Skrevet av Emne: snus?  (Lest 25666 ganger)

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: snus?
« #90 : 11. februar 2007, 00:44 »
Det er flere sorter snus som er bra, men uansett så blir det alltid tilbake til Generalen! 2thumbsup General er og blir best!

Utlogget zaron

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 161
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 161

Sv: snus?
« #91 : 11. februar 2007, 01:29 »
Det er flere sorter snus som er bra, men uansett så blir det alltid tilbake til Generalen! 2thumbsup General er og blir best!
Dette er bra min venn Cheesy
Trening med mening. . .

Markløft Kongen

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: snus?
« #92 : 11. februar 2007, 02:00 »
Noen som kan svare på hvordan snus påvirker kroppen, i forhold til trening? Er vel rundt regnet 2000 giftstoffer i snus så kan ikke tenke meg at det er positivt. Det er vel heller rimelig skadelig. Men hvilke konsekvenser vil det få direkte på kroppen både under trening og ellers?
Har hørt, sett og lest så mye de siste to årene frem og tilbake om snus og risiko at jeg vet rett å slett ikke lenger. Noen som sitter på skikkelig gode fakta eller store undersøkelser som konkluderer noe som helst?

Og, bare for å ha sagt det, snus stinker, ser jævlig ut og er unødvendig pengebruk. Vi kan vel i et opplyst land som Norge finne noe bedre å bruke penga på enn en klump mold som man stikker under leppa...? Og dyrkbar mark burde vel strengt tatt brukes til noe annet enn å dyrke stimulanser...? Må si jeg lo godt når jeg var på et seminar om utviklingsland der man fokuserte på matmangel og mangel på dyrkbar mark, så møter jeg 5-6 av talerne utenfor hvor de står og poffer på hver sin røyk. Sitat fra det møte ute på trappa: "Må si jeg lurer på om vi mennesker generelt ikke evner å se sammenhenger eller om det bare er dere, moralens høyborg, som ikke gjør det!"

Utlogget zaron

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 161
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 161

Sv: snus?
« #93 : 11. februar 2007, 03:05 »
Snus har mange av de samme trekkene som tobakk når det gjelder å påvirke hjertet og utholdenhet. Blodtrykket stiger, blodsirkulasjonen blir svekket og du får nedsatt nervefunksjon. Du reagerer langsomere og får dårliger muskelkontrol.
Trening med mening. . .

Markløft Kongen

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: snus?
« #94 : 11. februar 2007, 03:44 »
Snus har mange av de samme trekkene som tobakk

jøss, det var merkelig...
Snus som er lagd av tobakk liksom
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Utlogget zaron

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 161
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 161

Sv: snus?
« #95 : 11. februar 2007, 13:00 »
jøss, det var merkelig...
Snus som er lagd av tobakk liksom
RØYK. Beklager deres høyhet at jeg skrev en liten feil, men siden du er en så utrolig smart type, kan kanskje du skrive noen fornuftige ord... IDIOT
Trening med mening. . .

Markløft Kongen

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: snus?
« #96 : 11. februar 2007, 13:11 »
pøh, han er bare en "wanna be"  Tongue
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget bjorngranum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 347
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 347

Sv: snus?
« #97 : 11. februar 2007, 13:47 »
Snuste i 2.klassen på barneskola med en kamerat. Vi pleide å stjele snus fra en nabo som hadde ettan i et kjøleskap i garagen sin. Ble konkurranse i å lage den største prisen å ha den lengst under leppa. Husker vi lå nede ved elva å halveis halisuniserte.. Endte selvfølgelig med at vi ble dårlige, kompisn min spydde og jeg var blå-hvit i ansiktet. Vi kastet alle boksene i elva å sverget på at vi aldrig mer skulle snuse.

Begynnte igjen på ungdomms skola å fortsatte ut videregående. Snuste mer og mer. Spyttet ut en pris, ventet noen minutter å pakket inn en ny.

Det sies at nikotin er noe av det mest avhengighets skapende stoffet som finnes. Husker jeg pleide å si at jeg ALDRIG kom til å slutte med snus, innrømmte glatt at jeg var altfor avhenging og likte det altfor mye til å slutte.

Hadde lest noen reviews om boka; "Endelig ikke-røyker!", så boka i en butikk, tenkte at jeg kunne kjøpe den til brudern slik at han kunne slutte å røyke. Når jeg kom hjem tenkte jeg at jeg kanskje kunne leste den selv, kanskje den kunne hjelpe meg å slutte å snuse? Vel, leste den. Har ikke tadd en eneste pris siden jeg bladde om siste side av den boka. Er vel et par-tre år siden nå...husker ikke helt..

Når jeg var ferdig å lese boka var jeg ferdig med nikotin. Hadde nesten 100 bokser svensk general i fryseren som jeg nettopp hadde handlet i sverige...Solgte alle umiddelbart etter jeg hadde lest boka.

For å slutte med nikotin må man først bearbeide det i hodet. Nikotin har vistnok nesten INGEN abstinens symptomer. Eneste abstinens symptomet en får fra nikotin er en SVAK sult følelse. Den store hindringen ligger i hodet.

Kommer aldrig til å ta en eneste pris eller et eneste trekk røyk så lenge jeg lever. Enkelt og greit.  Grin
Use your mind, it`s the source of all power.

Min blogg:
http://www.aktivforalltid.no/

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

Sv: snus?
« #98 : 11. februar 2007, 14:08 »
Det er flere sorter snus som er bra, men uansett så blir det alltid tilbake til Generalen! 2thumbsup General er og blir best!
Helt enig, general som er Wink
Og kanskje en boks grovsnus engang i blandt.

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: snus?
« #99 : 11. februar 2007, 14:19 »
Joda, varierer litt selv innimellom, noe som gjør at General bare føles enda bedre! Wink

Når det gjelder diskusjon om snus er skadelig eller ikke, så gidder jeg ikke å engasjere meg.. Selvfølgelig så er det ikke bra å snuse! Ferdig diskusjon.. Men å slutte er foreløpig ikke aktuelt! Grin

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: snus?
« #100 : 11. februar 2007, 18:37 »
Snus er stygt og ikke bra for tenna/ånden, men jeg vet ikke om snus har noe påvirkning innen trening. who knows, kanskje snus faktisk hjelper å øke muskelveksten på en eller annen måte? Det er lite i denne verden vi faktisk vet.

Personlig hater jeg snus.

håper du finner svaret =)
Blablabla

Utlogget Afroman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: snus?
« #101 : 11. februar 2007, 18:49 »
Bli itj no skreppa, uten pris i leppa.  biggrin

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: snus?
« #102 : 11. februar 2007, 19:46 »
Snus er stygt og ikke bra for tenna/ånden, men jeg vet ikke om snus har noe påvirkning innen trening. who knows, kanskje snus faktisk hjelper å øke muskelveksten på en eller annen måte? Det er lite i denne verden vi faktisk vet.

Personlig hater jeg snus.

håper du finner svaret =)

Det er mye i verden vi ikke vet, men at snus ikke fremmer trening er vel rimelig sikkert.. Wink

Bli itj no skreppa, uten pris i leppa.  biggrin

Hehe, det avhenger vel etter hvilke skrepper du tenker på! Grin

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: snus?
« #103 : 11. februar 2007, 22:38 »
RØYK. Beklager deres høyhet at jeg skrev en liten feil, men siden du er en så utrolig smart type, kan kanskje du skrive noen fornuftige ord... IDIOT

Honnør!
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: snus?
« #104 : 13. februar 2007, 16:20 »
Det er mye i verden vi ikke vet, men at snus ikke fremmer trening er vel rimelig sikkert.. Wink


Hvem vet, kanskje noen av midlene i snus funkere muskelbyggende. Jeg sier ikke det er sant, men du eller ingen andre kan si det helt sikkert.
Blablabla

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!