avstemning
Spørsmål: Liker DU Kristin Halvorsen?
Joda flott dame det - 10 (27%)
Ja, og Saddam er en kjernekar (dvs nei) - 27 (73%)
Stemmer totalt: 35

Skrevet av Emne: Kristin Halvorsen: loved or hated  (Lest 1533 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Kristin Halvorsen: loved or hated
« : 09. november 2005, 15:51 »
Senser en del negative vibber her fra en del av medlemmene når Kristin Halvorsen blir nevnt, så jeg tenkte at dette må det votes over. Jeg bryr meg ikke så mye om politikk så jeg driter i å stemme. Og, med fare for å røpe min uvitenhet om det som skjer i politikken, kan noen fortelle meg hva i all verden den dama har gjort for noe galt? Hun er jo SV-er, men alle kan jo gjøre feil..?  :Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #1 : 09. november 2005, 17:06 »
Lurer litt på dette selv...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #2 : 09. november 2005, 23:20 »
Er fra SV er vel nok det Erter

Hun fikk gjennom 1 sak på 5 år eller noe sånt det var et forbud mot noen få hunde raser i 1991 etter det har hun jo fått SV fram med sin Cuba politikk!!

Kansje ikke så viktig sak det med hunder men for de som har det som en lidenskap er det ille..

Med SV's politikk vil vi få det som det er i Sverige om 10år.. Ohmy

Men har egentlig ikke noe spess imot dama men siden hun skriker om like rettigheter for alle så er det litt rart at hun vil diskriminere noen få hunde raser pga de blir misholdt og trent til ulovligheter fra noen få idiot hunde eiere Wink

Tenk deg selv før du svarer hva du hadde tenkt viss familie hunden din hadde blitt forbudt pga falsk fakta og noen få idioter rundt om som har hørt litt for mye på rap musik og tror de er selve snoop doggy dog når de har en amstaff Angry

Er ikke særlig kult når politi folk stopper bilen og prøver få bikkja hissig,spytter på den osv Angry Når man ikke ser baksiden av ting kan man heller ikke tenke seg hvor ille det er for de som blir utsatt for det!!


SV=Norge rett ned i dass..

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #3 : 10. november 2005, 02:57 »
Jeg husker Kristin Halvorsen en gang foreslo å fjerne monarkiet i Norge. Jeg foreslår å fjerne henne istedet...
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #4 : 10. november 2005, 18:56 »
nå er hu på tv2!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #5 : 10. november 2005, 19:45 »
Maui: Hva i alle dager? Ikke akkurat sånn at Kristin Halvorsen banket gjennom det forslaget i Stortinget alene. Det kreves en votering med flertall for å vedta lover i Norge. Dessuten er det vel litt drastisk å si at Kristin Halvorsen og SV trekker Norge i dass på basis av en 14 år gammel hundelov, synes du ikke?
"Med SV's politikk vil vi få det som det er i Sverige om 10år.." <-- Gidder du forklare den?

Og forresten - det er et rimelig godt sprang mellom den snille sosialistiske stilen til Kristin Halvorsen og Fidel Castros kommunistiske Cuba.

IYF: Hvilken viktig funksjon føler du at monarkiet fyller i Norge i år 2005?

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #6 : 10. november 2005, 23:40 »
Maui: Hva i alle dager? Ikke akkurat sånn at Kristin Halvorsen banket gjennom det forslaget i Stortinget alene. Det kreves en votering med flertall for å vedta lover i Norge. Dessuten er det vel litt drastisk å si at Kristin Halvorsen og SV trekker Norge i dass på basis av en 14 år gammel hundelov, synes du ikke?
"Med SV's politikk vil vi få det som det er i Sverige om 10år.." <-- Gidder du forklare den?

Og forresten - det er et rimelig godt sprang mellom den snille sosialistiske stilen til Kristin Halvorsen og Fidel Castros kommunistiske Cuba.

IYF: Hvilken viktig funksjon føler du at monarkiet fyller i Norge i år 2005?


Første spørsmål..

Joda hun banka det igjennom alene som en kampsak hun brente for andre partier hadde jo knapt hørt navne på hundene blant annet pitbull så var ikke særlig vanskelig få de andre med..

Kan jo nevne at Inga Marthe Thokildesen fra SV fikk NEI på amstaff forbudet ved første avstemning men hun ga seg ikke og ville gjøre det igjen pga hun mente det var en feil som ble gjort under avstemningen KRF sin Justispolitikker sa han mente det var feil og stemme for et forbud men ble tvunget av partiet..Var så vidt han ikke gikk av sin stilling pga det..

Den nåværende Justisminister som ledet arbeidet med den nye hundeloven ble mot slutten imot id'en om et forbud mot amstaff og mente det var feil & ville ha mer tid men det fikk han ikke mest pga SV..

Og nei jeg sier ikke at SV drar ned landet pga en lov mot noen hunder bare synes det forteller litt om dem som parti,trangsynte kaller vi slike..

"Med SV's politikk vil vi få det som det er i Sverige om 10år.." <-- Gidder du forklare den?


Joda det kan jeg flere kriminelle,drap,vold,voldtekter,flere asyl søkere,bare generelt like ille som det er i Sverige..For de som ikke har fått med seg så sensurers Svensk media når det kommer til snakk om folk med annen etnisk bakgrunn :Smiley Noe som kansje ville komme viss SV sitter mer en noen år??

Og forresten - det er et rimelig godt sprang mellom den snille sosialistiske stilen til Kristin Halvorsen og Fidel Castros kommunistiske Cuba.


Joda men synes de er ganske like i huet alle skal ha det likt filosofien dems er jo litt Cuba aktig.

Hvilken viktig funksjon føler du at monarkiet fyller i Norge i år 2005?


Masse jeg er stolt av og ha monarkiet  Smiley Og jeg er stolt av Norge som land.


Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #7 : 11. november 2005, 02:32 »

IYF: Hvilken viktig funksjon føler du at monarkiet fyller i Norge i år 2005?

Yep, monarkiet har bare symbolsk verdi.

Det samme har det norske flagg. Kanskje vi skulle fjerne det norske flagg med det samme...?
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #8 : 11. november 2005, 06:39 »
Selv om Kristin Halvorsen viste seg å være veldig snill med meg i statsbudsjettet, i hvert fall mye snillere enn jeg hadde fryktet, så klarer jeg ikke å like den dama. Det går ikke på hennes person direkte, men på det faktum at vi står så langt fra hverandre politisk at det er vanskelig å hele tatt kaste et blikk i den retning som inneholder et smil.

Riktignok har hun tidvis en fremtoning jeg tidvis syntes er latterlig, men det er hennes person og det repsekterer jeg. Det er jo slik hun er. Syntes det er viktig å pressisere dette, og at det ikke er derfor jeg misliker henne...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #9 : 11. november 2005, 07:40 »
Maui: Skjønner at du har god innsikt og personlig forhold til denne amstaff saken. Allikevel er det viktig å forstå at SV ikke på noen måte kan banke gjennom et forslag alene, så få representanter som de har på Stortinget. Når det gjelder KrF-eren så blir blir selvsagt han instruert til å stemme i henhold til det partiet mener, ikke sine egne preferanser. Sånn fungerer systemet. Kan selvsagt også tenkes at flere SV-ere ikke hadde noe til overs for loven, men de stemmer allikevel som et parti, ikke som enkeltpersoner. Dette gjelder selvsagt ikke uten unntak, men i de fleste saker. Blir derfor litt merkelig å kalle alle SV-ere trangsynte av den grunn.

Kan ikke skjønne hvordan SVs relativt begrensede makt på noen måte skulle føre til økt kriminalitet og vold i det norske samfunn. Nå aner ikke jeg hvilken slags sensur det snakkes om her, men den kan neppe være omfattende? Med mindre det er Berlusconi-tendenser i den svenske regjeringen Grin

Ja, monarkiet har bare symbolsk verdi. Det er en fullstendig unyttig samfunnsinstitusjon i mine øyne. Men en del konservative synes det er samlende og "koselig" med en kongefamilie, sånn at de kan ha kaffe og kaker hver gang det er en kongelig begivenhet på tv :Smiley

Når det gjelder flagget innebærer det neppe de samme kostnadene som kongefamilien drar med seg. Det er jo helt klart at flagget heller ikke har noe annet enn symbolsk verdi, men flagget blir vel heller ikke omtalt som Norge statsoverhode. Det er en vesentlig forskjell på monarki og flagg.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #10 : 11. november 2005, 12:36 »
Etter en liten gjennomgang av Statsbudsjettet ser jeg at Kristin Halvorsen har budsjettert med en oljepris på 60 $/barrel. Ja ja ja sier jeg bare. Kristin Halvorsen skal bli MEGET svett utover.... i utgangspunktet burde hun vært svett allerede om hun tar en liten titt til oljemarkedet.

Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #11 : 11. november 2005, 15:22 »
Etter en liten gjennomgang av Statsbudsjettet ser jeg at Kristin Halvorsen har budsjettert med en oljepris på 60 $/barrel. Ja ja ja sier jeg bare. Kristin Halvorsen skal bli MEGET svett utover.... i utgangspunktet burde hun vært svett allerede om hun tar en liten titt til oljemarkedet.



Hva er normalprisen på da?
Spennende med en liten venstreorientert vri på budsjett, synes du ikke? :p

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #12 : 11. november 2005, 16:24 »
Rundt 35-40 USD, vil jeg tro..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Grandiosa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 363

SV: Kristin Halvorsen: loved or hated
« #13 : 11. november 2005, 18:59 »
Kristin Halvorsen: " Visst vi kommer til makta skal vi ihvertfall ikke innføre skatt på mat i nordsjøen"
På mandag skal nordsjøarbeiderene streike! Er vel unødvendig å si hvorfor de skal streike!?
Benk: 5x100kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!