Skrevet av Emne: Forholdene i Bergen!  (Lest 19734 ganger)

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

SV: Forholdene i Bergen!
« #150 : 18. oktober 2005, 19:06 »
En liten kommentar til utstyrsdebatten.

Jeg tipper at det er ikke så  mange av de vel forholdsvis unge debattantene på Forumet som reagerer på, eller synes at det er noe rart når de ser dagens skøyteløpere som bruker fantomdrakt. Vel, de av oss som har levd en stund, husker for en oppsikt  den vakte da den ble introdusert av den sveitsiske skøyteløperen Krienbühl (?) en gang på 60-tallet.

Og det var ikke  positiv omtale den fikk, folk gapskrattet og ironiserte over det som da ble betraktet som et fullstendig latterlig kostyme. Nå må det sies at det ble jo også ledd litt av Krienbühl selv uten fantomdrakten, han var langt over 40 år og kom stort sett sist i alle konkurranser – Sveits var heller ikke den gang noen stor skøytenasjon.

Men i alle fall, drakten  fikk, som så mye annet utstyr, sitt gjennombrudd, og i dag ville det nok virke rart om du så en skøyteløper uten fantomdrakt
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Forholdene i Bergen!
« #151 : 18. oktober 2005, 19:36 »
En liten kommentar til utstyrsdebatten.

Jeg tipper at det er ikke så  mange av de vel forholdsvis unge debattantene på Forumet som reagerer på, eller synes at det er noe rart når de ser dagens skøyteløpere som bruker fantomdrakt. Vel, de av oss som har levd en stund, husker for en oppsikt  den vakte da den ble introdusert av den sveitsiske skøyteløperen Krienbühl (?) en gang på 60-tallet.

Og det var ikke  positiv omtale den fikk, folk gapskrattet og ironiserte over det som da ble betraktet som et fullstendig latterlig kostyme. Nå må det sies at det ble jo også ledd litt av Krienbühl selv uten fantomdrakten, han var langt over 40 år og kom stort sett sist i alle konkurranser – Sveits var heller ikke den gang noen stor skøytenasjon.

Men i alle fall, drakten  fikk, som så mye annet utstyr, sitt gjennombrudd, og i dag ville det nok virke rart om du så en skøyteløper uten fantomdrakt


De lo av Fantomet når han hadde eplenikkers på 1700 tallet. Så fikk han Fantometdrakten sin. Ler folk av ham nå? Nei. CASE CLOSED!

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget mr wolfyboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Forholdene i Bergen!
« #152 : 18. oktober 2005, 19:59 »
Det er ingen som sier at det skal bli stopp på utvikling av drakter. Det vil ikke bli GODKJENT noen nye eller annet nyutviklet utstyr!!!
Utviklingen fortsetter for fullt, og om 2 år kommer det nye "superdrakter" på markedet.

Gleder meg til det!!
Så du vesle lenja-fjott, RO DEG NED!!!!


ja jeg skjønner det din forbanna jævel unge!!! Nå slapper du sikkert av med treningen og venter på at det det skal komme noen nye superdrakter som kan hjelpe deg med noen kg i 2007, i stedet for å trene og og få noen ærlige kg på stanga!     og en ting....KOM TIL FREDRIKSTAD SÅ SKAL JEG VISE DEG HVA vesle lenja-fjott KAN GJØRE MED SÅNNE SOM DEG!!!
FOR DA HJELPER DET IKKE OM DU HAR PÅ BENKSJORTA ELLER NOEN SUPERDRAK!!!   woot Tongue Tongue

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Forholdene i Bergen!
« #153 : 18. oktober 2005, 20:03 »

ja jeg skjønner det din forbanna jævel unge!!! Nå slapper du sikkert av med treningen og venter på at det det skal komme noen nye superdrakter som kan hjelpe deg med noen kg i 2007, i stedet for å trene og og få noen ærlige kg på stanga!     og en ting....KOM TIL FREDRIKSTAD SÅ SKAL JEG VISE DEG HVA vesle lenja-fjott KAN GJØRE MED SÅNNE SOM DEG!!!
FOR DA HJELPER DET IKKE OM DU HAR PÅ BENKSJORTA ELLER NOEN SUPERDRAK!!!   woot Tongue Tongue

Hvorfor har du sluttet med å omtale deg selv i tredje person? Har selvtilliten sunket? Det lover ikke bra for VM2006.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget mr wolfyboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Forholdene i Bergen!
« #154 : 18. oktober 2005, 20:05 »
hehe...selvtilliten er der, som den har gjort hele tida Erter Gull

Utlogget Gayboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Gayboy likes... mmmmm..
SV: Forholdene i Bergen!
« #155 : 18. oktober 2005, 20:29 »
hehe...selvtilliten er der, som den har gjort hele tida Erter Gull
Som den har gjort hele tida?? Hva er det? heter det ikke: som den har vært hele tiden?
Din fjott, You wouldn't like ME when I'm angry.  Har trent med deg for ca. 1 år siden, og du var en fjott da også.. Kjørte omvendte flyes bakvendt og oppned. Bare en tulleøvelse.

Utlogget mr wolfyboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Forholdene i Bergen!
« #156 : 18. oktober 2005, 20:35 »
Som den har gjort hele tida?? Hva er det? heter det ikke: som den har vært hele tiden?
Din fjott, You wouldn't like ME when I'm angry. Har trent med deg for ca. 1 år siden, og du var en fjott da også.. Kjørte omvendte flyes bakvendt og oppned. Bare en tulleøvelse.
   Jeg tror ikke at jeg har trent sammen med en sånn idiot som deg! hvis du ikke er en av dem blåserane som blåste og trente bare biceps hele tida på hjørnet i treninga.....Blåsing=

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Forholdene i Bergen!
« #157 : 18. oktober 2005, 20:39 »
::topic::

Tilbake til utstyrsdebatten gutter.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget mr wolfyboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Forholdene i Bergen!
« #158 : 18. oktober 2005, 20:47 »
ingen vits i å være frekk bak data-skjermen!! du vet hvem jeg er,og som DU selv sier så har du trena "sammen" med meg, så la de andre på forumet slippe å høre på at vi driver å kaster "Dritt" til hverandre, og heller send en mel til meg, om du skal være frekk og tøff som du prøver på her, og møt meg et sted....for det virker som du er fra fredrikstad....hva sier du?

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Forholdene i Bergen!
« #159 : 18. oktober 2005, 20:51 »
Foreslår at en moderator stopper denne tråden.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Forholdene i Bergen!
« #160 : 18. oktober 2005, 20:54 »
Ja, da var tråden låst.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!