Skrevet av Emne: Ny moderator, Zoria  (Lest 6382 ganger)

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:Ny moderator, Zoria
« #15 : 22. juni 2003, 15:54 »
En viktig ting er at Zoria virker å ha en nøytral holdning til selv provoserende innlegg, å ikke la seg rive med og la ting snu mot en snøballkrig er en svært vigtig egenskap hun besitter.

I tillegg synes jeg svarene hun gir er ryddige, ikke kontroversielle og til dels enkle å forstå uten for mye snikk snakk og lurendreieri. Personlig mener jeg at dette var et svært bra valg. Å trekke inn at hun er en kvinne som noe negativt gidder jeg egentlig ikke å kommentere en gang, men jeg kan jo f.eks spørre om hvor mange kvinnelige moderatorer det er utenom henne? Når det er sagt, er det svært positivt at man kan ha en kvinne som moderator da det faktisk er mange kvinner som også trener og trenger litt feminine synspunkt på en del emner =)

Stå på Zoria, tror du føler varmen fra gutta på forumet allerede  Grin

Bare en ting....

Legg inn bilder av deg selv og få number1 til å gjøre det samme, det blir "svenneprøven" din...  Wink
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Don Juan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 309

Re:Ny moderator, Zoria
« #16 : 24. juni 2003, 03:49 »
Zoria er helt grei hun - ofte online, aktiv og er behjelpelig - all kreditt for det! - men ser man f.eks. på Benkpressmannen så ser man at de fleste moderatorene blir 3-4-5 sko strl for små - så hadde mannen vært interessert i å være moderator, burde det være en selvfølge å la han bli det...Wink

 

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Re:Ny moderator, Zoria
« #17 : 24. juni 2003, 06:42 »
Har det vært debatter om nye moderatorer før, eller er det fordi hun er en jente?
Jenter kan trening/kosttilskudd de også gutter.
Benpressmannen kan lime og klippe er det mange som påstår... Wink
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Re:Ny moderator, Zoria
« #18 : 24. juni 2003, 16:19 »
hmm.. det som er saken er at hun får moderator jobb uten å kunne noe mer enn 90% av folka på forumet her.. FORDI hun er jente! Dessuten er hun ikke så veldi' mye på nett heller! Hun poster bare jævli mye når hun først er her..

kort og godt fra:

Daniel
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Re:Ny moderator, Zoria
« #19 : 24. juni 2003, 16:36 »
Jeg skjønner ikke hva du sutrer over Danny.

Hun er meget, meget, meget mye online og ganske kunnskaprik.

End of discussion!
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Re:Ny moderator, Zoria
« #20 : 24. juni 2003, 16:47 »
hmm.. det som er saken er at hun får moderator jobb uten å kunne noe mer enn 90% av folka på forumet her.. FORDI hun er jente! Dessuten er hun ikke så veldi' mye på nett heller! Hun poster bare jævli mye når hun først er her..

kort og godt fra:

Daniel

den der kunne du spart deg !!!
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget Alexfitness

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 417
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 417

  • -Hvis sannheten er hard så er jeg sannheten
Re:Ny moderator, Zoria
« #21 : 24. juni 2003, 17:43 »
hmm.. det som er saken er at hun får moderator jobb uten å kunne noe mer enn 90% av folka på forumet her.. FORDI hun er jente! Dessuten er hun ikke så veldi' mye på nett heller!

Jeg poster heller ikke så veldig mye Daniel men jeg leser veldig mange poster og legger til der som jeg synes at det trengs. Men i bunn og grunn så er det veldig mange flinke som skriver her på forumet så det meste blir besvart med engang på en meget bra måte.

Men forumet er til for at alle skal kunne bidra med sin kunnskap, viten og gjerne litt humor. Moderatoren har som jobb å se til at alt ikke sklir helt ut når det gjelder språk og innhold.

mvh
Alexfitness
-Tren med hodet ikke med hjertet!

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:Ny moderator, Zoria
« #22 : 01. juli 2003, 13:36 »
hmm.. det som er saken er at hun får moderator jobb uten å kunne noe mer enn 90% av folka på forumet her.. FORDI hun er jente! Dessuten er hun ikke så veldi' mye på nett heller! Hun poster bare jævli mye når hun først er her..

kort og godt fra:

Daniel

Hva mener du med at bare fordi hun er kvinne? Zoria kommer med mange kloke uttalelser og jeg synes hun vet en god del, og jeg tror ikke number1  valgte henne bare fordi hun er jente. Virker mer som du er misunnelig. Nå må få du få deg et grip, vær heller glad for Zorias vegne. Kanskje ikke hun har så mye kunnskaper som eksempel benpressmann, bold osv, men alle kan da lære. Det er vel derfor vi er her.

Go Zoria!

Utlogget Big1

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 279
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 279

Re:Ny moderator, Zoria
« #23 : 01. juli 2003, 18:29 »
Smålig av deg daniel,kanskje du skal følge med litt hva hun sier så du kan lære deg litt du og Wink

Utlogget cf

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Re:Ny moderator, Zoria
« #24 : 03. juli 2003, 13:49 »
dere skjønner.. D vil også gjerne være en moderator.. han er super misunnelig..
grattis zoria Smiley

Utlogget Klips

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Re:Ny moderator, Zoria
« #25 : 07. juli 2003, 02:01 »
hmm.. det som er saken er at hun får moderator jobb uten å kunne noe mer enn 90% av folka på forumet her.. FORDI hun er jente! Dessuten er hun ikke så veldi' mye på nett heller! Hun poster bare jævli mye når hun først er her..

kort og godt fra:

Daniel

Daniel, da.

For det første er ikke en moderator-jobb et verv som det bør være så utrolig mye oppstyr rundt, spør du meg.
Klag når det er noe å klage over.

Hadde du vært litt seriøs, hadde du ikke lett etter grunner til å kritisere, som at Zoria er jente.
Dette blir for dumt.

Ellers regner jeg med at de som måtte føle seg forbigått, klarer å gi uttrykk for dette selv.

Har man ikke noe positivt å si, kan man holde munn - spør du meg, i akkurat denne sammenheng.

Konkrete klager blir sikkert derimot tatt imot.
His mother should have thrown him away and kept the stork.

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:Ny moderator, Zoria
« #26 : 07. juli 2003, 12:41 »
hmm.. det som er saken er at hun får moderator jobb uten å kunne noe mer enn 90% av folka på forumet her.. FORDI hun er jente! Dessuten er hun ikke så veldi' mye på nett heller! Hun poster bare jævli mye når hun først er her..

kort og godt fra:

Daniel

Daniel, da.

For det første er ikke en moderator-jobb et verv som det bør være så utrolig mye oppstyr rundt, spør du meg.
Klag når det er noe å klage over.

Hadde du vært litt seriøs, hadde du ikke lett etter grunner til å kritisere, som at Zoria er jente.
Dette blir for dumt.

Ellers regner jeg med at de som måtte føle seg forbigått, klarer å gi uttrykk for dette selv.

Har man ikke noe positivt å si, kan man holde munn - spør du meg, i akkurat denne sammenheng.

Konkrete klager blir sikkert derimot tatt imot.

S  C  O  R   E  !  !  Grin

Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!