løpet av noen måneder iallefall... vil gjerne ha hjelp til hva jeg skal spise og sånn, for har egentlig tenkt å gå opp igjen i vekt og sånn uten hjelp av gainer. Proteinpulver blir det nok, så det kan jo taes med.

På forhånd takk for hjelp.

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Hjelp til kosthold ved treningsstart.
« #1 : 18. september 2005, 21:25 »
Skal du kjøre DC trening kjører du også DC kosthold. Det finner du hvis du søker på DC..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!