Skrevet av Emne: The "Anti-Bodybuilding Hypertrophy" program  (Lest 998 ganger)

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

The "Anti-Bodybuilding Hypertrophy" program
« : 15. oktober 2005, 00:47 »
Chad Waterbury, det er gutten sin som kan trening det! Fant en spennende artikkel på T-nation som jeg anbefaler alle å lese. Det er på engelsk.

Her er linkene til de to ulike artiklene som tar for seg ABBH og ABBH II:

http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=244anti2

http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=47005B88FABB1E9C9555ACA51360B99C.hydra?id=459211

 Cheesy

Kom gjerne med inspill og kommentarer. Personlig tror jeg at programmene har mye for seg.
Treningsloggen min finner du her

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

SV: The "Anti-Bodybuilding Hypertrophy" program
« #1 : 19. oktober 2005, 01:27 »
Vel?   Undecided  Book
Treningsloggen min finner du her

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: The "Anti-Bodybuilding Hypertrophy" program
« #2 : 19. oktober 2005, 07:11 »
Kanskje ikke så revlusjonerenede på en måte, men alikevel en rekke gode poenger ja. Men det er jo klart, det er mange ting å plukke på her også selvsagt, og diskusjonen rundt den endelige veien til Rom slutter neppe her heller.

Men artig lesning var det så absolutt !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget IAB

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: The "Anti-Bodybuilding Hypertrophy" program
« #3 : 19. oktober 2005, 11:54 »
Jølsrud
Men så har vel Marcus Ruhl  et MYYYYEEEE støre treningsgrunnlag enn den personen som begynte denne tråden. Du skal selvfølgelig ikke begynne din treningskarriere med å løfte feil,eller?

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

SV: The "Anti-Bodybuilding Hypertrophy" program
« #4 : 19. oktober 2005, 15:30 »
Fikk kommentarer på forumet til Iron Addict hvor jeg postet en link til ett annet program av Chad, kalt "The rep/set bible". De gutta mente at programmene til Chad ble for mye/hardt for Joe Average å takle. Ble ikke akkurat så overrasket av det, i og med at IA `s programmer hovedsaklig har veldig lavt volum, og kanskje fordi han ikke vil innrømme at andre programmer er brukbare på grunnlag av at han selv tar betaling for sine tjenester med å skreddersy programmer. Smiley
Treningsloggen min finner du her

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
SV: The "Anti-Bodybuilding Hypertrophy" program
« #5 : 19. oktober 2005, 15:44 »
Synes dette virker fornuftig jeg. Store øvelser og mye mat er ikke akkurat revolusjonerende, men heller ikke spesielt politisk korrekt å komme med i isolasjonsøvelsenes tidsalder. At han lager en vri på det med å variere repsantall og horisontal/vertikal plan fra dag til dag er vel mest kosmetisk for å sette sitt eget preg på det og gjøre det unikt, evt får det til å virke mer high-tech enn det egentlig er. Hvem kan klandre ham for det? Og at det virker hersker det vel liten tvil om...
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.