Skrevet av Emne: Keiko' 88 - 290 kg raw mark side 174  (Lest 360251 ganger)

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #675 : 19. desember 2006, 21:45 »
Snakk med Gilberg! Wink

Hehe, ja... jeg håper virkelig den dagen ikke er langt unna. Du skal vite Gilberg, at jeg faktisk ble litt varm inni meg når jeg leste at det var noen som alvorlig hadde satt i gang et lite prosjekt om å sette opp en rekordliste for løft gjort uten utstyr. Tongue

Det er en start ihvertfall!
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #676 : 19. desember 2006, 21:47 »
Du får legge ut fullkropps før og etter bilder Thumbsup


Ja, vil nok legge ut et par til så fort det er mulig å se fremgang. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #677 : 20. desember 2006, 19:44 »
SMALBENK
90kg 2 x 3
100kg 2 x 3
110kg 2 x 3
100kg 2 x 3
90kg 2 x 3

STÅENDE ROING
45kg 4 x 10

SHRUGS
120kg x 10
160kg 5 x 3, greit
120kg x 10

WRISTCURL
65kg 8 x 8


Er ikke stort å kommentere. Det var vel litt for lett til at jeg kan si om formen føltes fin i benkpress eller ikke, men fredag derimot. Da blir det spennende. Fornøyd med økta.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget buildern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • No pain, no gain
Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #678 : 20. desember 2006, 22:34 »
sterkt;)

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #679 : 20. desember 2006, 22:59 »
Grunnen til at jeg ikke kalte benkpress, markløft og knebøy for styrkeløft er fordi samtlige av forumets styrkeløftere sier at "man er ikke styrkeløfter hvis man ikke bruker utstyret".


Bullshit! Jeg har aldri sagt at man ikke er styrkeløfter om man ikke bruker utstyr, ikke har jeg sett mange andre som sier det heller, men jeg har kanskje gått glipp av noen tråder  what. Selv om de fleste av oss ikke er imot utstyr betyr ikke det at vi mener man må bruke det for å kalle seg styrkeløfter, da har du misforstått  Wink


Tilbake til Øyvind så syns jeg også det er synd at talentet gir seg, detta har jeg syti over til han mange ganger, men håper på at han kanskje tar til vettet igjen seinere  Grin Men ingen skal drive med noe dem ikke har lyst til, samme hvor mye talent man har. Har man ikke motivasjonen er utganskpunktet ganske horribelt  Undecided


Men massiv er du Øyvind, syke vekter løfter du og jeg kommer til å følge med like spent på hva du løfter fremover  Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #680 : 20. desember 2006, 23:04 »
samtlige av forumets styrkeløftere sier at "man er ikke styrkeløfter hvis man ikke bruker utstyret".

Neida, bare Slux. Tongue

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #681 : 20. desember 2006, 23:56 »
Bullshit! Jeg har aldri sagt at man ikke er styrkeløfter om man ikke bruker utstyr, ikke har jeg sett mange andre som sier det heller, men jeg har kanskje gått glipp av noen tråder  what. Selv om de fleste av oss ikke er imot utstyr betyr ikke det at vi mener man må bruke det for å kalle seg styrkeløfter, da har du misforstått  Wink


Tilbake til Øyvind så syns jeg også det er synd at talentet gir seg, detta har jeg syti over til han mange ganger, men håper på at han kanskje tar til vettet igjen seinere  Grin Men ingen skal drive med noe dem ikke har lyst til, samme hvor mye talent man har. Har man ikke motivasjonen er utganskpunktet ganske horribelt  Undecided


Men massiv er du Øyvind, syke vekter løfter du og jeg kommer til å følge med like spent på hva du løfter fremover  Grin

Well said! Honnør.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #682 : 21. desember 2006, 23:37 »
Dere styrkeløftere (stereotyperi ironi) er en følsom gruppe mennesker. Hver gang noen nevner noe om utstyr kommer dere i flokker for så å grine i kor. Simen; når nevnte jeg ditt navn? Slux; slutt å send meg PM hver gang jeg skriver om utstyr.

Har et fint eksempel på akkurat det med å kalle seg styrkeløft, men skal for en gangs skyld holde det for meg selv.

Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #683 : 21. desember 2006, 23:41 »
Dere styrkeløftere (stereotyperi ironi) er en følsom gruppe mennesker. Hver gang noen nevner noe om utstyr kommer dere i flokker for så å grine i kor. Simen; når nevnte jeg ditt navn? Slux; slutt å send meg PM hver gang jeg skriver om utstyr.

Har et fint eksempel på akkurat det med å kalle seg styrkeløft, men skal for en gangs skyld holde det for meg selv.



Ok... nå skulle jeg bare sende deg pm for å avklare ting og det endte med en fin prat over pm.... Men skal la deg oppføre deg litt tøff og harcore. 







Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #684 : 21. desember 2006, 23:43 »
Dere styrkeløftere (stereotyperi ironi) er en følsom gruppe mennesker. Hver gang noen nevner noe om utstyr kommer dere i flokker for så å grine i kor. Simen; når nevnte jeg ditt navn? Slux; slutt å send meg PM hver gang jeg skriver om utstyr.

Har et fint eksempel på akkurat det med å kalle seg styrkeløft, men skal for en gangs skyld holde det for meg selv.



Det er vel et langt større problem at anti-mafiaen skal sutre om utstyr i enhver sammenheng enn at de som naturlig nok føler seg "truffet" svarer.. Kan være en idè å gå i seg selv iblant. Det at du m.fl. har en kampanje gående mot Slux er patetisk nok, men at dere ikke innser at det å sutre over utstyrsbruk og komme med triste, triste sammenligninger i enhver sammenheng blir dumt over tid.. gjør meg litt bekymret for den oppvoksende generasjon.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #685 : 21. desember 2006, 23:44 »
Alexander, når du skriver SAMTLIGE av styrkeløfterene på forumet så inkluderer vel det også Simen? Eller betyr samtlige flere, eller mesteparten?

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #686 : 21. desember 2006, 23:46 »
Simen; når nevnte jeg ditt navn?


Grunnen til at jeg ikke kalte benkpress, markløft og knebøy for styrkeløft er fordi samtlige av forumets styrkeløftere sier at "man er ikke styrkeløfter hvis man ikke bruker utstyret".


Jeg siterte det samme i det forrige innlegget mitt, men kan for all del gjøre det igjen. Her sier du at SAMTLIGE av forumets styrkeløftere sier man ikke er styrkeløfter om man ikke bruker utstyret. Da jeg er en av forumets styrkeløftere går jeg utifra at du mente meg også?

Samtidig sa jeg at jeg ikke har sett en eneste styrkeløfter her inne si at du ikke er styrkeløfter om du ikke bruker utstyr.

Edit: Sorry for å ta over loggen din Øyvind, skal gi meg nå..


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #687 : 22. desember 2006, 03:11 »
Kommentaren ang. Slux var mest ment som erting, men det var nå engang han som påstod at de som ikke vil bruke styrkeløftutstyr er 'pingler'...

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #688 : 22. desember 2006, 15:44 »
Så, så frøkner. :Smiley

700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Øyvind88; The Road To A 200kg Bench, 2007
« #689 : 22. desember 2006, 16:04 »
Ryggen din er helt rå! Litt synd at du velger og gi deg med de utrolige løftene du har  :\
Støttes av Lånekassen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!