Skrevet av Emne: K1 fighting  (Lest 12415 ganger)

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:K1 fighting
« #15 : 19. juni 2003, 17:03 »
K1 er en turnering, ikke stilart. De fleste i K1 trener thai/kick-boksing. Man kommer ikke langt med karate/taekwondo o.l.
Har noen sett Bob Sapp som er med i K1? Han er faen DRITSVÆR!


Nytter ikke med bare Kick- eller thaiboxing heller, her må det trenes grappling også... Shootfighting kan anbefales da dette er en slags blanding av Thaiboxing og grappling.... TKD og karate er fine stiler det, og kan trenes med fordel, men ikke legg hovedvekten på det dersom K-1 deltakelse er målet...
grappling i k-1? tror du blander med mma her. Er ikke lov med grappling i k-1. Det er nok Pride, UFC osv. du tenker på.
sjokk og vantro

Utlogget Småen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 252
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 252

  • If you want peace, prepare for war!
Re:K1 fighting
« #16 : 19. juni 2003, 23:29 »

grappling i k-1? tror du blander med mma her. Er ikke lov med grappling i k-1. Det er nok Pride, UFC osv. du tenker på.

Faen, du har rett, tenkte meg ikke om.... Beklager folkens, jeg bare går og er flau et annet sted....  Embarrassed  
Men da så, Thaiboxing er herved anbefalt, med mindre det startes et studio eller en klubb med trening rettet direkte mot K-1 deltakelse! Og igjen, beklager, litt rotehode av og til...
Size matters...

Utlogget -Christer-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • .....Strenght is PoWeR.....
Re:K1 fighting
« #17 : 25. juni 2003, 00:45 »
alle som driver med sånt er noen søplasekker (foruten Jerome Le Bannier) Slutt med K1 og begynn med sjakk hvis du skal ha action. Er du virkelig sugen på action velger du lyn-sjakk!!



bare lurer lissom... har du veldig i mot kampsport av alle slag??

tror du er litt misunnelig jeg.   siden du tydeligvis ikke driver med noe kampsport selv!!
Tren hardt, kjemp lett

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:K1 fighting
« #18 : 25. juni 2003, 12:05 »
alle som driver med sånt er noen søplasekker (foruten Jerome Le Bannier) Slutt med K1 og begynn med sjakk hvis du skal ha action. Er du virkelig sugen på action velger du lyn-sjakk!!



bare lurer lissom... har du veldig i mot kampsport av alle slag??

tror du er litt misunnelig jeg.   siden du tydeligvis ikke driver med noe kampsport selv!!
han bare kødder og prøver å være morsom.
sjokk og vantro

Utlogget Don Juan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 309

Re:K1 fighting
« #19 : 25. juni 2003, 14:46 »
Krav maga, kick boxing, thai boxing så har du en god start! shootfighting tar for lang tid - lærer masse unødvendig dritt:)

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:K1 fighting
« #20 : 25. juni 2003, 14:51 »
Krav maga, kick boxing, thai boxing så har du en god start! shootfighting tar for lang tid - lærer masse unødvendig dritt:)
Krav maga er vel mer en selvforsvarsstil.
sjokk og vantro

Utlogget pluggen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Re:K1 fighting
« #21 : 25. juni 2003, 16:01 »
ja en trener ikke krav maga viss en skal delta i k1! Don Juan, har du i det hele tatt prøvd å grapple m ot en GOD shootfighter?Huh

Utlogget Kenteren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

Re:K1 fighting
« #22 : 30. juni 2003, 05:59 »
Nå diskuterer vi faktisk K-1 her, og da må dere glemme både Krav Maga og Shootfighting.

Det stemmer at en del av deltagerene i K-1 har bakgrunn fra Karate, da først og fremst Kyukushinkai, men man må nok trene mye boksing + Kick/Thaiboxing dersom man har planer å delta.

Tror nok heller ikke det bare er å "møte opp" ved en galla, man bør nok ha en "record" fra en eller annen relevant stilart også....

Og for dere som synes Bob Sapp er stor, går det nå rykter om en enda større utøver!!

Husker ikke navnet hans, men han skal vistnok være 225 cm og (hold dere fast) 200kg tung!!

Jeg har sett bilde av ham og han er enorm, og jeg synes han ser mye "hardere" ut i kroppen enn Sapp, ser ut som en gjennomtrent FORVOKST Thaiboxer! Så får tiden vise om dette bare er nok et "kjøttberg" eller om det faktisk er en som er teknisk i tillegg til å være SVÆR!

(Fortsatt noen som har lyst til å satse på K-1?)

 Wink Wink Wink

Utlogget pluggen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Re:K1 fighting
« #23 : 30. juni 2003, 11:08 »
det er vel kanskje dette monsteret du tenker på? montanha silva...
http://www.sherdog.com/articles/silvamontanha_training/silvamontanha.htm

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:K1 fighting
« #24 : 30. juni 2003, 12:38 »
Mannen er jo et monster! Ville ikke møtt den karen i ringen nei. Er det noen som kan ta han så er det Cro-Cop! Han ga tross alt Sapp juling.
Pluggen eller Kent: har dere mma/k-1 videoer på dataen?eller vet dere hvor man kan få tak i? (Jeg mener ikke videoklipp og highlightvideoer) prøvde på #mma på irc, men jeg får det ikke til  Undecided
sjokk og vantro

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Re:K1 fighting
« #25 : 30. juni 2003, 13:14 »
Mannen er jo et monster! Ville ikke møtt den karen i ringen nei. Er det noen som kan ta han så er det Cro-Cop! Han ga tross alt Sapp juling.
Pluggen eller Kent: har dere mma/k-1 videoer på dataen?eller vet dere hvor man kan få tak i? (Jeg mener ikke videoklipp og highlightvideoer) prøvde på #mma på irc, men jeg får det ikke til  Undecided

Har lasta ned masse UFC, K1 og andre kampsport ting fra nettet. Finnes masse. Bruk DC (direct connect) eller DC++. Hold deg unna prgz som Imesh, Kazaa ol da disse inneholder masse spyware og drit.
...but inside doesnt matter...

Utlogget pluggen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Re:K1 fighting
« #26 : 02. juli 2003, 12:52 »
jeg har lastet ned et par videoer fra kazaa lite.
montanha silva tapte foresten sin første kamp!

Utlogget Småen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 252
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 252

  • If you want peace, prepare for war!
Re:K1 fighting
« #27 : 04. juli 2003, 15:00 »
Krav maga er som sagt en ren selvforsvarsstil, de som driver med det blir forbanna om du kaller det kampsport da det ikke er det, men selvforsvar. Dersom du skal delta i noe med grappling er shootfighting absolutt helt kurant, eller evt. brazillian Jiu Jutsu, men dersom man skal delta i K-1 for eksempel, da er Thai boksing et flott alternativ, gjerne kombinert med Taekwondo eller en annen stilart som fokuserer på høye spark da dette ikke er prioritert i Muay thai, men dette da bare som tillieggstrening da høye spark er lett å blokke og derfor ikke så effektivt, men det er kjekt å ha trent på det også...
Size matters...

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:K1 fighting
« #28 : 04. juli 2003, 15:50 »
Krav maga er som sagt en ren selvforsvarsstil, de som driver med det blir forbanna om du kaller det kampsport da det ikke er det, men selvforsvar. Dersom du skal delta i noe med grappling er shootfighting absolutt helt kurant, eller evt. brazillian Jiu Jutsu, men dersom man skal delta i K-1 for eksempel, da er Thai boksing et flott alternativ, gjerne kombinert med Taekwondo eller en annen stilart som fokuserer på høye spark da dette ikke er prioritert i Muay thai, men dette da bare som tillieggstrening da høye spark er lett å blokke og derfor ikke så effektivt, men det er kjekt å ha trent på det også...
har du idet hele tatt sett k-1? Det har blitt mange knockouts etter høye spark! Det er ikke bare-bare å blokkere et knallhardt sidespark mot hodet skal jeg si deg. Muaythai er nok, og taekwondo bllir et unødvendig tillegg. Taekwondo er jævli effektivt!(på film) Grin
sjokk og vantro

Utlogget pluggen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Re:K1 fighting
« #29 : 04. juli 2003, 16:58 »
jepp som vitor sier taekwondo blir unødvendig. Har du sett mye thai boxing eller k1, er en del høye spark der ja.
vitor, når hadde du planlagt å dra til lanna???

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!