avstemning
Spørsmål: Les artikkel i VG (under). Tror du på at Holocaust fant sted?
Ja, ingen tvil - 95 (93.1%)
Nei, det er kun oppspinn - 7 (6.9%)
Stemmer totalt: 95

Skrevet av Emne: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)  (Lest 23885 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #150 : 13. januar 2007, 16:33 »
Ja.. riktig.. dette er en vane.. Du må synke til dårlige, dårlige personangrep når bløffen din blir gjennomskuet? Wink

Må man frem med teskjeen, så må man frem med teskjeen..

1) MetalMan har gjennom hele debatten kommet med en mengde påstander fra tilfeldige holocaustbenektere av forskjellige kaliber, uten å henvise til noen seriøse kilder annet enn navn.

2) Jeg postet En mengde data/argumenter fra bl.a. Wikipedia, noe du hengte deg opp i, uten å se at storparten av informasjonen kom fra helt andre kilde.. det er nok grunnen til at du ikke tok poenget antar jeg.. Poenget her var å demonstrere at det å "stille seg på utsiden" av debatten og kaste inn en mengde påstander fra tilfeldige mennesker som har skrevet en bok eller ti ikke er en veldig komplisert ELLER veldig konstruktiv debatteknikk. I stedet for å fatte dette poenget tror du tydeligvis at jeg postet dette av en helt annen grunn.. og raljerer fælt av den grunn og synker til og med så lavt at du kommer med personangrep rundt mine vaner, noe som hverken er særlig relevant eller særlig sannferdig.. Jeg forventer mer fra deg UaC.. Selv om jeg selv også kjenner følelsen når stoltheten bulkes.. er ikke lett å innrømme feil når man først har kastet seg utpå med brask og bram.

Videre snakker jeg i flertall fordi jeg faktisk har evnen til å kommunisere med andre mennesker og utveksle meninger om saken via ANDRE kanaler.. Hvorfor dette er veldig "morsomt" må du gjerne utdype.. Neste gang du TROR du forstår et poeng, les saken noen få ganger til.. og finn en annen tråd å poste i.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #151 : 13. januar 2007, 17:25 »
Selv om jeg selv også kjenner følelsen når stoltheten bulkes.. er ikke lett å innrømme feil når man først har kastet seg utpå med brask og bram.

Vel, om stoltheten din såres over et offentlig forum som dette, så beklager jeg det sterkt om jeg har forårsaket noe slikt. Min er ikke såret; sånn for ordens skyld.

Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Maisha

  • Gjest
Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #152 : 11. april 2007, 00:32 »
SELVFØLGELIG har denne grusomheten skjedd!
Må grovt sagt være nærmere hjernedød å kunne si imot.
Finnes for mye bevis på hendelser til å tvile, hadde aldri laget ett spørsmål ang Tema som så åpenlyst har skjedd. Blir for dumt, virker ikke som historietimer, fjernsyn, bøker og radio har gjort noe nytte. Sette seg bedre inn i historien og la oss bli spart for denne diskusjonen.
Ta deg en tur med hvitebusser.
Pleier T.O.M å få de største kålhuene til å forstå at Jævlighetene har funnet sted.

TILGI, MEN ALDRI GLEMME
 
Vigrid 

Jeg har selv vært i Auschwitz, Birkenau, Sachsenhausen og Ravensbruck (jaja. jeg suger  i tysk rettskriving) og det var direkte jævlig for å si det mildt. Dette er noe jeg ALDRI kommer til å glemme. Ta å send de tullingene som faktisk benekter at holocaust har skjedd ned dit. Da skjønner de nok et og annet.

Holocaust var forferdelig, og hvis vi ikke passer på kan det skje igjen.

 


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #153 : 11. april 2007, 03:04 »
SELVFØLGELIG har denne grusomheten skjedd!
Må grovt sagt være nærmere hjernedød å kunne si imot.
Finnes for mye bevis på hendelser til å tvile, hadde aldri laget ett spørsmål ang Tema som så åpenlyst har skjedd. Blir for dumt, virker ikke som historietimer, fjernsyn, bøker og radio har gjort noe nytte. Sette seg bedre inn i historien og la oss bli spart for denne diskusjonen.
Ta deg en tur med hvitebusser.
Pleier T.O.M å få de største kålhuene til å forstå at Jævlighetene har funnet sted.

TILGI, MEN ALDRI GLEMME
 

Skal en debatt som dette være av verdi må folk ha kunnskap om argumentene til begge parter, ikke bare den ene.

Nå er det jo en del kjemikere og ingeniører (blant annet) som HAR vært i alle disse leirene og analysert dem med den konklusjon at gassing umulig kunne ha funnet sted.
Innlegget ditt blir derfor skivebom da det eneste du henviser til er leirenes eksistens. Det er ingen som benekter at leirene stod der, debatten dreier seg om hvorvidt det i fem av disse leirene foregikk masseutryddelse; det er en annen sak.

Har du forresten lest bøker og TV-dokumentarer laget av holocaustbenektere?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!