Skrevet av Emne: Hjelp!  (Lest 715 ganger)

Utlogget lan

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Hjelp!
« : 26. oktober 2005, 21:25 »
lurer litt på mat og slik. har tenkt og legge på meg litt muskler, men ikke mye. skal på en måte få bort litt fett samtidig.
- hvordan er kylling vs tunfisk?

Etter trening pleier jeg og spise kylling, 2-4 eggevitter med litt broccoli og tomat til.

Tar og kutter ut eller reduser inntaket med karb etter kl.19 på kvelden. så til kvels ( ca 1-2 timer før leggetid) Pleier og spise en boks tunfisk og 1-2 eggevitter med litt broccoli og tomat til. er dette for mye eller hva mener dere? andre forslag?

Går morgenturer (30-60 min), 3-5 ganger i uka før forkost, så spiser jeg ca 45-60min etter jeg har gått. da blander jeg havregryn og vann, og med litt kanel.

Trenger litt hjelp og råd, så takker for alle svar jeg kan få 2thumbsup

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Hjelp!
« #1 : 30. oktober 2005, 11:26 »
lurer litt på mat og slik. har tenkt og legge på meg litt muskler, men ikke mye. skal på en måte få bort litt fett samtidig.

Får å legge på deg må du spise mer enn du forbruker og for å ta av deg må du spise mindre enn du forbruker. Som du ser er dette en vanskelig oppgave å gjøre begge tingene samtidig. Uansett om du er nybegynner å trene så kan du godt ta av deg noe fett samtidig som du legger på deg litt muskelmasse, men jo lengre du har trent jo vanskeligere blir det.

- hvordan er kylling vs tunfisk?

Begge to er gode kilder til proteiner og bør inngå i et godt matprogramm

Etter trening pleier jeg og spise kylling, 2-4 eggevitter med litt broccoli og tomat til.

Høres bra ut, men du bør få i deg litt mer karbohydrater etter trening.
Karbohydratene virker synergisk med proteinene og du får dermed bedre effekt enn om du tar emnene hver for seg.

Tar og kutter ut eller reduser inntaket med karb etter kl.19 på kvelden. så til kvels ( ca 1-2 timer før leggetid) Pleier og spise en boks tunfisk og 1-2 eggevitter med litt broccoli og tomat til. er dette for mye eller hva mener dere? andre forslag?

Det høres bra ut. Du kan også spise cottage chease eller kesam om du tåler melkeprodukter rett før leggetid.

Går morgenturer (30-60 min), 3-5 ganger i uka før forkost, så spiser jeg ca 45-60min etter jeg har gått. da blander jeg havregryn og vann, og med litt kanel.

Du bør spise frokost med en gang du har kommet hjem etter turen for å forhindre at kroppen tar energi av muskelmassen. I tilleg setter du ytterligere fart på forbrenningen med å spise med engang etter turen..


Trenger litt hjelp og råd, så takker for alle svar jeg kan få 2thumbsup


Jeg vil annbefale deg å lurke rundt her på forumet å lese det du kommer over om trening og ernæring..

Ved eventuelle spørsmål er det bare å spørre i vei..
Husk det finnes også en søkeknapp på forumet slik at du feks kan søke på intresange evner du vil vite mer om

lykke til. Smiley



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!