avstemning
Spørsmål: Les artikkel i VG (under). Tror du på at Holocaust fant sted?
Ja, ingen tvil - 95 (93.1%)
Nei, det er kun oppspinn - 7 (6.9%)
Stemmer totalt: 95

Skrevet av Emne: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)  (Lest 23871 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #135 : 12. januar 2007, 22:00 »
Det har jeg aldri påstått. Men i rekken av troverdige kilder kommer ikke nødvendigvis wikipedia veldig høyt med tanke på at absolutt ALLE kan skrive helt uten kontroll.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #136 : 12. januar 2007, 22:36 »
Hm, så du godtar kun bilder, ikke vitnebeskrivelser. En hard nøtt.

Skal vi se:

http://www.leninimports.com/the_final_solution.html

Nja, for så vidt ikke.
Men i en straffesak så skal jo vitner kunne avhøres av begge parter og jeg kjenner ikke til at så mange av vitnene har blitt utsatt for knallhardt kryssforhør.
Grunnen til at Rassinier ble holocaustfornekter var, i følge ham selv,
at han reiste rundt til vitner for å dokumentere deres fortellinger og når han
stilte dem spørsmål så ble det alltid til at de svarte "vel, jeg så det ikke selv,
men jeg har det fra en veldig sikker kilde som dessverre døde" og lignende (fritt sitert).

Jeg "stakk av" midt i debatten for å prioritere utdannelse og trening. En legitim "flukt" vil jeg påstå Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #137 : 12. januar 2007, 22:43 »
Når det gjelder hvem som først omtalte utryddelsen av jødene som Endlösung, er det definert i protokollene fra Wannsee hva nazistrene la i begrepet. Synes ikke det minner om noen sydenreise.

Ja, dette var vi jo innom før.
Allikevel er det en lang rekke revisjonister som hevder at det ikke er ført tilstrekkelig bevis for at endlösung=utryddelse.
Aftenposten hadde en artikkel der de tok for seg forskjell i retorikk før og etter andre verdenskrig. Der ble det nevnt at Hitlers bastante utsagn om å "knuse den europeiske jødedommen" osv. egentlig bare var svada.
På samme måte som Arbeiderpartiet snakket om "idrettsbevegelser som kampgrupper til en kommende, uforsonelig krig mot borgerskapet" osv.
Regner imidlertid med at bevisene for "endlösungs" betydning som det ble kildehenvist til er av noe mer substansiell karakter.
Wannsee-protokollene er imidlertid avhengig av å kunne "linkes" opp mot en definisjon av endlösung for at meningsinnholdet skal bli klarlagt.

Sitat
Synes det bør settes en viss lit til øyenvitner og deres utsagn i forbindelse med argumentasjon i denne saken.

Problemet er bare at det er vanskelig å vurdere et vitne på bakgrunn av så lite info som det som ble gitt i linken med alle bildene.
En detaljert beskrivelse vil være langt enklere å falsifisere.
Videre burde man ha hatt grundige avhør også, men det er nok en utopi.

Sitat
Når det gjelder bilder, så finnes det naturlig nok lite bilder som viser gassing i gasskammer mens det foregikk. Tviler på at man fant fotografer som frivillig ville være med på gassing for å ta eventuelle bilder.

Clive Ball (tror jeg han heter) har gitt ut en bok med flyfotografier tatt av de allierte av Auschwitz. Den har han brukt for å avsløre en del vitnepåstander, f.eks. at det IKKE lå tykk røyk over Auschwitz 24/7 som følge av skorstenene i krematoriumet. Videre var det ingen menneskemengder som stod utenfor de påståtte gasskamrene i påvente av gassing osv. Skulle man ha rukket å drepe ca. 1 mill. jøder i løpet av det halvannet året Auschwitz var i funksjon måtte de ha kommet ut og inn av gasskamrene nærmest som på samlebånd.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #138 : 12. januar 2007, 22:49 »
Her er litt info angående gasskammer i Auschwitz:


http://www.auschwitz-muzeum.oswiecim.pl/html/eng/start/index.php

Det finnes blant annet original arbeidstegning for det første gasskammeret og krematorium, med fint stempel og gode greier.

Hmmm...var vanskelig å se hva tegningene faktisk viste.
David Cole tok med seg et videokamera inn i et av gasskamrene og viste at det var spor etter vegger og lignende som hadde blitt fjernet (merker i bakken og slikt).
Når han spurte lederen for Auschwitz`museum svarte vedkommende at rommet ikke opprinnelig var et gasskammer, men at det hadde blitt ombygget og så bygget tilbake igjen mot slutten av krigen. Museumet hadde da tatt på seg jobben med å restaurere det tilbake til gasskammer.
Hvordan vet vi at det faktisk var et gasskammer der i mellomtiden? Det er noe vi må velge å tro på.

Videre er tegningen jeg nå ser på (er det flere?)
undertegnet "J. A. Topf und Söhne". De bygde krematoriumene som ble brukt i leirene, men gasskamre drev de vitterlig ikke med. Det vi ser her er nok arbeidstegningene til krematoriumer og det er jo ikke illegalt (som sagt er det vanskelig å se, og for meg umulig å lese, hva som faktisk står der).




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #139 : 12. januar 2007, 22:52 »
Selvopplevd har jeg sett stolper som den på bildet i konsentrasjonsleir (sacsenhausen) der vi fikk høre at de ble brukt til henging som vist på bildet. (bare for å si det)

Jepp, men vet vi hva de ble hengt for?
Jeg så en dokumentar om Waffen-SS på Discovery Channel og der sa de at soldatene hadde ikke henglåser på skapene sine. Ble noen tatt i å stjele, om enn bare noe bagatellmessig, ble de skutt.
Nazi-justis var nok knallhard og det kan ha dreid seg om fanger som har forsøkt å flykte, stjålet noe eller lignende.
Kanskje var de motstandsfolk som ble fanget og brakt inn til leiren for avhør og henrettelse?
Tvilen må faktisk komme tiltalte til gode, så vrangt og vrient det enn høres ut (det er noe som heter at jo sterkere beskyldninger man retter mot noen, jo sterkere bevis må man kreve).




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #140 : 12. januar 2007, 23:18 »
Så alt man har lært oppover tiden om rødeutryddelse er feil?
Jeg syns nesten det blir for respektløst å en gang tenke på det...

I Mein Kampf hinta faktisk Hitler om at det burde skje.. Altså utryddelsen.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #141 : 12. januar 2007, 23:41 »
Når jeg sier at det du skriver her, sammenlagt med det du har skrevet andre steder slår an en brun tone er det en observasjon. Om du ikke tåler at man gjør observasjoner bør du muligens holde deg unna diskusjoner du selv beskylder andre for ikke å ha mage til? Wink

Så lenge du ikke forsøker å gjøre med meg som med revisjonistene, dvs. automatisk anta at de er nazister alle mann og derfor bruke det som et gjennomgans"argument" så har jeg ingen problemer med det.
Men jeg forbeholder meg retten til å kommentere dine observasjoner Smiley
Sitat
Videre gjør du det ganske enkelt for deg selv ved å innta "jeg har ingen mening"-standpunktet, det er en ganske gammel og velprøvd teknikk det.
Går det ikke an å diskutere holocaust uten å ha vikarierende motiver?

Sitat
Avslutningsvis kan man vel bare nevne at de _aller_ fleste fora, også her, har ganske strenge dokumentasjonskrav på diskusjoner av seriøs art. Både til medisinske artikler når det gjelder trening og her historikere av en hvis troverdighet.
Så jeg kan ikke henvise til forskere som du ikke synes er "troverdige" nok?
Hvorfor er de ikke troverdige forresten?

Sitat
Jeg kan også grave opp en mengde "historikere" som sier sitt og har en mengde publikasjoner. Man kan ganske enkelt se på Finkelstein som et godt eksempel.. Det han skriver har gjentatte ganger blitt tilbakevist..
Har Finkelstein blitt tilbakevist?

Når det gjelder dette med bevisbyrde så er det enormt mye som ligger ute av bevis, men kvaliteten er ofte varierende.

Revisjonistene har gått de fleste kjente vitnene (som f.eks. Elie Wiesel) i sømmene og vist hvorfor påstandene hans var falske (i følge dem selv).
http://www.ihr.org/leaflets/wiesel.shtml

De har også innhentet uttalelser fra krematoriumseksperter som påstår at man ikke kunne ha kremert mer enn 10% av de påståtte døde i Auschwitz i løpet av den tiden tyskerne hadde til rådighet.
http://www.ihr.org/books/kulaszka/26lagace.html

Så har man kjemikere som Rudolf som hevder at Zyklon-B rett og slett ikke kunne ha blitt brukt til å gasse mennesker med på den måten det ble hevdet.
Han påstår at gassen måtte ha blitt ventilert ut og selv da ville det tatt 20 timer (med mindre jeg husker feil) før man kunne brukt rommet igjen.
Gasskamre uten ventilasjonssytem ville vært ubrukelige (det hadde de stort sett ikke, bortsett fra de ombygde likkjellerne som hadde ventilasjon langs bakken for å lufte ut likstank, disse ville ha blitt blokkert av alle likene dersom rommet ble brukt til gassing av mennesker og de ville da vært ubrukelige).

Hvis revisjonistene greier å sannsynliggjøre at det var umulig å gasse folk i de påståtte gasskamrene så vil vitnene stå med skjegget fullt av postkasser. Det blir som om man legger frem en pistol og sier "det var dette drapsvåpenet som ble brukt" hvorpå forsvareren legger en kule i kammeret og trekker av uten at noe skjer for slik å bevise at våpenet er ubrukelig. Da er det det samme om det er 10.000 troverdige vitner i saken.

Angående bolk nr. 2.
At små mengder gass ble funnet i de påståtte gasskamrene er en selvfølge.
Cyanid ble brukt i alle bygningene med jevne mellomrom.
Man gasset nemlig bygnignene for å ta knekken på lus.
Zyklon-B var et insektsmiddel.

Sitat
This argument again ignores publicly available material, including the fact that Hoess's testimony did not consist of merely a signed confession; he also wrote two volumes of memoirs before being brought to trial and gave extensive testimony outside of the Nuremberg proceedings

I disse memoarene beskriver han da også hvordan han ble tortuert og mishandlet av sine fangevoktere. Det "glemmer" artikkelforfatteren å nevne.
Dette gjør Höss tilståelse juridisk verdiløs.
Dessuten fablet Höss om den ikke-eksisterende leiren "Wolzek", om drap på fire ganger så mange jøder som det offisielle tallet i dag osv.
Det hele er svært lite troverdig (og når Höss ble torturert er det liten grunn til å tro at ikke andre ble det også).

I statestikken ser jeg at Polen ble oppført med 3 mill. døde jøder, dvs. at samtlige må ha dødd.
Men dette er det ikke så uproblematisk å hevde:

"

For det første kan påstanden ikke tåle en undersøgelse af de europæiske jøders folketal. Ifølge Chambers Encyclopedia udgør det totale antal af jøder i nazi-Europa i 1939 : 6.500.000. Det skulle helt klart betyde, at næsten hele dette antal blev udryddet. Men Baseler Nachrichten, en neutral schweizisk avis fastslår ud fra tilgængeligt jødisk statistisk materiale, at 1.500.000 jøder mellem 1933 og 1945 emigrerede til Storbritannien, Sverige, Spanien, Portugal, Australien, Kina, Indien, Palæstina og USA Det bekræftes af den jødiske journalist Bruno Blau, der bringer samme tal 13. august 1948 i den jødiske avis Aufbau i New York. Af disse emigranter var omtrent 400.000 kommet fra Tyskland inden september 1939. Dette anerkendes af World Jewish Congress i dens publikation Unity in Dispersion (p.377), hvor det hedder: "Det lykkedes størstedelen af de tyske jøder at forlade Tyskland før krigen brød ud." Foruden de tyske jøder havde 220.000 af de i alt 280.000 jøder i Østrig forladt landet inden september 1939. Ligeledes lykkedes det Institute for Jewish Emigration i Prag fra marts og fremover at sikre emigration af 260.000 jøder fra det tidligere Tjekkoslovakiet. Ialt forblev kun 360.000 jøder i Tyskland, Østrig og Tjekkoslovakiet efter september 1939.

Fra Polen anslås 500.000 at være emigreret før krigens udbrud. Disse tal betyder, at antallet jødiske emigranter fra andre europæiske lande (Frankrig, Nederlandene, Italien og landene i Østeuropa etc.) var omtrent 120.000.

Denne exodus af jøder før og under krigshandlingerne reducerer antallet af jøder i Europa til ca. 5.000.000. Hertil må lægges antallet af jøder, der flygtede til Sovjetunionen efter 1939, og som blev evakueret så langt øst på, at tyskerne ikke kunne få fat i dem. Det vil fremgå længere nede, at størstedelen af dem, 1.250.000 kom fra Polen. Men bortset fra Polen, så indrømmer Reitlinger, at 3.00.000 andre europæiske jøder slap ind på sovjetisk territorium mellem 1939 og 1941. Det betyder, at den totale jødiske emigration til Sovjetunionen må udgøre omkring 1.550.000. I Colliers magasin den 9 juni 1945 skriver Freiling Foster om jøderne i Rusland, at 2.200.000 var indvandret til Sovjetunionen efter 1939 på flugt fra nazisterne; men vort lavere tal er nok mere korrekt.
....
Mere end halvdelen af de jøder, der emigrerede til Sovjetunionen efter 1939 kom fra Polen. Det hævdes ofte, at krigen mod Polen tilføjede 3 mio jøder til det tyske indflydelsesområde, og at næsten hele den polsk-jødiske befolkning blev "udryddet". Det er en stor faktuel fejl. Folketællingen 1939 ansætter den jødiske befolkning i Polen til 2.732.600 (Reitlinger, Die Endlösung, p. 36). Reitlinger slår fast, at mindst 1.170.000 af dem var i den af russerne i efteråret 1939 okkuperede zone. Omkring 1 mio. af dem blev evakueret til Ural og Sydsibirien efter den tyske invasion i juni 1941 (ibid. p. 50). Som før nævnt var skønsmæssigt 500.000 jøder emigreret fra Polen før krigen. Dertil bemærkede journalisten Raymond Arthur Davies, der opholdt sig i Sovjetunionen under krigen, at omkring 250.000 jøder allerede var flygtet fra tyskokkuperet Polen til Rusland mellem 1939 og 1941, og var at finde i alle russiske provinser ( Odyssey through Hell, N.Y., 1946, p. 102). Ved at trække disse tal fra befolkningen på 2.732.000 og give plads til berfolkningsforøgelsen, kommer man således til, at ikke mere end 1.100.000 polske jøder kunne være tilbage under tysk styre ved slutningen af 1939 (Gutachten des Institus für Zeitgeschichte, München 1956, p. 80)."
http://www.patriot.dk/ddv6m3.html

Sitat
He gives the following example of anti-German "atrocities:" the expulsion (but not the annihilation) of the Sudetenland Germans from Czechoslovakia (an act of Allied retaliation which he calls the "Final Solution" for the German people
in mockery of Heydrich's and Himmler's "Final Solution to the Jewish Question").

I og med at flerfoldige millioner (jeg har hørt tall opp mot 7 millioner) døde og 15 millioner ble jaget fra sine hjem så er det vel ikke helt urimelig å sammenligne dette med holocaust?

Sitat
4. Eliminating the facts: Rassinier frequently ignores the most basic and profound pieces of evidence. For example, he dismisses certain key statements by Hitler as mere "hyperbole." Der Fuhrer made two very public speeches in the Reichstag (in 1939 and then again in 1942) stating his wish to annihilate the "Jewish race in Europe" in the event of war. It seems Adolf Hitler would have been quite disappointed if he knew that future fascists and antisemites would deny him his proudest accomplishment - making Europe free of Jews.

Som tidligere nevnt har Aftenposten selv brukt de svulstige talene til Hitler og Mussolini som eksempel på datidens retorikk og i den artikkelen stod det eksplisitt "disse uttalelsene bekrefter intet i forhold til holocuast" (fritt sitert da avisen er kastet for mange år siden).
Så dette er altså vås.

Denne siste bolken var i grunn ganske dårlig, men de to første var interessante nok (selv om den ene var fra wikipedia, noe jeg synes er greit nok da jeg tviler på at den er forfattet av en "legmann").




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #142 : 12. januar 2007, 23:45 »
Så alt man har lært oppover tiden om rødeutryddelse er feil?
Jeg syns nesten det blir for respektløst å en gang tenke på det...

Ja, det er det som er det store problemet.
Folk må tørre å være såpass "respektløse" at de faktisk beholder et minimum av kritikk. Sålenge holocaust er en sann historie så vil man bare styrke påstanden og skaffe til veie enda flere bevis dersom man undersøker leirene og bevismaterialet grundig.
Det er bare dersom det er muffens ute og går at man risikerer noe ved å ha en åpen debatt. Det er derfor jeg er ekstremt skeptisk til lover som forbyr holocaustfornektelse.

Sitat
I Mein Kampf hinta faktisk Hitler om at det burde skje.. Altså utryddelsen.

Nja, han skrev om ulempene ved å ha jøder i Tyskland og at han mente de burde sendes vekk, men allerede frem til 1942 var det deportering som stod på programmet og Mein Kampf ble skrevet på 20-tallet.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #143 : 13. januar 2007, 01:26 »
Nå ja..... en historie som gjenfortelles gang på gang på gang, har en tendens til å forandre seg underveis.



Jeg forstår utmerket hva du prøver å få frem, men etter å ha brukt utallige innlegg her på å klage på dårlig dokumentasjon virker det rart å komme drassende med Wikipedia; innlegget ditt hadde gjort seg bedre uten. Dette skjønner også du. Smiley

Med andre ord: Du skjønte på ingen måte poenget mitt. Jeg ville skissere hvor lett det er å komme med en MENGE påstander fra lett tilgjengelige kilder, slik metalman har gjort i hvert eneste innlegg. Tilfeldigvis velger du å kritisere _meg_ for det den ene gangen jeg gjør det for å demonstrere et poeng, noe som i realiteten får frem det poenget desto bedre... Litt trist er det dog..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #144 : 13. januar 2007, 09:37 »
Ja, jeg syntes også det er trist at du velger å legge deg på et nivå som du tydeligvis syntes er for dårlig for andre.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #145 : 13. januar 2007, 12:15 »
Ja, jeg syntes også det er trist at du velger å legge deg på et nivå som du tydeligvis syntes er for dårlig for andre.

Jeg legger meg ikke på et nivå, jeg illustrerer et poeng, et poeng du burde ha skjønt snart.. Jeg trodde virkelig ikke jeg måtte finne frem den aller minste teskjeen.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

silentk

  • Gjest
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #146 : 13. januar 2007, 14:00 »
UAC: Innse det - du skjøt deg selv i foten!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #147 : 13. januar 2007, 15:33 »
Jeg legger meg ikke på et nivå, jeg illustrerer et poeng, et poeng du burde ha skjønt snart.. Jeg trodde virkelig ikke jeg måtte finne frem den aller minste teskjeen.

Nok en gang jeg har skjønt poenget ditt, jeg bare registerer at du må senke ditt nivå til et nivå du selv ikke fant bra nok for å få frem nettopp dette poenget.


UAC: Innse det - du skjøt deg selv i foten!

Nei.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #148 : 13. januar 2007, 15:53 »
Nok en gang jeg har skjønt poenget ditt, jeg bare registerer at du må senke ditt nivå til et nivå du selv ikke fant bra nok for å få frem nettopp dette poenget.


Nei.


Nei.. Smiley Det er veldig, veldig åpenbart, ikke bare for meg, at du på ingen måte skjønte poenget. Jeg skisserte et veldig valid poeng.. Du personlig fikk dette poenget frem på en veldig god måte. Jeg forstår selvsagt at det er litt flaut.. og et lite skudd for baugen for stoltheten din å måtte innrømme dette, så det forstår jeg at du ikke vil.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #149 : 13. januar 2007, 16:08 »
At du ikke klarer å se at du måtte ned av dine egen lille pidestall så er det i grunn det samme for meg. Dette har du jo for vane, vet at å påstå at hva alle andre gjør legaliserer en tilsvarende handling fra din side. Du må gjerne påstå at du hadde et poeng med dette, men til deg å være er det for lett - for om du har muligheten til å svinge sverdet gjør du som regel det, med god grunn, med du klarte ikke det denne gangen fra et nivå du selv mente du var på.

Men, vi får være uenige i om vi forstår hverandre. Jeg ser ikke noe poeng at du gjentar det samme om og om igjen, det blir ikke noe sannere av den grunn.

Forøvrig morsomt at du snakker i flertall, så da trekker jeg meg fra det hele likeså godt fra det hele. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!