Skrevet av Emne: 200kg benkpress i konkurranse på 82,77kg kroppsvekt (s. 1)  (Lest 889703 ganger)

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #225 : 03. april 2010, 15:44 »
Haha, ble så ivrig nå at jeg først posta i loggen til Ivrigpingle da jeg så du hadde kommentert der sist, men det var selvfølgelig her den skulle, så sletta den hos Lars.


DEILIG, DEILIG, DEILIG Grin

ManU 1 - 2 Chelsea og de blå er tilbake på tabelltopp. Ble en fantastisk påskeaften i år det her. Slå United på Old Trafford er alltid morro Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #226 : 03. april 2010, 16:44 »
Jepp, Drogba var i soleklar offside da han scoret, og målet kom i en veldig god United-periode. Macheda scoret med hånda etterpå som du sier, så målene der gikk opp i opp. Det var diskuterbare straffesituasjoner for begge lag også iløpet av kampen.

Hadde alt det en topp-kamp skal inneha, og heldigvis gikk Chelsea seirende ut av det.

Nå håper jeg bare United kommer seg videre i Champions League, så de har flere viktige kamper og tenke på, programmet de har igjen i PL er ikke så veldig hardt.

Rooney har vist seg å kunne dekke behovet etter Ronaldo, men problemet kommer som du sier når han er skadet. Vi får se hvor stor innvirkning dette har framover. Drogba spiller med lyskesmerter hver kamp også, så jeg frykter han ikke holder ut sesongen.

Blir en thriller-avslutning av det sjeldne det her de neste ukene.

Ja, så lenge begge lag drar fordeler av ufinheter er det greit. Jeg irriterer meg over at jeg ikke fikk sett kampen, men trening får gå foran fotballkamper. Uansett; tap mot Bayern Munchen var en strek i regninga, men jeg tror vi vinner returkampen med god nok margin til å gå videre. Jeg tror stallen er bred nok til å klare begge deler, men innser at det kunne vært fordelaktig å kun fokusere på ligainnspurten.

Vi har Blackburn, Manchester City, Tottenham, Sunderland og Stoke. Jeg er usikker på City og Tottenham, men Blackburn, Sunderland og Stoke bør være sikre seiere. Vi skulle hatt et par klassespillere til for at jeg skulle følt meg skråsikker, men jeg har likevel trua. Chelsea avgir poeng og vi vinner de fem siste kampene! Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #227 : 03. april 2010, 16:54 »
Må jo bare slenge inn et nytt, men dog klassiks Ferguson sitat:
"Da jeg så at Mike Dean skulle dømme ble jeg litt bekymret, det må jeg innrømme. Nok av folk kritiserer ham om dagen, men jeg vil ikke bli med på den greia."

Snakk om å motsi seg selv. Også morsomt at han kritiserer målet til Drogba, men ikke målet til Macheda Grin

Jeg håper Chelsea nå virkelig viser hva dem kjemper for de siste kampene, så hadde det smakt ekstra godt om Arsenal klarte å snike seg inn mellom Chelsea og United, hehe, DET hadde smakt. Dog har dem vel fått for mange skader til at så skjer desverre.

Jeg gleder meg til å se deg avbildet i loggen med en Chelsea-effekt Gundis, har venta på det noen år nå Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #228 : 03. april 2010, 22:16 »
OM det kommer til at du må bøte i veddemålet så holder det at du betaler kompisen en sum for å bruke trøya hans, hehe! Det er bildet jeg er ute etter Wink

Men jeg tar ingen ting for gitt enda, det er fortsatt noen uker igjen. Det ironiske her hadde vært om Arsenal dro forbi oss begge to, hehe!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #229 : 11. april 2010, 16:58 »
Hoho, 0-0 mot Blackburn. Det betyr at Chelsea leder ligaen uavhengig av resultat denne runden, samt at United har gitt fra seg initiativ i kampen om 2.plass, seier til Arsenal og dem stikker forbi Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #230 : 11. april 2010, 17:32 »
Hoho, 0-0 mot Blackburn. Det betyr at Chelsea leder ligaen uavhengig av resultat denne runden, samt at United har gitt fra seg initiativ i kampen om 2.plass, seier til Arsenal og dem stikker forbi Grin

Simen, hver gang du skriver her bringer du dårlig nytt! Grin

Ett poeng bak Chelsea med en kamp mer spilt, og med Arsenal like bak. Jeg frykter en tredjeplass hvis ikke Rooney kommer tilbake ganske umiddelbart og i kjempeform. Dette viser for øvrig ikke annet enn at United har vært altfor avhengige av nevnte person denne sesongen, og altfor mye ansvar hviler på hans skuldre. Jeg har, altfor mange ganger nå, sutret over manglende kvalitetsspillere, og jeg må nok en gang få nevne dette. Morsomt med både Smalling og Hernandez, men vi trenger spillere som kan gå rett inn i førsteelleveren og avgjøre kamper.

Man vinner ikke serien hvis man ikke slår middelhavsfarere, og jeg blir mer og mer forberedt på å posere med noe jeg helst ikke ville tatt på med spade engang... :Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #231 : 25. april 2010, 20:17 »
TOP OF THE LEAGUE Grin Grin

Får hovere mens jeg kan, 2 runder igjen nå Gundersen, kanskje jeg endelig skal vinne dette forbanna veddemålet vårt jeg også.

Dog ikke walk-over kamper som er igjen, så blir et par spennende uker. Håper på the double i år Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #232 : 25. april 2010, 23:09 »
Liverpool er spesielt en kamp jeg gruer meg til, dem gir alltid alt mot Chelsea. Stoke og Sunderland er vel sikra plassen uansett så dem har ikke noe å spille for.

Jævlig spennende ja Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #233 : 02. mai 2010, 16:32 »
Idag er det deilig å være Chelsea-fan Grin

Liverpool slått 0-2 på Anfield og jeg har ekstremt tro på at det blir feiring av seriegull på hjemmebane om en uke.

Har ventet flere år på å få se deg med ei Chelsea-trøye Gundersen, så nære som nå hadde det aldri vært Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #234 : 02. mai 2010, 16:44 »
Idag er det deilig å være Chelsea-fan Grin

Liverpool slått 0-2 på Anfield og jeg har ekstremt tro på at det blir feiring av seriegull på hjemmebane om en uke.

Har ventet flere år på å få se deg med ei Chelsea-trøye Gundersen, så nære som nå hadde det aldri vært Wink

Jaja, da gikk det som det måtte gå - Liverpool maktet ikke stå imot Chelsea. Det overrasker meg egentlig ikke, men jeg hadde et håp om at det skulle skje et lite mirakel. Videre er det på dager som dette man gremmes over å ha tapt for dumpekandidat Burnley tidlig i sesongen (og tilsvarende tap). Chelsea er dessverre farlig nære å ta hjem seieren i Premier League nå, og United må ha tre poeng for å ha en sjanse. På dager som dette vil jeg rette et spark til de som har ment vi har hatt et sterkt nok lag - vi har vært for avhengig av Rooney og det var nødvendig å bruke penger på å forsterke stallen etter tapet av Ronaldo og Tevez. Det er kanskje en av årsakene til at vi ikke tok den fjerde seieren på rad, noe som ville vært ny rekord.

Uansett; det beste laget vinner til slutt, og i år ser det ut til å være Chelsea...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #235 : 02. mai 2010, 16:56 »
hvorfor gidder dere å bry dere om fotball i langtvekkistan england?
hva F er det som er så spennende med engelsk fotball?
er jo mer spennende å se på en gråstein i dovrefjell
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #236 : 02. mai 2010, 19:36 »
Er enda et lite håp om at Chelsea's fly/tog/buss sprenger og må forfeite mot Hull..
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #237 : 02. mai 2010, 19:43 »
Jaja, da ble det venting til søndag da, forhåpentligvis kan de blå heise pokalen på hjemmebane.

En annen fiffig liten detalj, med Steven Gerard sin geniale pasning idag som forærte Drogba nok et mål står det nå likt på toppscorer-listen mellom Drogba og Rooney, begge har 26mål. Kommer en av dem til å plukke med seg den tittelen også i siste runde mon tro, eller må de dele på tittelen i år..


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #238 : 03. mai 2010, 21:22 »
Ta å søk opp Mike T sine sholo-shirtwork videoer, jeg bruker hans teknikk på å ta på meg skjorta selv og det sparer deg hvertfall 40sekunder med å få rullet ned skjorten pga en enkel liten ting Smiley anbefales!
Non Plus Ultra

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gundersen™ = Norgesmester (s. 388)
« #239 : 03. mai 2010, 22:06 »
Det gjør man, men slipper å bruke mye energi på å dra skjorta ned i 30sekunder, den ruller seg nesten ned selv! Genialt å bruke ei skjorte man får på seg selv forøvrig. !;D

Det har du rett i - skal lære meg hvordan det skal gjøres. Videre har du rett i at det er genialt å bruke ei skjorta man kan få på seg selv, spesielt da denne i tillegg gir en rekke titalls kilo. Furyen jeg brukte tidligere hadde jeg ikke sjanse til å få på selv, men den gav vel fort ti kilo mindre enn den jeg bruker nå. Superkatana i relativt stor størrelse ser ut til å kunne fungere veldig bra, og når jeg får opparbeidet meg en god teknikk, har jeg en i str. 42 liggende.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!