Skrevet av Emne: Bodybuiling - bol?  (Lest 18394 ganger)

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: Bodybuiling - bol?
« #75 : 14. desember 2005, 13:03 »
Haha, jeg snakket 90k for min del.. jeg sier det er ikke umulig om man har viljen. det er med tanke på fokuset som kom på doping for å prestere her! synes det er litt latterlig. Du ossi kan spør david over julen, han kommer hjem da. jeg legger ikke trynet mitt ut på internett. men du kan få prate med david etter julen..

Det er ikke det som er poenget, poenget er, klarer JEG det uten doping må det vel finnes mange mange mange andre som klarer det?HuhHuh what

Det å deffe seg til ca 5% fett er jo bare en deff på 10-12 uker og vips så er det bra. folk hauser det opp så mye, blir litt feil ingenting er umulig eller uoppnåelig(under 110 kilo) det er bare arbeid det!!!

Kjell er dobbelt så stor som meg, og tre ganger mer markert..så har dere ett visst intrykk...fin fyr  2thumbsup
Finn fem feil.

Utlogget Bønna34

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

SV: Bodybuiling - bol?
« #76 : 14. desember 2005, 15:12 »
Har jeg forstått riktig hvis jeg sier at alle profesjonelle bodybuildere boler?  Huh
Jeg er helt imot steroider og kommer aldri til å prøve/starte, så er ikke derfor jeg lurer. Men jeg synes det høres rart ut at de boler hvis de konkurrerer. Er det godtatt innad miljøet?

En ting er sikkert...I toppklassen  til bodybuilderne er det INGEN tvil om at det går i dop. INGEN INGEN INGEN mennesker blir så store uten dop.
Så en dokumentar om en engelsk kvinne i usa som var bygger...hu var svær...og var mørkere i stemmen enn jeg, og alle venninene hennes som også var byggere var akkurat likedan.  Men i mindre vektklasser er jeg ikke sikker på om dopet er like utbredt..
Dop er for tapere.

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Bodybuiling - bol?
« #77 : 14. desember 2005, 15:57 »
En ting er sikkert...I toppklassen til bodybuilderne er det INGEN tvil om at det går i dop. INGEN INGEN INGEN mennesker blir så store uten dop.
Så en dokumentar om en engelsk kvinne i usa som var bygger...hu var svær...og var mørkere i stemmen enn jeg, og alle venninene hennes som også var byggere var akkurat likedan. Men i mindre vektklasser er jeg ikke sikker på om dopet er like utbredt..

Er ikke umulig å bli 100-120 kg uten dop, det tar bare mye tid/mange år. En annen ting er vel rippede personer på 120 kg, 20 år gamle. da hadde ihvertfall jeg begynt å lure. Men skal ikke se bort fra at det finnes rene 20åringer med kraftig beinbygning rippa på 120 kg. Men jeg har ikke sett det ennå...
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Bodybuiling - bol?
« #78 : 14. desember 2005, 16:22 »
Er ikke umulig å bli 100-120 kg uten dop, det tar bare mye tid/mange år. En annen ting er vel rippede personer på 120 kg, 20 år gamle. da hadde ihvertfall jeg begynt å lure. Men skal ikke se bort fra at det finnes rene 20åringer med kraftig beinbygning rippa på 120 kg. Men jeg har ikke sett det ennå...

Jeg tror vi kan se bort i fra at det finnes gutter på 20år som er rippet på 120kg.. og ren Smiley
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Bodybuiling - bol?
« #79 : 14. desember 2005, 16:26 »
Ja, jeg også hadde jo blitt veldig mistenksom, men med enorm beinbygning, og trent siden barneåra som f.eks richard sandrak, så er det kanskje en liten mulighet. Men under veldig sterk tvil.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Bodybuiling - bol?
« #80 : 14. desember 2005, 17:04 »
Kan virke som noen har en litt feil oppfattelse av hvor lett det er å bli 100kg med 5% kroppsfett, eller 110 som også er nevnt (nå snakker jeg ikke målt med mammas pølseklype eller fettvekt selvfølgelig)

En fakstisk fettprosent på 5 er sinnsykt lavt!!! Det å beholde muskelmasse på vei ned til en slik tilstand er en kjempeutfordring. (Og ikke  bare 10-12 uker på deff, så vips er man der)

Ser byggerene på gymmet mitt, som er i fin strandform på 105-110kg, men som stiller rippa på 85.. Forskjell på å være i god form og å stå på en scene Smiley

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Bodybuiling - bol?
« #81 : 16. desember 2005, 09:04 »
Ja, jeg også hadde jo blitt veldig mistenksom, men med enorm beinbygning, og trent siden barneåra som f.eks richard sandrak, så er det kanskje en liten mulighet. Men under veldig sterk tvil.
Vekten på benbygningen på to personer med lik høyde og alder, skiller faktisk veldig lite, noen få % bare.

Å tro at hvem som helst kan nå 100kg ren i rippa form, altså fett% på 5, bare man er tålmodig nok..... glem det.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Bodybuiling - bol?
« #82 : 16. desember 2005, 13:58 »
Sa ikke hvem som helst.... Sa at det nok er mulig. Men det er nok svært få forunt....
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!