Skrevet av Emne: 200kg benkpress i konkurranse på 82,77kg kroppsvekt (s. 1)  (Lest 889676 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ - markløftfilm s. 348
« #150 : 14. august 2009, 14:00 »
Jeg er veldig klar over veddemålet, og planene er å få tatt bildet idag, første kamp spilles ikke før i morgen så jeg har fortsatt litt tid på meg Tongue

Er du forresten med på et nytt ett for denne sessongen også? Kriteriene de samme som tidligere? Eller feiger du ut etter to seire og salg av Ronaldo? Grin

Hehe, sender deg en melding nå, sånn at du har nummeret! Ser fram til bildet og det skal rett ut på nett minutter etter ankomst! Grin

Men joda, kan ikke feige ut, så jeg er med på et nytt veddemål! Samme kriterier som forrige gang, selv om jeg dessverre holder Chelsea som favoritt selv. Dere har ikke mistet noen nøkkelspillere, er godt samspilte har fått en ny kanongod manager. Vi har mistet de to siste sesongenes viktigste spiller og ikke fått en fullgod erstatter (er det i det hele tatt mulig?). Tevez er ikke et kjempetap da han ofte roter bort ballen, løper i hytt og pine og scorer for lite. Valencia har vært god pre-season, men det har vært mot mye dårligere motstand enn i Premier League. Jeg har dog trua på at han kan blomstre i United hvis han får tid. Obertan er jeg spent på og jeg tror Owen kan vise seg å være en god signering.

Jeg ville dog handlet inn David Silva fra Valencia i tillegg til en spiss. Luis Fabiano fra Sevilla eller Sergio Aguero fra Atletico Madrid ville vært veldig ok. I tillegg bør vi handle en keeper da Van der Sar drar på årene og Foster og Kuszczak ikke ser ut til å gode nok ut til å være førstekeepere. Manuel Neuer eller Igor Akinfeev er mine favoritter til den plassen.

Jeg gleder stort til en ny sesong, så får vi gjøre opp status i mai...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ - markløftfilm s. 348
« #151 : 14. august 2009, 14:09 »
Fikk meldinga nå, så da skal det ordne seg.

Flott! Kriteriene er, bare for å friske de opp. Om Chelsea vinner denne sessongens Premier League, må du være avbildet i din logg med en Chelsea-effekt av hvilket som helst slag før neste sessong sparkes igang. Samme gjelder meg med en ManU-effekt om ManU vinner. Men det skal ikke være noe vanæring av effektene inne i bildet, brennende trøyer f.eks. er ikke lov.
Om et annet lag skulle vinne, det være seg Liverpool (Gud forby) el.l så er veddemålet annulert.

Kan nevnes at de to årene dette veddemålet har gått har undertegnede tapt begge gangene Tongue



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ - markløftfilm s. 348
« #152 : 14. august 2009, 14:43 »
Fikk meldinga nå, så da skal det ordne seg.

Flott! Kriteriene er, bare for å friske de opp. Om Chelsea vinner denne sessongens Premier League, må du være avbildet i din logg med en Chelsea-effekt av hvilket som helst slag før neste sessong sparkes igang. Samme gjelder meg med en ManU-effekt om ManU vinner. Men det skal ikke være noe vanæring av effektene inne i bildet, brennende trøyer f.eks. er ikke lov.
Om et annet lag skulle vinne, det være seg Liverpool (Gud forby) el.l så er veddemålet annulert.

Kan nevnes at de to årene dette veddemålet har gått har undertegnede tapt begge gangene Tongue


Det er fine kriterier vi begge kan like! Det eneste jeg ikke liker med innlegget ditt er at du kaller Manchester United for ManU! Det har, såvidt meg bekjent, blitt benyttet for å sammenlikne Manchester United (ManU) med "manure". Angry

Enig. For å være helt ærlig tror jeg faktisk Owen er bedre enn Tevez. Han er mye giftigere, og bedre til å skaffe seg sjanser. I tillegg er jeg ganske så sikker på at han vil være takknemlig for de mulighetene han får.

David Silva hadde kanskje ikke vært så dum. Men trenger vi egentlig flere vinger nå? Vi har Nani som har virket lovende i pre-season selv om han ikke var like god i fjor. Vi har Valencia som er en klasseving. Vi har Park som er fantastisk i kamper der vi trenger en mer defensiv "arbeidsving", vi har Tosic som også har gjort en god pre-season, og en del andre spillere som også kan spille ving bra selv om det ikke er hovedposisjonen deres.

Personlig er jeg mer bekymret for det offensive på midten. Vi mangler en skikkelig magisk offensiv midtbanespiller. Fletcher, Anderson, Hargreaves, Carrick, Scholes og Giggs er alle svært gode spillere, så vi har mer enn nok dekning, men vi mangler en skikkelig superspiller slik Scholes var i sine beste dager, eller slik Gerrard, Lampard, Iniesta, Xavi, og Fabregas er nå. Hadde vi hatt en slik spiller hadde laget vært komplett.

Hvorfor vil du ha en ny spiss? Synes vi har mer enn nok gode spisser med Rooney, Berbatov, og Owen, i tillegg til den meget lovende Macheda som bør få litt spilletid i år, Welbeck bør også få litt tid.Jepp, har savnet PL i sommer  Smiley

Owen virker giftere ja, men har han det rykket han engang hadde? Ingen tvil om at bevegelsene fortsatt er der, men har ekstremkvalitetene blitt svekket som følge av skader? Hvorfor jeg vil ha en ny spiss, er at jeg ønsker et United-lag som kan kjempe i toppen i alle turneringene. Det som har gjort oss så gode, er at vi har hatt ekstrem back-up i så og si alle ledd. Rooney, Owen og Berbatov er uten tvil gode spillere, men det er mange kamper og skader kan komme. Macheda og til dels Welbeck er unge og svært lovende, men er de gode nok til å ta mye ansvar hvis førstelagsspillerne skulle bli skadet?

Når det gjelder vinger, har du rett i at vi har mange, men er det topp internasjonale klassespillere? Nani gjør tidvis ekstreme ting med ballen, er ung og en mann for framtida. Tosic virker lovende, men holder han nivået? Park jobber og sliter, men er han en matchvinner? Kan han gjøre forskjellen på seier, uavgjort eller tap? Valencia er uten tvil en klasseving, men igjen - hva med backupen? Hvem skal spille fast? Nani/Park + Valencia? Nei, gi meg David Silva. Han kan vel forsåvidt også spille sentral midtbane, og dermed jobben du etterspør.

Men hva med keeper? Har du trua på de vi har nå, eller bør vi se oss rundt etter en ny førstekeeper når van der Sar velger å avslutte karrieren?



burde jo være lettere å kombinere enn sumobryting og skihoppin ihvertfall, det er jo bare å legge inn 2 økter i uka liknende den du har over der, samt kjøre all lett markløft med overhåndsgrep (ikke lås)

Det er helt klart to ting det er relativt greit å kombinere, men spørsmålet blir ikke om ledd og muskler kan få litt for mye juling. Er litt skjør i utgangspunktet, og vet ikke om håndbak da er noe jeg bør drive med. Det å trene litt biceps, underarmer og grep vil ikke by på problemer, men jeg tenker hovedsaklig på selve aktiviteten, nemlig brytingen.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ - markløftfilm s. 348
« #153 : 14. august 2009, 17:56 »
For å være helt ærlig har jeg ikke kjempetro på hverken Kuszczak eller Foster. Men jeg er villig til å gi de begge sjansen i år, samtidig som VDS kommer til å spille en del i sin siste sesong.

Tror ikke det blir handlet ny keeper før evt. til neste år. Da håper jeg først og fremst at Foster har klart å vise seg verdig plassen som førstekeeper, men gjør han ikke det håper jeg vi kjøper enten Hugo Lloris eller Rene Adler.

Det er, etter hva jeg har hørt, to veldig gode keepere! Begge spiller jo for gode lag i henholdsvis Tyskland og Frankrike, men jeg ble veldig imponert over Akinfeev under EM. Nå går det rykter om at Manuel Neuer er et hett objekt, og det er ennå noen uker igjen før overgangsvinduet stenger. Jeg syns det er viktig at en av verdens beste klubber har en av verdens beste keepere, og med van der Sar har vi rutine og ekstreme egenskaper tross høy alder. Det jeg frykter er at ingen av de to andre vil ta steget opp i den absolutte verdensklasse. Nå når keepere generelt sin topp når de er eldre enn utespillere, men vi må huske at Foster er 26 og Kuszczak 27. Adler, Neuer, Lloris og Akinfeev er yngre og holder, etter hva jeg har fått med meg, et høyere nivå. Nei, bruk nå noen av pengene etter Ronaldo på klassespillere - en sesong uten suksess blir dyrere enn å kjøpe dyre klassespillere.

Hva med 20 årige Zieler? Er han en mann for framtida? Har jo spilt for Tysklands under19 og har alderen på sin side. Ser litt sped ut, men det går det jo an å gjøre noe med. Det er viktigere hvordan han er fotballmessig. En-mot-en, reflekser, feltarbeid, kommunikasjon, igangsetting osv osv.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ - markløftfilm s. 348
« #154 : 14. august 2009, 21:53 »
14. august 2009

Simen Imingen taper et veddemål for andre året på rad!

Vi veddet om hvilket lag som vant Premier League ifjor. Vant Simen måtte jeg posere med en Chelsea-effekt, men hvis Manchester United vant måtte han posere med en United-effekt. For de som følger med på Premier League kommer det ikke som en overraskelse at undertegnede gikk av med seieren. Det ble jevnt, men seier er seier. Uansett, fikk nylig tilsendt et bilde av Simen hvor han poserer med et United-magasin. Han ser ikke videre glad ut, men sånn er det når man skammer seg... Grin

Uansett; undertegnede har to seire på to forsøk, og jeg håper nå på hat-trick. Er dog redd Chelsea blir for sterke i år, men det blir uansett spennende. Vinner ingen av lagene, blir veddemålet annulert. Som en liten ekstraopplysning kan det nevnes at Manchester United kan bli det første laget til å vinne fire mesterskap på rad.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Sv: Gundersen™ - markløftfilm s. 348
« #155 : 15. august 2009, 18:24 »
14. august 2009
Simen Imingen taper et veddemål for andre året på rad!

Hehe, han ser fornøyd ut der ja, men laget hans er kommet godt i gang. Å avgjøre hjemme mot Hull på overtid rått!
Når det gjelder ManU som du kaller dem lå de 3poeng bak byrival City allerede etter 2min av sesongen, og har blitt der siden.....

Virker ikke som om noen av dere trenger å bekymre dere for å måtte stille opp på noe bilde denne gang Wink

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ - Simen Imingen poserer på s. 351!
« #156 : 15. august 2009, 21:14 »
Hehe, han ser fornøyd ut der ja, men laget hans er kommet godt i gang. Å avgjøre hjemme mot Hull på overtid rått!
Når det gjelder ManU som du kaller dem lå de 3poeng bak byrival City allerede etter 2min av sesongen, og har blitt der siden.....

Virker ikke som om noen av dere trenger å bekymre dere for å måtte stille opp på noe bilde denne gang Wink

Drogba har visstnok innrømt at det siste målet var flaks, men det spiller jo igrunn ingen rolle. Scoring er scoring og 2-1 betyr tre poeng til Chelsea. Jeg tror ikke City kommer til å være samkjørte nok i år, men de har nok offentiv kraft til å skremme alle og enhver. Jeg frykter med andre ord ikke City, men er redd jeg må posere med en Chelsea-effekt i perioden mai til august. Liverpool tror jeg har for tynn stall, ikke god nok backup. Arsenal har et for ungt mannskap og vil variere for mye i prestasjonene, mens Chelsea har ikke tapt noen viktige spillere og kan bygge på fra forrige sesong. Ny manager, men når han er av verdensklasse betyr det lite. Det blir jevnt, men jeg frykter Manchester United ikke blir det første laget som vinner Premier League fire år på rad...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Sv: Gundersen™ - Simen Imingen poserer på s. 351!
« #157 : 16. august 2009, 17:30 »
Drogba har visstnok innrømt at det siste målet var flaks, men det spiller jo igrunn ingen rolle. Scoring er scoring og 2-1 betyr tre poeng til Chelsea. Jeg tror ikke City kommer til å være samkjørte nok i år, men de har nok offentiv kraft til å skremme alle og enhver. Jeg frykter med andre ord ikke City, men er redd jeg må posere med en Chelsea-effekt i perioden mai til august. Liverpool tror jeg har for tynn stall, ikke god nok backup. Arsenal har et for ungt mannskap og vil variere for mye i prestasjonene, mens Chelsea har ikke tapt noen viktige spillere og kan bygge på fra forrige sesong. Ny manager, men når han er av verdensklasse betyr det lite. Det blir jevnt, men jeg frykter Manchester United ikke blir det første laget som vinner Premier League fire år på rad...

Enig med deg der. Holder også en knapp på at Simen er mest fornøyd etter sesongslutt. Selv er jeg Liverpool-tilhenger, men tipper de solgte seg ut av gullkampen i form av Alonso. Han betød mye i fjor.

Gratulerer med sesongens første seier.

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ - Simen Imingen poserer på s. 351!
« #158 : 16. august 2009, 19:30 »
Enig med deg der. Holder også en knapp på at Simen er mest fornøyd etter sesongslutt. Selv er jeg Liverpool-tilhenger, men tipper de solgte seg ut av gullkampen i form av Alonso. Han betød mye i fjor.

Gratulerer med sesongens første seier.

Dere har kjøpt Aquilani fra Roma, men tror neppe han kommer til å fylle skoene til Alonso til det fulle. Skadeplaget er han visstnok også, men er nok absolutt en kvalitetsspiller. Jeg må innrømme at jeg fryktet Liverpool ifjor, men i år tror jeg, i likhet med deg, at dere har solgt dere ut av gullkampen. I tillegg ser stallen deres noe tynn ut mtp kvaliteten på backupspillerne, men jeg kjenner ikke Liverpooltroppen spesielt godt. Uansett; ble tap mot Tottenham idag, noe som gleder meg stort. Nest etter Manchester United-seier, er Liverpool-tap det som gleder meg mest. Blir jo ikke misfornøyd når Manchester City taper heller, men Liverpool er verst. Sannsynligvis fordi de blir skumlere i medaljestriden. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Gundersen™ - Simen Imingen poserer på s. 351!
« #159 : 18. august 2009, 20:32 »
14. august 2009

Simen Imingen taper et veddemål for andre året på rad!

Vi veddet om hvilket lag som vant Premier League ifjor. Vant Simen måtte jeg posere med en Chelsea-effekt, men hvis Manchester United vant måtte han posere med en United-effekt. For de som følger med på Premier League kommer det ikke som en overraskelse at undertegnede gikk av med seieren. Det ble jevnt, men seier er seier. Uansett, fikk nylig tilsendt et bilde av Simen hvor han poserer med et United-magasin. Han ser ikke videre glad ut, men sånn er det når man skammer seg... Grin

Uansett; undertegnede har to seire på to forsøk, og jeg håper nå på hat-trick. Er dog redd Chelsea blir for sterke i år, men det blir uansett spennende. Vinner ingen av lagene, blir veddemålet annulert. Som en liten ekstraopplysning kan det nevnes at Manchester United kan bli det første laget til å vinne fire mesterskap på rad.
LOVE IT!

Honnør for smertefullt veddemål!

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Selvfølgelig er jeg igang. Og jeg akter å holde det gående gjennom hele sesongen Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Du vinglepetter, litt skuffa over at du ikke nevner tabellen i Premier League, toppen der er nemmelig BLÅ..

Bare minner deg på det, i tilfelle du har gått glipp av helgas runde Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Du vinglepetter, litt skuffa over at du ikke nevner tabellen i Premier League, toppen der er nemmelig BLÅ..

Bare minner deg på det, i tilfelle du har gått glipp av helgas runde Grin

Jeg ser overhodet ingen grunn til å nevne tabellen så lenge sjørøverne fra Stamford Bridge ligger øverst. Går sjeldent glipp av en Premier League runde, men det er ikke alltid noe å rope hurra for. Det at United tok en sterk borteseier mot Tottenham er selvsagt et lyspunkt, men jeg gremmes fortsatt over at vi presterte å tape for Burnley.

Noe jeg forsåvidt er overrasket over, er hvor godt Manchester City har spilt. Jeg trodde Mark Hughes kom til å slite med å samkjøre de pengegriske spillerne han har henta inn for oljemilliarder, men det går jo så det suser. I alle fall enn så lenge. Det at Liverpool har åpnet relativt dårlig er selvsagt et pluss, og kampen vil igjen stå mellom Chelsea og United. Som sagt tidligere frykter jeg Chelsea mer enn på lenge, men det blir uansett jevnt i år og.

Nb! Nå kommer snart Football Manager 2010 ut også - da skal det bli Manchester United seire på rekke og rad med undertegnede som master and commander! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Når kommer Fm10?
Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Når kommer Fm10?

http://www.footballmanager.com/

Slutten av oktober står det på den offisielle sida, men jeg mener å ha hørt at det kommer noe tidligere. Omtrent midten av oktober har jeg fått oppgitt hos GameStop i Skien. Gleder meg som et barn på julaften, men innser at det kan føre til noen lite produktive dager mtp masteroppgava. Jeg blir hekta og klarer vel å spille mer enn hva godt er med mitt kjære Manchester United...


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!