Skrevet av Emne: Fotball under bulk?  (Lest 2073 ganger)

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Fotball under bulk?
« #15 : 15. oktober 2005, 16:50 »
Er jokke så farlig da, benkpress er jo ufattelig kjedlig å trene! I forhold til skrå hantelpress osv:)

Hvor er høy er du forresten? Ligger på 90kg maksløft nå jeg også, men tror jeg klarer å komme meg til 100 om ikke så lenge. Går fort når man spiser som en idiot! Men beste er vel bare å trene andre øvelser for så å gå tilbake til benkpress engang senere når du vil teste maksløftet ditt.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Fotball under bulk?
« #16 : 15. oktober 2005, 20:17 »
Omtrent alle som trener av kompisene mine trener ikke bein. Men dem trener benk hver gang dem trener også da.

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Fotball under bulk?
« #17 : 15. oktober 2005, 20:23 »
Det minner meg om dem tullete fotball spillerene som tror at man bare kan vise at man er sterk i benkpress og enda ikke har mulighet til å gjøre den rett engang Cheesy

I allefall fotball spillerne her hvor jeg bor Smiley

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

SV: Fotball under bulk?
« #18 : 19. oktober 2005, 02:51 »
Dersom du er en tung, potetformet klump som meg så er fotball en dårlig idè. Løping og hopping er ekstremt krevende for knærne, det er derfor fotball- og basketspillere er ferdige som idrettsutøvere når de er 30+ mens folk som bedriver idrett der man ikke løper/hopper kan holde på mye lengre. Mye tung beintrening + fotball = katastrofe.
Jeg spilte fotball ÈN gang for moro skyld i sommer. Våknet opp med alle betennelsers mor dagen etterpå. Er 99% bra igjen nå, men altså ikke 100%. Anbefaler andre former for kardio. Nå er jeg vel og merke en liten blomst på 115kg så det kan være det har noe med saken å gjøre Smiley
Prinsippet blir uansett det samme.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?