Skrevet av Emne: Antall Aminosyrer  (Lest 16877 ganger)

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Antall Aminosyrer
« #30 : 05. februar 2006, 19:05 »
joda, synes egentlig det er fint med undervisning hver dag og "tvunget" fremmøte, men har fått meg en del utgifter etter hvert som jeg har blitt eldre, og det er slitsomt med kveldsjobb, skole og trening utenom, men det går på ett vis, det gjør det... samtidig så lurer jeg på hvordan jeg ville klart meg om jeg hadde hatt muligheten til å tatt fri.
Kanskje gresset ikke er grønnere på den andre siden akkurat her? hehe.

prosjektet gikk ganske fint, vi fikk kontakt med en fabrikk som produserte lakseolje fra biprodukter av lakseproduksjon, og da var det jo bare å klaske sammen ett brød, eneste problemet var jo lukta, destilasjonen var ikke god nok, så vi brukte sitron, som fungerte som en "smakshemmer", samtidig skjedde noe ganske rart, oljen harsknet ikke så lett som vi hadde trodd.  Var egentlig ganske spennende prosjekt.

Sjekket over eksamen, og dere kjører litt anderledes enn oss, det skal være sikkert og vist, tror jeg kunne klart oppgave 1 noenlunde, men det ville nok vært på nippet Smiley
Lykke til iallefall!
Er ganske spent på fremtiden, det må jeg si, og om det ikke blir jobb så blir det nok trondheim!


Alexander.T

  • Gjest
SV: Antall Aminosyrer
« #31 : 05. februar 2006, 19:08 »
8 essensielle aminosyrer ja.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!