Skrevet av Emne: Nysgjerrig Anjus  (Lest 1426 ganger)

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Nysgjerrig Anjus
« : 22. oktober 2005, 19:52 »
Jeg bare lurte på om noen vet om noen forskninger e.l. om hvorvidt melkesyre (i små mengder) kan være gunstig for trening? (vekter selvfølgelig)

Og hvordan og hvorfor noradrenalin (tror jeg det var) er så skadelig for musklene? Vet at det kommer ut i kroppen etter ca. en times trening, for å opprettholde litt energi, men HVORFOR, siden det egentlig er veldig dårlig?

Og hvor mye det er mulig å øke (erfaringsmessig for dere andre) på f.eks. 6 måneder i beinstyrke, uten å gå betraktelig opp ivekt? Uten russisk proteinpulver  Wink og utstyr.. Bare ved rett program?

Sikkert noen syke spørsmål dette her, men rare jenter lurer på rare ting..



-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget mr wolfyboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Nysgjerrig Anjus
« #1 : 22. oktober 2005, 19:58 »
Uten russisk proteinpulver Wink og utstyr.. Bare ved rett program?





honnør for den!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Nysgjerrig Anjus
« #2 : 23. oktober 2005, 13:23 »
Jeg bare lurte på om noen vet om noen forskninger e.l. om hvorvidt melkesyre (i små mengder) kan være gunstig for trening? (vekter selvfølgelig)

Omdiskutert tema egentlig, men mange er av den oppfatning om at dette er bra ja. Mener 25årstrening har noe her. Søker du finner du også ting om dette på forumet tror jeg.

Sitat
Og hvordan og hvorfor noradrenalin (tror jeg det var) er så skadelig for musklene? Vet at det kommer ut i kroppen etter ca. en times trening, for å opprettholde litt energi, men HVORFOR, siden det egentlig er veldig dårlig?

Fordi det er kjappere for kroppen å bryte ned muskelmasse og andvende det som energi, enn å ta fra fettlagrene. Tilsvarende vil kroppen også alltid spare på fettet helst (avhengig av intensitet) - derfor utsondrer kroppen katabole hormoner. Men det er jo ikke slikt at man blir "spist opp" eller da.... Wink


Sitat
Og hvor mye det er mulig å øke (erfaringsmessig for dere andre) på f.eks. 6 måneder i beinstyrke, uten å gå betraktelig opp ivekt? Uten russisk proteinpulver Wink og utstyr.. Bare ved rett program?

Sikkert noen syke spørsmål dette her, men rare jenter lurer på rare ting..

Finnes det neppe noe korrekt svar på, da dette avhengig av en rekke faktorer - ikke minst hvilket nivå du befinner deg på.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!