Skrevet av Emne: 200kg benkpress i konkurranse på 82,77kg kroppsvekt (s. 1)  (Lest 889742 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Koslig å hilse på, pjokken!

Faen så mye du løfter til å være så... så... TYNNJ!!! Grin

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Meeget bra løfting av deg! Er meget imponert! Hilste på deg inne på dass(Slapp av folkens, er ikke som dere tror), det var hyggelig! Men blei ikke utveksla mange ord før du løp tilbake til plattingen Wink
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Det blir massevis tid til konversering på nasjonalt. Grin Smiley

Gratulerer med gull! Cheesy
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

20 april 2008

Oppsummering Styrkeløft-NM, Ulefoss 2008

Da var Styrkeløft-NM på Ulefoss 2008 over, og jeg må først få si at det har gått særdeles bra! Jeg er ikke helt habil da jeg representerer arrangørklubben, men jeg håper og tror det ikke er mange som har altfor mye å klage på. Det er nok alltids småplukk, men alt i alt tror jeg arrangementet var veldig bra gjennomført.

Må også få takke alle som har vært med å hjelpe Ulefoss AK med å arrangere NM, og for å ikke glemme noen vil jeg ikke nevne navn. Dere vet hvem dere er, og det ble satt veldig, veldig stor pris på at dere kunne stille opp for! Ja, og de som har sponset arrangementet da styrkeløft ikke akkurat er idretten som drar inn de største beløpene.

Videre må jeg få si at NM ble en særdeles fin opplevelse for min egen del, kanskje spesielt pga hva som skjedde på fredag. De resterende dagene har jeg vært plattingmannskap, og selv om jeg aldri har vært dette før var det en fin erfaring og en grei arbeidsoppgave. Sleit dog noe med stativet i bøy når vektene passerte 300... Har denne helgen truffet mange nye mennesker og så og si alle har vært imøtekommende og hyggelige.

Helgas kommentar må vel være Egil Berli-Johnsen sin (fritt sitert etter hukommelsen): "skjønner ikke at du kan løfte så mye med den skrotten?". Cheesy

Ja, og helgas øyeblikk var vel når jeg satt på skuldra til Olaf Dahl for at Einar skulle ta et bilde... Nei, det var selvsagt seierspallen på fredag, men situasjonen med Dahl kommer nok på en god andreplass. Sært å føle seg så utrolig liten...

Den intelligente og oppvakte leser vil allerede nå ha forstått at jeg har satt stor pris på denne helga, alle menneskene jeg har truffet og ikke minst pga mye underholdende løfting. Håper neste års NM vil gi meg den samme gode opplevelsen, så sees vi kanskje om ett års tid. Smiley

NB! Hvis noen skulle ha noen bilder fra NM liggende setter jeg stor pris på om de gidder poste de i loggen min. Ja, vel og merke hvis jeg er med på dem eller det er fra et eller annet ekstremløft. Fikk ikke tatt mange bilder selv da jeg for det meste var på plattingen.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
Gratulerer så mye Smiley veldig imponerende.
Noen legg ut bilde av Gundersen på Olaf sin skulder Cheesy
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Store Mage

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 725
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 725

  • SDVV SC
Det gratuleres!
Sølv NM benkpress 2011 og 2012
Stevneperser: 255 - 180 - 230

Konkurrerende utøver - styrkeløft - Røros SK



Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Som jeg sa i helgen, du hadde mer inne. Siste løftet i markløft kunne like godt vært lett åpning. Men det var jo greit du ikke tok deg helt ut, det holdt jo til gull. Og siden det var litt lite plattingmannskap så trengte vi deg noenlunde opplagt der. Du skal ha takk for at du stilte opp så mye som du gjorde, ellers hadde jeg hatt ett stort problem... Det er ikke ofte jeg har vært nervøs som plattingsjef, men når vi 10min før start på tyngste dagen manglet 1 mann begynte jeg å få vondt i magen. Men heldigvis kunne Per Steffen Røine som opprinnelig var tilskuer steppe inn å hjelpe til. Det var jo mange på lista deres over plattingmanskap som dessverre sviktet. Men det gikk heldigvis jo svært bra til slutt. 3 dager med løfting, godt over 600 løft uten en eneste feillasting må sies å være godkjent.

Men de truslene du kom med før stevne med at det kanskje ble ditt siste styrkeløft stevne, fordi benkstyrken ble borte. Håper jeg endret seg etter smaken av gull og ny pers i benk.

Det ble forresten kretsrekorder på deg i helgen. Benkpress og benkpress enkeltløft både i senior og junior. Oppdaterer de på hjemmesiden i løpet av uken.

Hvor lenge er du junior? Sammenlagt rekorden i 75 junior er på 660 og du har den innenfor rekkevidde på en god dag med bedre uttelling.
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Rødhette

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 740
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 740

Her er et bilde fra NM:


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Kim med Tiller og Olaf
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Kim med Tiller og Olaf

Takk for posting av bilder, Einar! Smiley

Morsomme bilder.
Fy faen Olaf er groooov Cheesy


Javisst er mannen grov! Stor, sterk og hyggelig er passende beskrivelse tør jeg påstå. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Gratulerer Gundersen!!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Du får ha en fin tur i usa! Hvor skal du og hva skal du?

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Du får ha en fin tur i usa! Hvor skal du og hva skal du?

Takk for det, Missy-! Smiley

Naa er vi like ved flyplassen i Newark, men skal snart ta turen mot Watkins Glen http://www.theglen.com/ da kompisen min skal kjore noen Formel Skip Barber lop der. Seinere i uka skal vi ta turen til New York og kikke, ta bilder, handle og surre.

For ovrig maa jeg nevne at klokka her naa er ca 08.00, og at frokosten nettopp er inntatt. Er smaakvalm da den bestod av fett, fett og enda mer fett. Arme riddere til frokost og polser som bestaar av mer fett en kjott er ikke en feststarter for meg.

Nuvel, skal faa i meg noe mer fornuftig i lopet av dagen, men forst skal vi hente leiebilen. Fortsatt spent paa hva vi faar, men hoper i det lengste paa en Dodge Charger. Skal dog ta bilde av bilen og poste naar jeg vet noe... Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Burde det ikke stått "US of A"...

"US and A" kommer fra Borat.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Takk for det, Missy-! Smiley

Naa er vi like ved flyplassen i Newark, men skal snart ta turen mot Watkins Glen http://www.theglen.com/ da kompisen min skal kjore noen Formel Skip Barber lop der. Seinere i uka skal vi ta turen til New York og kikke, ta bilder, handle og surre.

For ovrig maa jeg nevne at klokka her naa er ca 08.00, og at frokosten nettopp er inntatt. Er smaakvalm da den bestod av fett, fett og enda mer fett. Arme riddere til frokost og polser som bestaar av mer fett en kjott er ikke en feststarter for meg.

Nuvel, skal faa i meg noe mer fornuftig i lopet av dagen, men forst skal vi hente leiebilen. Fortsatt spent paa hva vi faar, men hoper i det lengste paa en Dodge Charger. Skal dog ta bilde av bilen og poste naar jeg vet noe... Smiley
Det høres bra ut. Har vært en god del plasser i usa selv, men aldri New York. Hehe, ja maten i usa er litt ymse, fysh. Husker min første frokost i usa var arme riddere, og gud, jeg spøy. Jeg _hater_ kanel, fyshfysh. Jeg bruker å kjøpe en boks havregryn å ta med meg når jeg ligger på hotell siden de fleste har melk til frokosten. Ellers så vil jeg anbefale IHOP, ikke veldig sunt, men så godt! Kos deg i usa, og nyt den lave dollarkursen Cheesy

Og god bedring!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!