Skrevet av Emne: badstue  (Lest 15211 ganger)

Utlogget ole-idole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

SV: badstue
« #45 : 17. oktober 2006, 23:37 »
badstue er jo tingen, bare det ikke blir missbrukt, sånn med tanke på alt for mye vesketap osv. kan være veldig farlig.
Mål:

<< deff fram til juni >>

Utlogget PerryMan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

SV: badstue
« #46 : 20. oktober 2006, 17:39 »
Hei dere.

Jeg trener på Akropolis, Marienlyst i Drammen, og har selv sett virkningen på badstue. En kar gikk ned 20 kilo på et halvt år ved hjelp av dette. Han var riktignok ekstrem. Inn og ut av badstuen i 2 timer 4 dager i uken. Som tidligere nevnt så øker selvfølgelig varmen i kroppen, og dermed vil kroppen jobbe de den kan for å holde den nedkjølt. Og hvis kroppen jobber hardere, vil den og også bruke mer energi. En liten downside med dette, er at det strammer ikke opp huden. Karen som gjorde dette hadde vel pupper som hang ned til navelen etter et halvt år. (Ned til navelen er å ta i, men det var ikke så veldig fint å se på.)

kan absolut anbefales hvis man vil gå ned et par kilo uten at man trenger å stramme huden opp.

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: badstue
« #47 : 21. oktober 2006, 02:21 »
Har hørt historier om at Tyson brukte bobledress i badstua når han skulle deffe, tror det er løgn akkurat :p

Men jeg pleier å ta meg badstue etter trening, føler meg mye mer avslappet, og det er bare herlig å være i en badstue. Det er også bra fysisk, man går ned i vekt, samtidig som man renser porene.

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: badstue
« #48 : 22. oktober 2006, 12:34 »
Har hørt historier om at Tyson brukte bobledress i badstua når han skulle deffe, tror det er løgn akkurat :p

Men jeg pleier å ta meg badstue etter trening, føler meg mye mer avslappet, og det er bare herlig å være i en badstue. Det er også bra fysisk, man går ned i vekt, samtidig som man renser porene.

Er da viden kjent at kampsportutøvere osv bruker klær i badstue på slutten for å komme ned i vektklassen sin?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Andreas_F

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

SV: badstue
« #49 : 22. oktober 2006, 12:45 »
Har hørt historier om at Tyson brukte bobledress i badstua når han skulle deffe, tror det er løgn akkurat :p
Hehe, men det er du som lyver.
Har aldri hørt at Tyson deffer jeg da, men KUTTE vekten gjør han ja.
Kutte betyr at du med en gang du har vert på vekten spiser,drikker osv for å komme tilbake til den vekten du var før innveiingen.
I badstue med bobleklær på, vanli måte for kampsport utdøverer av forskjellige grener for å komme ned i ønsket vektklasse.
Mener og at det ikke bare en kampsport utdøverer som bruker dette, har hørt om styrkeløftere men er vell kanskje ikke like utbrett da man har innveiing samme dagen som stevnet og da tyner ut kroppen unødvedigt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!