Skrevet av Emne: Spising og trening  (Lest 1414 ganger)

Utlogget NoNeed

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Spising og trening
« : 03. oktober 2005, 07:24 »
Hei. Lurer litt paa om det er bra aa virkelig storspise naar man skal bli stor. Trener styrke 4 ganger i uken og kondisjon 6, sa forbrenningen er det ikke noe i veien med. Har hoert folk si at man bare skal kjoere paa med mat, er dette sant?

Takk for svar!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Spising og trening
« #1 : 03. oktober 2005, 07:25 »
Skal du vokse trenger du kcalorier ja. Men ingen grunn til å gå helt av skaftet heller, det må du tilpasse i forhold til din egen kropp.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Andrew!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

SV: Spising og trening
« #2 : 04. oktober 2005, 10:25 »
skal du vokse å bli stor trenger du mye proteiner og kalorier, også viktig med carbs etter trening
peace out!

Utlogget ROCO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

SV: Spising og trening
« #3 : 04. oktober 2005, 21:03 »
Hei. Lurer litt paa om det er bra aa virkelig storspise naar man skal bli stor. Trener styrke 4 ganger i uken og kondisjon 6, sa forbrenningen er det ikke noe i veien med. Har hoert folk si at man bare skal kjoere paa med mat, er dette sant?

Takk for svar!

Ikke overdriv men spis og drikk heller oftere,og øk mengden heller litt etter hvert.

Utlogget Propell

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Spising og trening
« #4 : 05. oktober 2005, 22:13 »
Når du har blitt så gammel som meg, og har løftet vekter til og fra i 16 år, er det også andre momenter du bør innkalkulere, selv om det nok for deg den dag i dag er utrivelig lesning i den hastverk du sikkert har med å bli stor og sterk.

Jeg veide 75 kilo da jeg var 15, og dyttet i meg weightgain produkter og trente tungt til jeg veide 90 + kilo i militæret. Da jeg hadde et lengre avbrekk noen år etter, var mine nye spisevaner og romslige kroppsfasong ikke så kul lenger.
Husk at det du legger på deg av kroppsfett kanskje en dag blir en uønsket gjest.
Spis litt ekstra av vanlig, sunn og næringsrik kost, men ikke overdriv ved å legge på deg unødig kroppsfett (for tjukk kan du nemlig bli av weightgain produktene). Skal du absolutt kjøre tilskudd, ville jeg valgt et proteintilskudd med en høy andel karbohydrater.
Husk også at du ved bruk av disse produktene kan manipulere din naturlige forbrenning vesentlig, og kanskje varig.
I dag begynner jeg å komme i god form igjen som 31-åring, men jeg ønsker meg nesten tilbake til den tiden hvor jeg hadde vansker med å øke i vekt. Du skal leve med kroppen din i mange mange år, og noen ganger er hastverk lastverk  No no



Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Spising og trening
« #5 : 05. oktober 2005, 22:43 »
Skal du absolutt kjøre tilskudd, ville jeg valgt et proteintilskudd med en høy andel karbohydrater.

MAO weight gainer?  what

Når du har blitt så gammel som meg, og har løftet vekter til og fra i 16 år, er det også andre momenter du bør innkalkulere, selv om det nok for deg den dag i dag er utrivelig lesning i den hastverk du sikkert har med å bli stor og sterk.

Jeg veide 75 kilo da jeg var 15, og dyttet i meg weightgain produkter og trente tungt til jeg veide 90 + kilo i militæret. Da jeg hadde et lengre avbrekk noen år etter, var mine nye spisevaner og romslige kroppsfasong ikke så kul lenger.
Husk at det du legger på deg av kroppsfett kanskje en dag blir en uønsket gjest.
Spis litt ekstra av vanlig, sunn og næringsrik kost, men ikke overdriv ved å legge på deg unødig kroppsfett (for tjukk kan du nemlig bli av weightgain produktene). Skal du absolutt kjøre tilskudd, ville jeg valgt et proteintilskudd med en høy andel karbohydrater.
Husk også at du ved bruk av disse produktene kan manipulere din naturlige forbrenning vesentlig, og kanskje varig.
I dag begynner jeg å komme i god form igjen som 31-åring, men jeg ønsker meg nesten tilbake til den tiden hvor jeg hadde vansker med å øke i vekt. Du skal leve med kroppen din i mange mange år, og noen ganger er hastverk lastverk No no


Jeg er på bulk nå, har lagt på meg litt kvalitet som jeg velger å kalle det. Går ikke helt av skafet og bøtter innpå tre poser potetgull hver dag, men spiser mer mat og tar shakes med mere carbs i. Har lagt på 2.5 stabile kilo iløpet av 6-7 uker.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Propell

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Spising og trening
« #6 : 06. oktober 2005, 17:04 »
"MAO weight gainer? "

Nå aner jeg ikke hva de putter i weightgainprodukter den dag i dag, selv bruker jeg for tiden bare et proteintilskudd fra Multipower.

Den gang jeg spiste weightgain, var det et produkt som rett og slett het Bulk. Det besto såvidt jeg husker av soya og eggeproteiner (rundt 10%), resten karbohydrat fra malt og nøttekjerner (såvidt jeg husker).

"Jeg er på bulk nå, har lagt på meg litt kvalitet som jeg velger å kalle det. Går ikke helt av skafet og bøtter innpå tre poser potetgull hver dag, men spiser mer mat og tar shakes med mere carbs i. Har lagt på 2.5 stabile kilo iløpet av 6-7 uker. "

Det høres jo fornuftig ut. Mitt poeng var ganske enkelt at vektøkning i form av fett for mange kan være en lite gunstig form for vektøkning. Det kan være greit å heller bruke litt tid på en vektøkning i form av muskler, enn å haste opp i vekt i form av fett (som kan være besværlig å kvitte seg med igjen senere).

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

SV: Spising og trening
« #7 : 09. oktober 2005, 00:07 »
Noen sier "jo flere kalorier, jo bedre". Dette skjønner jeg ikke helt poenget med. Så lenge en spiser seg god og mett fem-seks ganger om dagen og får i seg nok proteiner, så bør ha mer enn høyt nok kalorioverskudd. Mer enn 500-600 kcal over vedlikehold kan jeg aldri tenke meg at er nødvendig for de som har vedlikehold et sted mellom 2500 og 4000kcal (de fleste av oss).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!