Skrevet av Emne: HASTER, Tollerene er vrien.  (Lest 3517 ganger)

Utlogget RawKuz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #15 : 11. oktober 2005, 21:40 »
Bestillte nettopp litt forskjellig fra bb.com og selvfølgelig ble det stoppet i posten. Bestillte Green Bulge, som også selges på norkost, optimum whey, noe som het white blood og man clout. Noen som veit om dette er ulovlig å innføre, og hvordan kontakter jeg tollmyndighetene for å få fortest mulig behandlingstid?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #16 : 11. oktober 2005, 21:42 »
Det er jo en fordel å undersøke FØRST om det er lovlig eller ikke da.

Ellers er det bare å ringe de det, men tror ikke du skal forvente at de gjør noen hastesak for din skyld akkurat. Og er det ikke lov å innføre, er det nok de som kontakter deg... biggrin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #17 : 12. oktober 2005, 10:12 »
Jeg vet at det finnes smutthull, men jeg sier det gjerne enda en gang: å bestille tilskudd fra USA kan medføre masse tull med tollen (ja, jeg har opplevd det). Mye lettere fra EU (eksvis UK), dersom man sjekker reglene. Om man er maksimalt uheldig og tilskuddet inneholder noe som er "forbudt" (det er urent), og dette faktisk blir sjekket, kan det likevel bli ubehagelig.
For min egen del bestiller jeg derfor fra norske webbutikker: rask levering, ingen ubehagelige overraskelser og jeg gir et ørlite bidrag til noen norske arbeidsplasser.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #18 : 12. oktober 2005, 10:36 »
Bestillte nettopp litt forskjellig fra bb.com og selvfølgelig ble det stoppet i posten. Bestillte Green Bulge, som også selges på norkost, optimum whey, noe som het white blood og man clout. Noen som veit om dette er ulovlig å innføre, og hvordan kontakter jeg tollmyndighetene for å få fortest mulig behandlingstid?
Blir den pakken åpnet for kontroll så har du 2 valg.

Destruksjon eller retur av pakken.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #19 : 12. oktober 2005, 10:41 »
Bestill aldri fra USA. Fra England derimot, går det som regel greit, men toll suger jo som alltid elefantballe.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget RawKuz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #20 : 12. oktober 2005, 21:23 »
Synes at prisene er helt sinnsyke her i norge for kosttilskudd. sjekket nettopp norkost og de skal ha 999,- for 4,5kg optimum whey, bb.com tar $55,59 - 361kr !! Er helt hårreisende! -Men så kommer jo toll og porto og alt sånnt utenom da, men i USA betaler de likevel 361kr for produktet. Er bare vi her hjemme som må slite med idiotiske tollere og lovregler.
Sjekket status på min ordre igjen. Der stod det "shipment exception" noen som veit hva det betyr?

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #21 : 12. oktober 2005, 22:12 »
Synes at prisene er helt sinnsyke her i norge for kosttilskudd. sjekket nettopp norkost og de skal ha 999,- for 4,5kg optimum whey, bb.com tar $55,59 - 361kr !! Er helt hårreisende! -Men så kommer jo toll og porto og alt sånnt utenom da, men i USA betaler de likevel 361kr for produktet. Er bare vi her hjemme som må slite med idiotiske tollere og lovregler.
Sjekket status på min ordre igjen. Der stod det "shipment exception" noen som veit hva det betyr?

Shipment exeption betyr at de holder pakken mens de driver med tolling eller andre ting.
999.- for det produktet er forøvrig rundt 250.- under veiledende pris for Norge.

Sorry å måtte si det men 370.- kroner for 4,7kilo whey blanding av den typen det kommer du aldri til å finne i norge. (det er ca råvarepris før produksjon)
Men si gjerne fra om du klarer å finne andre ting i norge som er like billig som i f.eks USA  (biler for eksempel for da stiller jeg opp og kjøper med en gang)

Utlogget RawKuz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #22 : 12. oktober 2005, 22:39 »
Blir litt feil å sammenligne kosttilskudd og biler, i og med at staten ikke har så sinnsyke avgifter på kosttilskudd. Greit nok at 375kr er BILLIG, men prisene for kosttilskudd er generellt alt for dyrt.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #23 : 12. oktober 2005, 22:52 »
79.- pr kilo er prisen når du tar 375 og deler på 4,7kilo.
Hva koster ren ubehandlet råvare fra f.eks  www.carbery.com eller tine eller ?

Du må huske på en liten ting.
375.- er ikke veilendende pris på denne varen i USA , det er en presset fast kampanjepris hos noen butikker som enkeltstående handler mer fra ON enn det Importøren for hele europa handler , volum = lavere pris.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #24 : 12. oktober 2005, 22:57 »
For å gå bort fra ON og amerikanske merker og heller snakke om litt mere lokale forhold.
Butikker tar gjerne det markedet er villige til å betale for en vare uavhengig av hva de har betalt i innpris , det finnes produkter som selger som hakka møkk (jeg ser flere her inne kjøper varen) og betaler rundt 250.- for en boks som koster butikken rundt 30.- i innpris.
Det folk da betaler for er merket og ikke hva de egentlig får , det er forskjell på kvalitet på de enkelte varene men når det er samme råvare i 2 bokser og den ene koster 100.- og den andre koster 250.- og folk fortsetter å kjøpe den til 250.- da er det et større mysterium enn USA priser man begynner å fundere på Smiley

Utlogget RONNY S7

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 482

SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #25 : 14. oktober 2005, 23:09 »
Satt nettopp å leste om FitnessProtein for jenter fra TN!
Tenk å betale 229 kr for 525 gram av dette :

Ingredienser:  Totalt melkeprotein isolate (20% myse, 80% kasein), maltodextrin, kostfibre (oligofructose), melkemineralkompleks (25% kalsium), emulgator (lecitin), søtstoff (aspartam*), i jordbær: farge (rødbetepulver), i sjokolade: kakao.

pr 100g:
Energi  340 kcal
 Protein  65 g
 Karbohydrat  20 g   
 - hvor av sukker    0 g   
 Fett   0,6 g   
1.70 og 84-86kg. Armer=44cm

Mesterinne

  • Gjest
SV: HASTER, Tollerene er vrien.
« #26 : 14. oktober 2005, 23:12 »
Protein for jenter til grusom pris. Hva er dette for noe tullball  No no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!