Skrevet av Emne: 200kg benkpress i konkurranse på 82,77kg kroppsvekt (s. 1)  (Lest 889679 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Er det jeg som ser dårlig eller er det 3x25 på den stanga? Kan eventuelt være at den miderste av dem er 20kg. Men er alle 25kg så er vel det der 210 og ikke 200, eller regner jeg feil her?

By the way:


Grin  Grin  TOP OF THE LEAGUE  Grin  Grin
0-3 på Emirates med to scoringer av Drogba. Fortsatt 5 poengs luke i toppen, mest scorede mål og færrest innslupne. Premier League er morro om dagen Grin

Synet ditt er som ditt valg av favorittlag, nemlig dårlig! Grin

Det er to stk 25kg og en stk 20kg per side i tillegg til noen småvekter. Dårlig bøying var det uansett, men det skal jeg forhåpentligvis få rettet på i løpet av nærmeste framtid.

Hva gjelder fotball er jeg veldig redd Chelsea blir for sterke i år. 3-0 på Emirates er et meget bra resultat og med en Drogba i form ser det skummelt ut i forhold til det fjerde ligagullet på rad. United gjør det forsåvidt ikke dårlig, men jeg kan ikke se at vi har nok kvalitet til å holde følge hele sesongen. Forsterkninger må på plass i løpet av januar, og noen spillere må gå da stallen er for stor i øyeblikket. Nani varierer for mye i prestasjoner, Gibson tror jeg ikke holder nivået og Kuszczak eller Foster må selges for å få inn en klassekeeper. Jeg er usikker på flere av de unge, men det får få tid. 

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Forsterkninger må på plass i løpet av januar, og noen spillere må gå da stallen er for stor i øyeblikket. Nani varierer for mye i prestasjoner, Gibson tror jeg ikke holder nivået og Kuszczak eller Foster må selges for å få inn en klassekeeper. Jeg er usikker på flere av de unge, men det får få tid. 

Leste at Gattuso klaget på lite spilletid og vurderte sin fremtid, kanskje det hadde vært noe å håpe på når overgangsvinduet åpner? Grin

Ang. keepersituasjonen er det Neuer som står høyest på min ønskeliste. Han kunne nok kommet inn å gjort det bra fra første kamp, og det er det vi trenger. Og skulle spille Foster stabil vil ta for lang tid, dersom det i det hele tatt hadde fungert.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Du er en råtass i marken du ass.  Smile
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

12. desember 2009

Åpent stevne (julestevne) i Sande.

Da jeg våkna idag føltes ikke kroppen i kjempeslag, og etter et glass melk og en skive ble det drøye halvannen time i bil til Sande. Der kom igjen følelsen av å ikke ha all verden å stille opp med under oppvarminga i bøy. 185kg føltes seigt under oppvarming og jeg var relativt overbevist om at det ikke kom til å bli mer enn maks 200 i bøy (noe som også var åpningsløftet). Uansett; resultatene ble som følger. Uthevet i rødt er nye rawperser.

- Knebøy:
  200-215-225

- Benkpress:
  130-140-150

- Markløft:
  225-250-270

Totalt: 645kg Grin

Wilks: 443,889

Kommentar: Veide inn på 79,0kg og er ganske så fornøyd med dagens resultater. Med litt bedre taktisk løfting kunne jeg brutt 650kg grensa, men det er av svært liten betydning nå. 200 i bøy var som luft, 215 også veldig greit og 225 overraskende lett. I benk er jeg godt fornøyd med ny rawpers og jeg tror jeg kunne fått opp 2,5 til 5kg mer. I mark ble det første løftet foretatt i konvensjonell, de andre med sumostil. Kanskje god for 655? 230-152,5-272,5...

Var for øvrig en del folk og det var naturligvis hyggelig å hilse på kjentfolk. Spesielt morsomt var det at Per Ove løftet meget solid og perset med et ukjent antall kilo, noe som kanskje ikke var helt forventet. Var naturligvis også andre som presterte bra, mens noen muligens er noe skuffet over egen prestasjon. Uansett; må få takke Lars for fornuftige råd mtp høyninger og for filming av alle løftene.

EDIT: Lagt til film av lørdagens løft. Takk til Lars for råd underveis mtp høyninger og for dokumentasjon av løftene. Filmingen er foretatt av Lars, men jeg måtte lage min egen versjon og. Ikke fordi Lars sin er dårlig, tvert imot, men fordi jeg liker å ha alle løftene mine på min egen Youtube-konto slik at de blir lettere å finne og evt. redigere. Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=Yz95_59LUlU#noexternalembed&feature=channel_page

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (s. 372)
« #184 : 12. desember 2009, 18:58 »
ååå jeg kommer til og løfte så dårlig.
Er ikke i form.

HOMSE!

Gratulerer med sykt resultat Smiley

Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #185 : 12. desember 2009, 20:22 »
Meget bra, Gundersen Grin
Reconstruction in progress Smiley

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #186 : 12. desember 2009, 20:22 »
100kg mere enn meg sammenlagt da Wink

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #187 : 12. desember 2009, 20:48 »
Må si jeg blei veldig imponert i dag Smiley.
Mye krefter i den lille kroppen he he

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #188 : 13. desember 2009, 14:06 »
Jeg er tilbake med min vante kommentar i forumets ManU-logg:

Grin TOP OF THE LEAGUE Grin

Var deilig å kunne se at United tapte igår og at Chelsea faktisk økte ledelsen sin ved å spille uavgjort. Var så grinete igår når jeg så Chelsea lede to ganger, men alikevel ende uavgjort at jeg tenkte nå ble det a-poeng mellom blått og rødt. Heldigvis feilet United Grin Dog er det litt skremmende å se hvor bitter Ferguson er blitt når det kommer til dommeravgjørelser, denne gangen var det snakk om ett tileggsminutt.



Så over til styrkeløft, hehe!
Jeg er litt usikker på deg Gundersen, enten er du en som bare prøver å fiske etter allverdens skryt, eller så har du en fantastisk elendig psyke Wink Grunnen er alle kommentarer for så stevneresultater du skriver i loggen din.

Ingen i hele verden har oppriktig tro på at dem kun er gode nok for 200kg i bøy uten utstyr, men ender på 225kg med mer inne. En total fersking kanskje, men ingen som har holdt på så lenge som deg. Når man da legger til alle kommentarene du har om deg selv om at du er landets svakeste 82,5kg-løfter osv som kommer om og om igjen, så vipper jeg litt mellom hvor jeg skal plassere deg.

Prestasjonene dine er sinnsyke, jeg er jævlig misunnelig (og ja, jeg er fortsatt bitter for at du slo meg i ditt siste jr-nm Wink) Med de vektene her så er det pr. idag sannsynligvis kun en person her i landet i 82,5 som er sterkere enn deg og det er Sigve, dog har han stort sett stilt i -90 i det siste. Fullt utstyr og satsing på deg i ett år og du gjør 800+ i -82,5kg, det vil si senior-landslaget OG plass på VM-laget.

Nå vet jeg innstillingen din til utstyr og mulighetene du har for å bruke dette, så skal ikke prøve å overtale deg til noe, jeg legger bare fram fakta. Du har i realiteten bare en konkurent i 82,5 i Norge og det er Kjell, men hadde du satset du også så hadde dere fulgt hverandre tett oppover.


Gratulerer med et sinnsykt stevne Gundersen, jævlig bra rett og slett. Benken som tidligere var din beste øvelse blir jo satt i skyggen av resultatet i bøy og mark. 270raw i mark står det respekt av.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #189 : 13. desember 2009, 14:23 »
Jeg er tilbake med min vante kommentar i forumets ManU-logg:

Grin TOP OF THE LEAGUE Grin

Var deilig å kunne se at United tapte igår og at Chelsea faktisk økte ledelsen sin ved å spille uavgjort. Var så grinete igår når jeg så Chelsea lede to ganger, men alikevel ende uavgjort at jeg tenkte nå ble det a-poeng mellom blått og rødt. Heldigvis feilet United Grin Dog er det litt skremmende å se hvor bitter Ferguson er blitt når det kommer til dommeravgjørelser, denne gangen var det snakk om ett tileggsminutt.



Så over til styrkeløft, hehe!
Jeg er litt usikker på deg Gundersen, enten er du en som bare prøver å fiske etter allverdens skryt, eller så har du en fantastisk elendig psyke Wink Grunnen er alle kommentarer for så stevneresultater du skriver i loggen din.

Ingen i hele verden har oppriktig tro på at dem kun er gode nok for 200kg i bøy uten utstyr, men ender på 225kg med mer inne. En total fersking kanskje, men ingen som har holdt på så lenge som deg. Når man da legger til alle kommentarene du har om deg selv om at du er landets svakeste 82,5kg-løfter osv som kommer om og om igjen, så vipper jeg litt mellom hvor jeg skal plassere deg.

Prestasjonene dine er sinnsyke, jeg er jævlig misunnelig (og ja, jeg er fortsatt bitter for at du slo meg i ditt siste jr-nm Wink) Med de vektene her så er det pr. idag sannsynligvis kun en person her i landet i 82,5 som er sterkere enn deg og det er Sigve, dog har han stort sett stilt i -90 i det siste. Fullt utstyr og satsing på deg i ett år og du gjør 800+ i -82,5kg, det vil si senior-landslaget OG plass på VM-laget.

Nå vet jeg innstillingen din til utstyr og mulighetene du har for å bruke dette, så skal ikke prøve å overtale deg til noe, jeg legger bare fram fakta. Du har i realiteten bare en konkurent i 82,5 i Norge og det er Kjell, men hadde du satset du også så hadde dere fulgt hverandre tett oppover.


Gratulerer med et sinnsykt stevne Gundersen, jævlig bra rett og slett. Benken som tidligere var din beste øvelse blir jo satt i skyggen av resultatet i bøy og mark. 270raw i mark står det respekt av.

Da Chelsea gikk på en liten smell mot Everton øynet jeg et håp om at vi skulle komme ajour med dere poengmessig, men tap hjemme mot Villa ødela selvsagt det håpet. Vi kan ikke tape slike kamper hvis vi skal ha en sjanse på gullet i år, men jeg begynner faktisk å bli usikker på hvor det svikter. Jeg begynner faktisk å bli ganske lei av å se Ferguson sutre hver gang det ikke går vår vei. Det er forskjell på å være en dårlig taper og det å oppføre seg barnslig og tåpelig etter kampslutt. En som derimot skal ha respekt for uttalelsene sine etter oppgjøret var O'neill. Smiley

Hva gjelder meg og styrkeløft skal det sies at prestasjonene varierer stort til tider. Grunnet en noe hektisk oppgaveperiode blir det noe ujevnt matinntak. I tillegg bor jeg i et hus med pappvegger og med vertskap som tydeligvis ikke sover noe mer enn seks timer hver natt. Et jevnt inntak av mat og rundt åtte timer hver natt er nødvendig for at jeg skal kunne prestere bra. Videre blir psyken en helt annen i konkurranse enn på trening. Jeg har ingen problemer med å motivere meg på trening, men i konkurranse er det ikke rom for feil, og da føles det som prestasjonsevnen øker med minst 10%. (Kun brukt illustrativt her).

Som jeg har skrevet tidligere har mangel på overskudd (studier og slutten på et treningsprogram) ikke vært en optimal oppkjøring mot denne konkurransen. Jeg liker å føle at jeg er godt forberedt og har sjanse til å forbedre tidligere rekorder, noe som også medfører få konkurranser per år. Selvsagt smører jeg på litt for moro skyld, og jeg trodde det var ganske tydelig. Du kan plassere meg i den kategorien over folk som har problemer med å komme i form, men som oftest overpresterer i konkurranser. I tillegg må du ta alt jeg skriver med en god klype salt, for det er jo litt morsomt å være litt kryptisk og tvetydig. Det trodde jeg du visste! Wink

Jeg har en plan for neste år, men hvor vidt den er realistisk vet jeg ikke. Får bruke juleferien til å vurdere alternativer og sjekke hvilke muligheter jeg har. Smiley

EDIT:  Grin <--- ser du dette gliset er det bare å forstå at jeg kødder...

Kongebra løfting, Kim! Spesielt markløften var overlegen. Gratulerer!

Takk takk, Ronny! Må for øvrig gratulere deg med pers i benk uten utstyr. Slo Lars til 170 raw godkjent i konkurranse gjorde du jo og! Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #190 : 13. desember 2009, 14:34 »
Er bare å bøye seg i støvet, du er råsterk!

 Gull
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #191 : 13. desember 2009, 14:51 »
Meget MEGET  bra Kim, jeg bøyer meg i støvet.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #192 : 13. desember 2009, 17:34 »
Sollid innsats! Gratulerer med mange gode perser Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #193 : 13. desember 2009, 17:58 »
Dette her var helt rått Kim! Tren med utstyr ofte fremover er du snill Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Gundersen™ - 645kg RAW @ 79,0kg (225-150-270 s.372)
« #194 : 13. desember 2009, 19:08 »
Dette her var helt rått Kim! Tren med utstyr ofte fremover er du snill Smiley

Enig. Seriøst Kim, vet ikke om du ser det selv, men du har ingen unnskyldninger for å ikke bli ekstremt god styrkeløfter (annen enn din egen vilje). Ingen. Du har allerede en fantastisk grunnstyrke, du trenger bare å trene mer med drakter. Så lett er det.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!