Skrevet av Emne: kar med ukjente muskler?  (Lest 1451 ganger)

Utlogget Dings2.0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

kar med ukjente muskler?
« : 01. november 2005, 15:12 »
Heisann,

For en stund tilbake var det noen som la ett inlegg til en tråd om ansiktsmuskulatur, det var en som svarte og sa at en strongman/bygger/styrkeløfter gjennomgikk en fullstendig medisink undersøkelse der de fant ukjente muskler i kjeven hans. Kan noen hjelpe meg med dette? Vil gjerne ha hele undersøkelsen, eller bare alt dere vet om det!

Takk :]

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: kar med ukjente muskler?
« #1 : 01. november 2005, 16:01 »
Heisann,

For en stund tilbake var det noen som la ett inlegg til en tråd om ansiktsmuskulatur, det var en som svarte og sa at en strongman/bygger/styrkeløfter gjennomgikk en fullstendig medisink undersøkelse der de fant ukjente muskler i kjeven hans. Kan noen hjelpe meg med dette? Vil gjerne ha hele undersøkelsen, eller bare alt dere vet om det!

Takk :]

Jeg søkte på PubMed uten å finne noe.

Uansett så kan man generelt si at mennesket har mulighet for å lære seg selv å kjenne gjennom introspeksjon.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget PB

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

SV: kar med ukjente muskler?
« #2 : 02. november 2005, 13:56 »
Vet ikke om det er samme person, men Gunnar Røsbø skal visstnok inneha muskler som det ikke er normalt for mennesker å ha (...men jeg trodde det var i bakhodet eller noe sånt).

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: kar med ukjente muskler?
« #3 : 02. november 2005, 14:01 »
Vet ikke om det er samme person, men Gunnar Røsbø skal visstnok inneha muskler som det ikke er normalt for mennesker å ha (...men jeg trodde det var i bakhodet eller noe sånt).

Bakhodet? Hvorfor i alle dager skulle noen ha studert bakhodet til Røsbø? Og er det noen muskler i bakhodet? Jeg mener å ha lest at det var en muskel i armen eller underarmen som var "uvanlig" eller ukjent?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: kar med ukjente muskler?
« #4 : 02. november 2005, 14:23 »
jeg har leamus i en muskel inne i brystet mitt, skjønner ikke hvilken nytte den har  what

Utlogget PB

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

SV: kar med ukjente muskler?
« #5 : 03. november 2005, 10:18 »
Bakhodet? Hvorfor i alle dager skulle noen ha studert bakhodet til Røsbø? Og er det noen muskler i bakhodet? Jeg mener å ha lest at det var en muskel i armen eller underarmen som var "uvanlig" eller ukjent?

Er det ikke ekstra oppsiktsvekkende om noen plutselig hadde en muskel i bakhodet  Grin?Dette er bare noe jeg hørte for tjue år siden eller deromkring, så troverdigheten kan vel sikkert være så som så. Det var også noe med at muskelen ellers hadde blitt funnet på aper, uten at det vel gjør historien noe mer troverdig.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: kar med ukjente muskler?
« #6 : 04. november 2005, 09:13 »
Er det ikke ekstra oppsiktsvekkende om noen plutselig hadde en muskel i bakhodet  Grin?Dette er bare noe jeg hørte for tjue år siden eller deromkring, så troverdigheten kan vel sikkert være så som så. Det var også noe med at muskelen ellers hadde blitt funnet på aper, uten at det vel gjør historien noe mer troverdig.

Haha, jo det kan godt være at muskelen faktisk var i bakhodet, men jeg lurer på hvorfor i alle dager noen tenkte på å studere bakhodet til en kroppsbygger.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

SV: kar med ukjente muskler?
« #7 : 04. november 2005, 11:14 »
Mener du det må ha vært såpass lite muskler andre steder på byggeren at de saumfarte bakhodet i desperasjon?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
SV: kar med ukjente muskler?
« #8 : 04. november 2005, 11:16 »
*ler*

Mener du det må ha vært såpass lite muskler andre steder på byggeren at de saumfarte bakhodet i desperasjon?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!