avstemning
Spørsmål: Hva løfter jeg på J-NM
650-670 - 19 (13.6%)
670-680 - 7 (5%)
680-690 - 9 (6.4%)
690-700 - 15 (10.7%)
700+ - 90 (64.3%)
Stemmer totalt: 136

Skrevet av Emne: Bergan01, Jr nm 2012  (Lest 691257 ganger)

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3750 : 16. oktober 2012, 21:49 »
heftig rygg mann Grin
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3751 : 16. oktober 2012, 22:35 »

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3752 : 17. oktober 2012, 01:37 »
heftig rygg mann Grin

Takk!

Ser solid ut! Smiley
Smaker alltid best når det kommer fra en bygger! Ser ikke gal ut selv om dagen mann Wink

Dagens støtteshit:

Chins
kvx8
10kgx6
20kgx5
20kgx5
20kgx5

Meadows latsstrekk-drag i kabel stående:
75kgx15
75kgx15
75kgx15

HantelRoing
42kgx8
54x8
54x8
54x8

Biceps
Defranco skulderrutine
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3753 : 17. oktober 2012, 21:27 »
Bøy m stopp smal stand:
140x6
160x5
160x5
170x5
170x5

Benkpress:
100x8
120x4
132,5x3
140x3
150x1
Godt skyv i benk idag, men veldig store smerter i skulder gjorde at jeg tok på skjorta.

skjorte:
185x2 til høy og lav kloss
200x1 lav kloss
200x1 lav kloss
200x1 helt ned

Markløft sumo med strikkhjelp (-40kg i bunn)
260x3
260x3
260x3


Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3754 : 17. oktober 2012, 21:35 »
De ryggstrekkerne der er ikke menneskelige  Shocked
Som Coleman sine jo.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3755 : 19. oktober 2012, 00:23 »
De ryggstrekkerne der er ikke menneskelige  Shocked
Som Coleman sine jo.

Det er blitt dratt noen sett med markløft de siste årene, har satt sine spor. Kommer vel bare bedre frem nå med litt mindre spekk på kroppen!

Ingen trening idag, tok 30min badestue etter jobb for å venne meg til det i større grad.

Bra morgenvekt idag, nede på 96 tallet fast nå.

dagens kosthold endte på 2250kcal

Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3756 : 20. oktober 2012, 04:16 »
De siste to dager har jeg ikke trent, tar fredagsøkta på søndag.

Idag vippa jeg akkuratt 2000kcal

Nå er jeg uten tvil i den beste fysiske formen jeg noen gang har vært mtp fettprosent, jeg er nå nede på den vekta jeg ønsker å ligge stabilt på frem til de siste 4-5 dagene før innveiing, kveldsvekt idag var 96.0, men har vært for dårlig på vanninntaket idag. Det er en av tingene som blir påpekt gang på gang om man skal kutte vannvekt, drikk ekstremt med vann selv langt før konkurransen, slik at kroppen tilvenner seg å holde og innta store mengder væske(og kvitte seg med den). I tillegg så gir det en viss metthetsfølelse, og sammen med fun light er det jo helt konge.

Et interessant tema rundt dette med kutting av vekt og styrkeløft er at i motsetning til mange andre land, så er det omtrent ingen i styrkeløftnorge som praktiserer dette i noe særlig grad. Å kutte 1kg er ikke å kutte, det er det mange som gjør. Jeg snakker om å planlagt ligge 3-5kg over vektklassen til vanlig, kutte vekten på smartest og best mulig måte og være den tyngste på plattingen.
Mange blir skremt av 2 timers innveiing, men for hvert minutt som går iløpet av stevne har man mulighet til å hydrere seg ytterligere.
Kommer til å skrive et lengre innlegg om dette med mine erfaringer etter NM
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3757 : 20. oktober 2012, 08:33 »
De siste to dager har jeg ikke trent, tar fredagsøkta på søndag.

Idag vippa jeg akkuratt 2000kcal

Nå er jeg uten tvil i den beste fysiske formen jeg noen gang har vært mtp fettprosent, jeg er nå nede på den vekta jeg ønsker å ligge stabilt på frem til de siste 4-5 dagene før innveiing, kveldsvekt idag var 96.0, men har vært for dårlig på vanninntaket idag. Det er en av tingene som blir påpekt gang på gang om man skal kutte vannvekt, drikk ekstremt med vann selv langt før konkurransen, slik at kroppen tilvenner seg å holde og innta store mengder væske(og kvitte seg med den). I tillegg så gir det en viss metthetsfølelse, og sammen med fun light er det jo helt konge.

Et interessant tema rundt dette med kutting av vekt og styrkeløft er at i motsetning til mange andre land, så er det omtrent ingen i styrkeløftnorge som praktiserer dette i noe særlig grad. Å kutte 1kg er ikke å kutte, det er det mange som gjør. Jeg snakker om å planlagt ligge 3-5kg over vektklassen til vanlig, kutte vekten på smartest og best mulig måte og være den tyngste på plattingen.
Mange blir skremt av 2 timers innveiing, men for hvert minutt som går iløpet av stevne har man mulighet til å hydrere seg ytterligere.
Kommer til å skrive et lengre innlegg om dette med mine erfaringer etter NM

Vannloading ja Smiley Det gjorde jeg før jeg var på scenen nå... Funker bra det.. Mistet ca.5kg på det jeg. Så som du sier du kan nokk fint ligge 3-5kg over den vekta du skal være. Vet i strongman -105 så er det veldig vanlig. De ligger som regel på 110kg, kutter vann, veier seg og spiser/drikker som bare det og har fullt trykk på konk.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3758 : 20. oktober 2012, 09:12 »
Vannloading ja Smiley Det gjorde jeg før jeg var på scenen nå... Funker bra det.. Mistet ca.5kg på det jeg. Så som du sier du kan nokk fint ligge 3-5kg over den vekta du skal være. Vet i strongman -105 så er det veldig vanlig. De ligger som regel på 110kg, kutter vann, veier seg og spiser/drikker som bare det og har fullt trykk på konk.
Jeg skjønner ikke helt at reglene er slik i idrettene. Jeg mener det er vekten man har når man gjør et løft som betyr noe. Ikke hvilken vekt man har før man gjør løftet. Slik det er nå er det nesten som to idretter ; en idrett er å slå vekten og den andre idretten er å gjøre sporten man deltar i. Det blir for spekulativt, synes jeg, men forstår selvsagt at utøvere spekulerer i dette. Det er ikke noe galt med dét, men jeg mener reglene er feil. Tror reglene er slik fordi utøvere ikke skal presse seg ned i vekt og delta i sterkt redusert tilstand slik at de ikke skal besvime osv., men jeg føler at det ikke er bra nok argument. Hva mener dere?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3759 : 20. oktober 2012, 10:14 »
Got back?
Bra bredde og tykkelse, og der drar du ikke ut ryggen skikkelig engang! Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3760 : 20. oktober 2012, 10:35 »
Jeg skjønner ikke helt at reglene er slik i idrettene. Jeg mener det er vekten man har når man gjør et løft som betyr noe. Ikke hvilken vekt man har før man gjør løftet. Slik det er nå er det nesten som to idretter ; en idrett er å slå vekten og den andre idretten er å gjøre sporten man deltar i. Det blir for spekulativt, synes jeg, men forstår selvsagt at utøvere spekulerer i dette. Det er ikke noe galt med dét, men jeg mener reglene er feil. Tror reglene er slik fordi utøvere ikke skal presse seg ned i vekt og delta i sterkt redusert tilstand slik at de ikke skal besvime osv., men jeg føler at det ikke er bra nok argument. Hva mener dere?

Har ikke tenkt i de baner du skriver her en gang jeg... Så har egentlig veldig få meninger om det. Slik har det liksom alltid vært. Hvertfall i strongman og BB for å klare vekta dagen før konk osv. Men som Bergan sier, har det vel vært lite av dette i strykeløft.

Blir vel sett på som "juks" som du hinter litt fram til der Wink Eller så vet styrkeløfterne veldig lite om dette og derfor ikke blitt gjort. Men blir kanskje mere gjort framover nå da, siden det kommer fram her Smiley

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3761 : 20. oktober 2012, 10:55 »
Jeg skjønner ikke helt at reglene er slik i idrettene. Jeg mener det er vekten man har når man gjør et løft som betyr noe. Ikke hvilken vekt man har før man gjør løftet. Slik det er nå er det nesten som to idretter ; en idrett er å slå vekten og den andre idretten er å gjøre sporten man deltar i. Det blir for spekulativt, synes jeg, men forstår selvsagt at utøvere spekulerer i dette. Det er ikke noe galt med dét, men jeg mener reglene er feil. Tror reglene er slik fordi utøvere ikke skal presse seg ned i vekt og delta i sterkt redusert tilstand slik at de ikke skal besvime osv., men jeg føler at det ikke er bra nok argument. Hva mener dere?

I går var jeg selv vitne til kampsportfolka i Bjølsenhallen ha innveiing på kvelden da jeg dro hjem fra trening. Til innveiinga er de garantert så tørre som fy og veier inn i klassen de skal sloss i med god eller dårlig margin. Likevel er det ikke duket for konkurranse rett etter innveiinga, men dagen etter. Jeg var på butikken i samme bygg rett etter jeg gikk forbi innveiingsrommet. Nede i butikken så jeg to stykker gå rett til kjøleskapene og hamstre sjokolademelk og brus. Deretter rett bort til varmtdisken hvor de kjøpte masse mat. Om det var til seg selv eller andre vet jeg ikke, men jeg tror mest på førstnevnte. Jeg tror de skulle bloate og bulke og hele pakka. Var det ikke Webah (Emil Weber Meek) på forumet som sa at han kunne legge på seg opptil åtte (?) kg etter innveiing eller konkurranse?

Dette er nettopp grunnen til at det er så kort innveiingstid i styrkeløft. Du skal ikke ha muligheten til å legge på deg flere kilo mellom innveiing og konkurransestart at det skal gi deg noen fordel. Det begrenser muligheten for at du står på plattingen og veier 4-6 kg mer enn vektklassa sier. Jeg vet ikke hvordan det er med strongman, men kampsportens prosedyre er iallfall innveiing dagen i forkant, som gir dem en enorm mulighet til å legge på seg noen kilo over natta. I bygging er det jo stikk motsatt.

Likevel finnes det ingen regler som tilsier at utøverne ikke har lov til å spise og drikke i forkant av en konkurranse. Hvis man ikke får i seg mat og holder seg hydrert, hvordan skal man da kunne prestere optimalt (unntaket er bygging)? Den eneste regelen er tidsrommet, som er der for å begrense muligheten, men at det foregår er helt klart, og det kan i prinsippet ingen si noe på.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3762 : 20. oktober 2012, 14:58 »
I går var jeg selv vitne til kampsportfolka i Bjølsenhallen ha innveiing på kvelden da jeg dro hjem fra trening. Til innveiinga er de garantert så tørre som fy og veier inn i klassen de skal sloss i med god eller dårlig margin. Likevel er det ikke duket for konkurranse rett etter innveiinga, men dagen etter. Jeg var på butikken i samme bygg rett etter jeg gikk forbi innveiingsrommet. Nede i butikken så jeg to stykker gå rett til kjøleskapene og hamstre sjokolademelk og brus. Deretter rett bort til varmtdisken hvor de kjøpte masse mat. Om det var til seg selv eller andre vet jeg ikke, men jeg tror mest på førstnevnte. Jeg tror de skulle bloate og bulke og hele pakka. Var det ikke Webah (Emil Weber Meek) på forumet som sa at han kunne legge på seg opptil åtte (?) kg etter innveiing eller konkurranse?

Dette er nettopp grunnen til at det er så kort innveiingstid i styrkeløft. Du skal ikke ha muligheten til å legge på deg flere kilo mellom innveiing og konkurransestart at det skal gi deg noen fordel. Det begrenser muligheten for at du står på plattingen og veier 4-6 kg mer enn vektklassa sier. Jeg vet ikke hvordan det er med strongman, men kampsportens prosedyre er iallfall innveiing dagen i forkant, som gir dem en enorm mulighet til å legge på seg noen kilo over natta. I bygging er det jo stikk motsatt.

Likevel finnes det ingen regler som tilsier at utøverne ikke har lov til å spise og drikke i forkant av en konkurranse. Hvis man ikke får i seg mat og holder seg hydrert, hvordan skal man da kunne prestere optimalt (unntaket er bygging)? Den eneste regelen er tidsrommet, som er der for å begrense muligheten, men at det foregår er helt klart, og det kan i prinsippet ingen si noe på.
I bygging er det innveing dagen før. Noe som gjør at du kan manipulere vekten litt, akkurat som Bo skriver om her.

Eks: Innveing fredags kveld,hvis man 3-4kg over konk.vekt helgen før.
Spise minimalt med karb hele uken. Drikker mye fra mandag(6-8liter vann hver dag) frem til torsdags kveld,justere på saltmengde i mat.
Innveingsdag, Kun proteinrikmat frem til veiing, ingen vann.
Etter veing, spis og drikk på skikkelig!!

Har selv prøvd dette, med godt resultat. ene uken veide jeg inn på 84kg, uken etter 78.5(samme kveld 85kg). konkurrangse-dagen etterpå  82kg.
Sunt-neppe Smiley

Gleder meg til og lese Bo sin konklusjon Smiley

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3763 : 20. oktober 2012, 15:27 »
Jeg satser på at jeg vil klare vekta med vannmanipulering og helst uten noe særlig badestue/utsvetting,

Si eksempelvis at jeg veier 96 om morgenen. Da drikker jeg 8l vann 5., 4. og 3. dager før innveiing, sammen med mye salt i maten. Jeg ligger generelt ganske lavt på karb til vanlig, så kutter ikke noe på det her.

2 dager før innveiing kutter jeg ned til 4 liter væske, kutter samtidig så mye salt som mulig. Karben bør også kuttes ytterligere. Om jeg ligger veldig langt over kommer jeg til å drikke destillert vann(uten mineraler og salter, bindes ikke like lett opp i kroppen) men tviler på at dette blir nødvendig

24timer før innveiing kutter jeg alt eller nesten alt væskeinntak frem til innveiing, basere maten på mest mulig protein og minst mulig karb men det tilpasses etter morgenvekten denne dagen. Salt er fortsatt nono. Rundt dette tidspunkt skal man pisse som en helt, og det kan også manipuleres v bruk av f.eks koffeintilskudd.

Om jeg er langt over kvelden før innveiing kommer jeg til å ta badestue slik at jeg kommer meg ned innenfor 1kg i klassen min, det vil enten ikke behøves i hele tatt, eller bare minimalt.

Veier meg et par timer før innveiing på konkurransevekt, er jeg under eller omtrent der jeg skal være unner jeg meg litt frokost.

Direkte etter innveiing blir det påfylling av væske og fokus på salter,mineraler og elektrolytter og selvfølgelig karb for å binde opp mest mulig væske. Tipper jeg klarer å være tilbake på 96kg til jeg skal på plattingen 2,5timer etter. Og sansynligvis enda tyngre på slutten av stevnet

Jo mindre fysisk utmattelse jeg blir nødt til å gjøre, jo bedre vil trykket være.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Bergan01, Jr nm 2012
« #3764 : 21. oktober 2012, 09:23 »
Dette er nettopp grunnen til at det er så kort innveiingstid i styrkeløft. Du skal ikke ha muligheten til å legge på deg flere kilo mellom innveiing og konkurransestart at det skal gi deg noen fordel. Det begrenser muligheten for at du står på plattingen og veier 4-6 kg mer enn vektklassa sier.

Likevel finnes det ingen regler som tilsier at utøverne ikke har lov til å spise og drikke i forkant av en konkurranse. Hvis man ikke får i seg mat og holder seg hydrert, hvordan skal man da kunne prestere optimalt (unntaket er bygging)? Den eneste regelen er tidsrommet, som er der for å begrense muligheten, men at det foregår er helt klart, og det kan i prinsippet ingen si noe på.
Det er kanskje ingen enkel måte å gjøre dette på og kroppsvekt vil jo naturlig svinge endel også, men jeg har fundert litt på tanken om veiing like før man skal løfte (jeg skriver løfte ettersom det er styrkeløft jeg driver med selv, men dette gjelder egentlig alle idretter slik at
"skal i aksjon" hadde vært et bedre uttrykk) eller like etter man har løftet. Det kunne stått en vekt på plattingen som man måtte gått på etter hvert løft og som hadde trukket fra vekten på utstyret/klærne man bruker. Eller bare umiddelbart etter konkurransen. Nå gjør jeg kanskje alt så mye vanskeligere og det er mulig at det bare bør være slik at det kan være en slags sport i sporten hvor vektmanipulering er endel av det hele. Det er jo en kunst i seg selv det også. Jeg har bare en slags rettferdighetssans som sier meg at en rekord i en gitt vektklasse skal være gjort av en utøver som veier innenfor vektklassen da løftet ble gjort. Ikke hva løfteren veide dagen før, to timer før eller dagen etter. Rekorder burde ikke ta hensyn til hvor flink en utøver er til vektmanipulasjon. Er rekorden i -120 kg 400 kg i knebøy så skal det ha vært 400, kalibrerte kilo, på stangen, utøveren skal ha løftet i godkjent utstyr på godkjent måte og løfteren, da løftet ble gjort, skal ha veid 120 eller under 120 kilo. Hverken WPO-dybde, 124 kg kroppsvekt på 4 kg feil badevekt med bumperplates med 4% slingringsmonn skal være tillatt Smiley Må presisere at jeg IKKE skriver dette for å ta noe i fra min venn Bo eller noen andre som bedriver vektmanipulasjon. Regelverket tillater det og jeg forstår at det "må" til slik det fungerer nå. Det er bare prinsippet jeg ønsker å gjøre noen tanker om. Burde kanskje opprettet en egen tråd om dét også, men det passet seg bare å skrive det her ettersom dette ble tatt opp.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!