Skrevet av Emne: Sticky : "Komplett" oversikt over tilskudd!  (Lest 92028 ganger)

Utlogget Thinner

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #30 : 26. juli 2003, 13:20 »
Fantastisk bra side benpressern denne får du honnør for!

:2thumbsup:
Du vet vist litt av hvert du!
Kan du sende en pm til meg med ref/forskning på hmb, koffein og Ecdysterone ??

Hvorfor har jeg ikke sett denne siden før??

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #31 : 26. juli 2003, 14:47 »
Svært bra liste du har laget her!!

Blir litt forbanna når jeg ser latterlige innlegg som betviler kredibiliteten, det blir like lamt som å si at "man trenger ikke oksygen for å leve!". De aller fleste som faktisk har forsøkt noen/flere/mange/alle stoffene på listen vill ha personlige erfaringer å bygge på. Disse vill utvilsomt overgå enhver forskningsrapport.

Ettersom svært mange kost tilskudd øker i salg, nettopp fordi venners venner annbefaler dem, basert på egne erfaringer, så betyr det svært lite om en eller annen luring hevder at de ikke funker.

Helt ok at noen ikke gidder benytte seg av mulighetene som ligger til rette for dem, men å nedgradere andres personlige valg av den grunn som ikke er i tråd med deres egne kan man spare seg for.

Uansett, finfin liste, trengte et oppslagsverk, det er klart mye muffens til salg, spesiellt tilskudd som inneholder en mikroskopisk mengde av et eller annet tilskudd, her viser benpressern at man bør ha et minimumsinntak for å få ønsket effekt, betyr at mange kan unngå å kjøpe katta i sekken for eksempel.

*Honnør din vei*
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #32 : 27. juli 2003, 16:52 »
Svært bra liste du har laget her!!

Blir litt forbanna når jeg ser latterlige innlegg som betviler kredibiliteten, det blir like lamt som å si at "man trenger ikke oksygen for å leve!". De aller fleste som faktisk har forsøkt noen/flere/mange/alle stoffene på listen vill ha personlige erfaringer å bygge på. Disse vill utvilsomt overgå enhver forskningsrapport.

Ettersom svært mange kost tilskudd øker i salg, nettopp fordi venners venner annbefaler dem, basert på egne erfaringer, så betyr det svært lite om en eller annen luring hevder at de ikke funker.

Helt ok at noen ikke gidder benytte seg av mulighetene som ligger til rette for dem, men å nedgradere andres personlige valg av den grunn som ikke er i tråd med deres egne kan man spare seg for.

Uansett, finfin liste, trengte et oppslagsverk, det er klart mye muffens til salg, spesiellt tilskudd som inneholder en mikroskopisk mengde av et eller annet tilskudd, her viser benpressern at man bør ha et minimumsinntak for å få ønsket effekt, betyr at mange kan unngå å kjøpe katta i sekken for eksempel.

*Honnør din vei*

så det å stille spørsmål ved dokumentasjonen er dummere enn å tømme lommeboka si på verdiløse produkter?

Mange av disse benpressmannen lister opp er jo bra, som f.eks omega3 og kreatin, men skal like å se bra domentasjon på f.eks Ecdysterone. Resultatene fra forskningen i Russland er veldig tvilsom, forsøk i vesten har ikke fått samme resultat. Mye av det er også utført på insekter, og vi har ikke insekt reseptorer i oss...

Hvordan i alle dager skal dere finne ut om tilskuddene dere tar "virker"? Det er jo 1000 ting som spiller inn, når vi får uttalelser som at "kreatinmerke x hadde bedre effekt enn y", blir det hele litt tåpelig. Det ville hatt større effekt å tatt gulost istedenfor brunost på skiva.


question everything

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #33 : 27. juli 2003, 17:16 »
Ecdysterone er så vidt jeg vet en av bestand delene i den ikke ukjennte Dianabol tabletten som har vært utbredt siden en gang i slutten av 50-årene og er vell kanskje til og med i dag en svæt utbredt ulovlig bestanddel i manges trening. At dette virkestoffet ikke har effekt er vell egentlig udiskutabelt. Meningen er vell strengt tatt at den hjelper til med å holde på de forandringene som skjer i musklene, heller enn at den i seg selv gjør de helt store forandringene.

Mener fortsatt at det blir smålig å prøve å trekke ned listen som er skrevet, blir vell heller snakk om å diskutere de selvstendige produktene uavhenging av hvem som har skrevet listen. Så vidt jeg vet er det ikke benpressmannen som har funnet opp noen av disse tingene og kan da heller ikke klandres dersom du eller andre mener at de ikke funker. Skjønner?
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #34 : 27. juli 2003, 18:24 »
Ecdysterone er så vidt jeg vet en av bestand delene i den ikke ukjennte Dianabol tabletten som har vært utbredt siden en gang i slutten av 50-årene og er vell kanskje til og med i dag en svæt utbredt ulovlig bestanddel i manges trening. At dette virkestoffet ikke har effekt er vell egentlig udiskutabelt. Meningen er vell strengt tatt at den hjelper til med å holde på de forandringene som skjer i musklene, heller enn at den i seg selv gjør de helt store forandringene.

Mener fortsatt at det blir smålig å prøve å trekke ned listen som er skrevet, blir vell heller snakk om å diskutere de selvstendige produktene uavhenging av hvem som har skrevet listen. Så vidt jeg vet er det ikke benpressmannen som har funnet opp noen av disse tingene og kan da heller ikke klandres dersom du eller andre mener at de ikke funker. Skjønner?


Jeg har ikke prøvd å trekke ned noen liste, og nevnte jo Ecdysterone spesielt. Det er ingen som klandrer benpressmannen for noenting. Det må være lov å diskutere om de effektene han har ramset opp faktisk eksisterer, fordi mange av de produktene han lister opp har mangelfull eller ikke-eksisterende dokumentasjon.

Du sier det er udiskutabelt om ecdysterone har noen effekt, kan du vise til noen kilder? Bortsett fra magefølelse, løse rykter og reklame i Flex?
question everything

Utlogget Thinner

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #35 : 27. juli 2003, 18:30 »
Jeg er helt enig med deg Satyricon!

Jeg vet om tre stk som bruker syntrabo (ecdysten) og de annbefaller produktet opp i skyene.
Alle tre har trent med vekter i flere år.
Pga de tre har jeg bedt benpressmannen om dokumentasjon/tester om produktet slik at jeg kan se om ecdystene virkelig er så effektivt som de tre sier det er.

Dette jens mulla og trener tuller med er jo det samme som leger sier om helsekostproduter at de ikke virker, selv om 1000`vis av fornøyde brukere av div helsekostprodukter bekrefter hver dag om produktets effektivitet..
Les bare allers og hjemmet og se selv.

Hadde alt bare vært tull og tøv ville vell ikke noe helsekost blitt solgt.
Å det å kritisere benpressmannen for å skrive en flott og detaljert/informativ liste er meg helt uforståelig.

atter en gang må jeg si meg helt enig med deg Satyricon.

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #36 : 27. juli 2003, 19:18 »
Jeg er helt enig med deg Satyricon!

Jeg vet om tre stk som bruker syntrabo (ecdysten) og de annbefaller produktet opp i skyene.
Alle tre har trent med vekter i flere år.
Pga de tre har jeg bedt benpressmannen om dokumentasjon/tester om produktet slik at jeg kan se om ecdystene virkelig er så effektivt som de tre sier det er.

Dette jens mulla og trener tuller med er jo det samme som leger sier om helsekostproduter at de ikke virker, selv om 1000`vis av fornøyde brukere av div helsekostprodukter bekrefter hver dag om produktets effektivitet..
Les bare allers og hjemmet og se selv.

Hadde alt bare vært tull og tøv ville vell ikke noe helsekost blitt solgt.
Å det å kritisere benpressmannen for å skrive en flott og detaljert/informativ liste er meg helt uforståelig.

atter en gang må jeg si meg helt enig med deg Satyricon.


Mener du at Allers og Hjemmet er dokumentasjon på at diverse kosttilskudd har en effekt?

Har ikke sagt at kosttilskudd ikke virker (hvorfor skulle jeg da bruke noen av de selv?), men enkelte produkter som f.eks ecdysterone mangler dokumentasjon.

Det er veldig vanskelig å si hva som virker og ikke bare basert på magefølelse, fordi det er så vanvittig mange ting som spiller inn. At biceps-bjarne og muskel-magnar på sats skryter av gode resultater, er ikke verdt noenting fordi de har absolutt null peiling på hva som har gitt dem fremgang. Det er for mange faktorer som spiller inn som de ikke har oversikt over. Placebo effekten er også noe å tenke på.

Jeg har ikke kritisert benpressmannen, bare noen av påstandene hans. Stor forskjell.

Kosttilskudd selger uansett om det virker eller ikke. Folk er dumme, og vil ha lettvinte løsninger.
question everything

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #37 : 27. juli 2003, 19:27 »
Da tror jeg dette ender med at du holder deg langt unna den dritten du mener du ikke vill være i kontakt med, så kan de som vill, bruke det dersom de føler for det. Er vell egentlig ikke verre enn det, eller?

Helt alvorlig, dersom et produkt som har vært (miss)brukt siden 50-tallet og bestand delene i dette ikke har effekt, tror jeg faktisk at dette ville vært borte fra miljøet for MANGE år siden. Hvorfor gidde å bruke et 55 år gammelt preparat om det ikke hadde effekt  Grin
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #38 : 27. juli 2003, 19:44 »
Da tror jeg dette ender med at du holder deg langt unna den dritten du mener du ikke vill være i kontakt med, så kan de som vill, bruke det dersom de føler for det. Er vell egentlig ikke verre enn det, eller?

Helt alvorlig, dersom et produkt som har vært (miss)brukt siden 50-tallet og bestand delene i dette ikke har effekt, tror jeg faktisk at dette ville vært borte fra miljøet for MANGE år siden. Hvorfor gidde å bruke et 55 år gammelt preparat om det ikke hadde effekt  Grin


Ja jeg skal passe meg skikkelig så ikke jeg kommer borti noe skummel ecdysterone.

Nei hvorfor kjøper folk tilskudd som ikke virker? Merkelige greier ikke sant?
question everything

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #39 : 27. juli 2003, 20:44 »
hehe, tror du er en liten provokatør jeg =) Uenig for uenighetens skyld huh?  Grin
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #40 : 28. juli 2003, 15:33 »
Jeg er helt enig med deg Satyricon!

Jeg vet om tre stk som bruker syntrabo (ecdysten) og de annbefaller produktet opp i skyene.
Alle tre har trent med vekter i flere år.
Pga de tre har jeg bedt benpressmannen om dokumentasjon/tester om produktet slik at jeg kan se om ecdystene virkelig er så effektivt som de tre sier det er.

Dette jens mulla og trener tuller med er jo det samme som leger sier om helsekostproduter at de ikke virker, selv om 1000`vis av fornøyde brukere av div helsekostprodukter bekrefter hver dag om produktets effektivitet..
Les bare allers og hjemmet og se selv.

Hadde alt bare vært tull og tøv ville vell ikke noe helsekost blitt solgt.
Å det å kritisere benpressmannen for å skrive en flott og detaljert/informativ liste er meg helt uforståelig.

atter en gang må jeg si meg helt enig med deg Satyricon.

Tanta mi anbefaler Dr. Yongs`s slankesåle. Dritbra saker Cheesy Du bare putter såla i skoa og flesket renner av !
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #41 : 28. juli 2003, 15:44 »


Tanta mi anbefaler Dr. Yongs`s slankesåle. Dritbra saker Cheesy Du bare putter såla i skoa og flesket renner av !

Og mora mi sier at jeg ikke trenger å bruke penger på treningsstudio hvis jeg går mer i skogen, hogger ved, klipper plen og sitter mindre foran data-maskina. Dessuten syns hun det er idiotisk å ikke drikke brus, ikke spise potetgull og annet godteri, idiotisk å ikke spise junk-food, bruke fruktose fremfor sukker, idiotisk å spise rent kjøtt fremfor kjøttdeig, drikke vann i stede for juice osv.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #42 : 28. juli 2003, 15:58 »
Til Jens Mulla og Trener.

Skriv til:

Dr. Mehis Viru
Institute of Exercise Biology
Univerity of Tartu
Tartu, Estland

så kan dere få kopi av resultatet av en test gjort med EISELT retibol (ecdysterone). Jeg har en kopi av testen en eller annen plass, men har ikke tilgang til den akkurat nå.  

Restultat viste en markant forskjell  (p<0.05) både på styrke og muskeløkning mot de som fikk placebo (maltodextrin)

MVH
benpressmannen





Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #43 : 28. juli 2003, 15:59 »


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Re:"komplett" oversikt over tilskudd!
« #44 : 28. juli 2003, 16:02 »


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!