Skrevet av Emne: NiTRO! IS BACK  (Lest 91086 ganger)

Utlogget BigBull

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #315 : 26. mars 2006, 01:08 »

Utlogget bendihav

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #316 : 26. mars 2006, 14:37 »
meget bra!!!!!

Utlogget NaKJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #317 : 27. mars 2006, 18:09 »
Hei

Sykt bra framgang!  Grin
Hvordan ser kostholdet ditt ut?
Alder 22 Høyde: 1.87 Vekt: 88

BP: 120
ML: 180
KB: 165

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #318 : 28. mars 2006, 19:26 »
Vel, nå har jeg holdt meg inne litt lenge - har tillatelse til å skrive dette så denne blir ikke slettet Smiley

Jeg mener selv at du ikke har scenepotensiale ennå - jeg har sett deg flere ganger live - på gymmet ditt også.

Du har altfor lite ryggtykkelse(og tykkelse) på kroppen din, midjen er for stor og lår ser man tydelig utenpå buksen at henger etter. Du trenger nok mange flere år - bildene lyger en god del. Det er mye vinkling og lys som gjør de til det de er.

Og fikk høre via noen på iform at du er sponset av IN nå - det jeg lurer på er hvorfor de skal sponse en som bruker alle forumene som Expo og ikke sier noe fornuftig som jeg har sett og det gjelder flere andre her og på andre forumer.

- Even
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #319 : 28. mars 2006, 19:33 »
Tåler du ikke litt motstand, Big Boy?  Wink

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #320 : 28. mars 2006, 19:35 »
Sett de to ved siden av hverandre på en scene - så er jeg klar på hvem jeg hadde satt penge mine på. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #321 : 28. mars 2006, 19:37 »
Sett de to ved siden av hverandre på en scene - så er jeg klar på hvem jeg hadde satt penge mine på. Smiley

Joda, bare kommentaren til BigBoy som virket litt vell krass.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #322 : 28. mars 2006, 19:45 »
Tåler du ikke litt motstand, Big Boy? Wink

Hehe, motstand er det siste jeg tenker på Smiley Har vist at jeg er god nok for scenen og går nok ut i skandinavia om noen år - er også tatt opp av Kaliber KK for jeg er et lovende talent sier de.

Mitt innlegg var ikke kvarst ment, det var et sakelig og ærlig innlegg

UaC: Wink
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #323 : 28. mars 2006, 19:46 »
Hehe, motstand er det siste jeg tenker på Smiley Har vist at jeg er god nok for scenen og går nok ut i skandinavia om noen år - er også tatt opp av Kaliber KK for jeg er et lovende talent sier de.

Mitt innlegg var ikke kvarst ment, det var et sakelig og ærlig innlegg

UaC: Wink

Bra det ikke står på selvtilliten ihvertfall! Wink
Keep up the good work!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #324 : 28. mars 2006, 19:56 »
Vel, nå har jeg holdt meg inne litt lenge - har tillatelse til å skrive dette så denne blir ikke slettet Smiley

Jeg mener selv at du ikke har scenepotensiale ennå - jeg har sett deg flere ganger live - på gymmet ditt også.

Du har altfor lite ryggtykkelse(og tykkelse) på kroppen din, midjen er for stor og lår ser man tydelig utenpå buksen at henger etter. Du trenger nok mange flere år - bildene lyger en god del. Det er mye vinkling og lys som gjør de til det de er.

Og fikk høre via noen på iform at du er sponset av IN nå - det jeg lurer på er hvorfor de skal sponse en som bruker alle forumene som Expo og ikke sier noe fornuftig som jeg har sett og det gjelder flere andre her og på andre forumer.

- Even
Erfaring fra scenen har han ikke vondt av.
Du får ha den meningen, men personlig mener jeg at han er god nok for scenen i jr. nm.
At han er sponset av IN virker det som du er grønn av sjalusi for, etter måten du skriver på.
Etter bildene  på intervjuet ditt her på TF så er ikke ryggtykkelsen din så mye å skryte av heller.
Å si at han har flere år igjen med trening før han er klar for en scene er bare tull.

"lårene hans er for små, det har jeg sett gjennom buksen hans. Jeg har sett han live, bildene lyver en god del"
Jeg har sett han posere live, bildene lyver ikke, men jeg er enig i at beina hans ikke er så veldig store.

Midjemålet hans er stort ja, men han er på bulk, hvem har ikke stort midjemål da?

Ikke "kvarst" eller spydig ment, bare min personlige mening.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #325 : 28. mars 2006, 19:58 »
Jeg har sett han posere live, bildene lyver ikke, men jeg er enig i at beina hans ikke er så veldig store.

Midjemålet hans er stort ja, men han er på bulk, hvem har ikke stort midjemål da?


Mener du å si at låra er små selv på bulk ??
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #326 : 28. mars 2006, 19:59 »
Mener du å si at låra er små selv på bulk ??
Nei, men jeg sier at han har noe å hente i konkurranse form før en scene. Lår er noe han bør prioritere.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #327 : 28. mars 2006, 20:02 »
Erfaring fra scenen har han ikke vondt av.
Du får ha den meningen, men personlig mener jeg at han er god nok for scenen i jr. nm.
At han er sponset av IN virker det som du er grønn av sjalusi for, etter måten du skriver på.
Etter bildene  på intervjuet ditt her på TF så er ikke ryggtykkelsen din så mye å skryte av heller.
Å si at han har flere år igjen med trening før han er klar for en scene er bare tull.

"lårene hans er for små, de thar jeg sett gjennom buksen hans. Jeg har sett han live, bildene lyver en god del"
Jeg har sett han posere live, bildene lyver ikke, men jeg er enig i at beina hans ikke er så veldig store.

Midjemålet hans er stort ja, men han er på bulk, hvem har ikke stort midjemål da?

Ikke "kvarst" eller spydig ment, bare min personlige mening.

Vel, hvorfor skal jeg være grønn av sjalusi for at han sponses av IN når jeg selv er sponset av Norkost som har et større(og bedre) utvalg enn IN?

Jeg vet jeg har liten tykkelse på ryggen, MEN jeg har en veldig bra symentri på hele kroppen - noe som gav meg skryt av alle fra Tricepman til Tommi Thorvilsen etter jeg var ferdig. Jeg har blitt spådd en lovende fremtid innen bygging.

Og det å stole på deg på om han er klar for scenen er ikke så lurt, når du sier til meg på PM at du kunne slått meg på scenen. Grin

Jeg har en midje på 73cm i offseason med en vekt på 81kg og synelig 4pack så jeg har nok ikke det Smiley
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #328 : 28. mars 2006, 20:02 »
Nei, men jeg sier at han har noe å hente i konkurranse form før en scene. Lår er noe han bør prioritere.

Det kan godt være. Antagelig derfor vi ikke har sett noen fullkroppsbilde enda vil jeg tro. Smiley

Skulle vært artig å sett det, sammen med Big Boy. Så kunne jo hver enkelt av oss fått lov å avgjøre hvem som er best av de to. Jeg tror jeg vet hvem som vinner av det jeg har sett så langt, men ejg har bare sett bilder da + Big Boy live. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: SV: Nitro på vei mot NM2006. nye bilder s. 20
« #329 : 28. mars 2006, 20:05 »
Vel, hvorfor skal jeg være grønn av sjalusi for at han sponses av IN når jeg selv er sponset av Norkost som har et større(og bedre) utvalg enn IN?

Jeg vet jeg har liten tykkelse på ryggen, MEN jeg har en veldig bra symentri på hele kroppen - noe som gav meg skryt av alle fra Tricepman til Tommi Thorvilsen etter jeg var ferdig. Jeg har blitt spådd en lovende fremtid innen bygging.

Og det å stole på deg på om han er klar for scenen er ikke så lurt, når du sier til meg på PM at du kunne slått meg på scenen. Grin

Jeg har en midje på 73cm i offseason med en vekt på 81kg og synelig 4pack så jeg har nok ikke det Smiley
Du må klare å skille mellom ironi og saklighet, det over PM var bare tull og det vet du godt Wink

Bra du har selvtillitten i orden Smiley

Jeg vet at Even hadde slått han på en scene uten tvil, det har jeg ikke sagt noe på.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!