Skrevet av Emne: Jennifer Chamberlin (HOT HOT)  (Lest 12793 ganger)

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #30 : 11. oktober 2003, 19:15 »
jaja så vel bra ut hu men de puppene var nå vel litt i drygeste laget....hun var alt for liten og nett til å kle slike -dårlig selvtillit eller ikke...
og til satyricon : har en ting klart for deg - silicon og fettsuging o.l har INGENTING med å være seriøs i forhold til kropp og trening å gjøre...heller det motsatte- hvis du er seriøs er du fornøyd med det du klarer å oppnå for egen maskin og ikke ved hjelp av juks! Hvis man har dårlig selvtillit blir man neppe mer fornøyd med seg selv om man begynner å fikse på alt mulig...mer fornøyd om man har oppnådd resultater gjennom egeninnsats....dessuten vi lever  og det livet vi lever setter spor på kroppen vår uansett hvor mye man prøver å fjerne dem!..det er en grunn til det så det er bare å godta....kunne ofte tenkt meg større boobs jeg, men skal jeg ta meg selv seriøst  nytter det ikke å begynne å butte slik drit inn i kroppen. ønsker man å kvitte seg med kroppsfett må man også regne med at puppene forsvinner  - det er bare å godta eller la være ....tror dere gutter har vanskeligere for å godta det enn oss jenter....but that's life. som en kompis pleier å si til meg : be grateful for the things you've been given Wink

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #31 : 12. oktober 2003, 11:55 »
ikke helt enig i det du sier Mystique.
Mange damer begynner å trene etter fødsler og veldig overvekt. Dette gjør sitt til at de må ta kirurgiske operasjoner for å fjerne f.eks overflødig hud. Og ved hard trening så kan man redusere brystene sine, og det kan få mange damer til å føle at de fjerner en del av kvinneligheten sin. Dermed så får de brystene forstørret.

Jeg syns det virket som om du svartmalte de som gjør disse inngrepene. Og det er feil. Å dømme folk pga at de vil ha seg bra med seg selv er helt feil. Da blir man straks som de på studioene som visker "han har brukt steorider" bak ryggen på alle som er i bedre form en seg selv.

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #32 : 12. oktober 2003, 13:31 »
Hvorfor ikke bare kle av seg helt naken, istedet for å stå sånn med munnen........ Tongue
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #33 : 13. oktober 2003, 07:59 »
ikke helt enig i det du sier Mystique.
Mange damer begynner å trene etter fødsler og veldig overvekt. Dette gjør sitt til at de må ta kirurgiske operasjoner for å fjerne f.eks overflødig hud. Og ved hard trening så kan man redusere brystene sine, og det kan få mange damer til å føle at de fjerner en del av kvinneligheten sin. Dermed så får de brystene forstørret.

Jeg syns det virket som om du svartmalte de som gjør disse inngrepene. Og det er feil. Å dømme folk pga at de vil ha seg bra med seg selv er helt feil. Da blir man straks som de på studioene som visker "han har brukt steorider" bak ryggen på alle som er i bedre form en seg selv.

Jeg håper for din egen del at du forstår hvor galt det er det du sier..........



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #34 : 13. oktober 2003, 11:58 »
ikke helt enig i det du sier Mystique.
Mange damer begynner å trene etter fødsler og veldig overvekt. Dette gjør sitt til at de må ta kirurgiske operasjoner for å fjerne f.eks overflødig hud. Og ved hard trening så kan man redusere brystene sine, og det kan få mange damer til å føle at de fjerner en del av kvinneligheten sin. Dermed så får de brystene forstørret.

Jeg syns det virket som om du svartmalte de som gjør disse inngrepene. Og det er feil. Å dømme folk pga at de vil ha seg bra med seg selv er helt feil. Da blir man straks som de på studioene som visker "han har brukt steorider" bak ryggen på alle som er i bedre form en seg selv.

det er faktisk ikke snakk om å dømme folk pga av hva de gjør med kroppen sin, bare det at jeg syns det er utrolig synd at så mange ikke kan lære å være fornøyd med seg selv istedet for å ty til oprasjoner og tro at da skal alt bli mye bedre. Jeg tror ikke folk blir mer fornøyd med seg selv om de begynner å fikse og trikse med alt mulig...det blir bare å skyve problemet under teppet - man må lære å trives med seg selv slik man er - hvis man ikke gjør det finnes det ingen mirakelkur som kan hjelpe en.
når det gjelder å fjerne overflødig hud vil jeg si at dette faktisk ligger i en litt annen gate enn å putte fremmedlegmer inn i kroppen...når det er sagt :ja hvis man bråslanker seg så klarer ikke huden å følge etter og kan lett bli slimsete tar man det rolig er det mindre sjanse for at dette vil skje ( ser man vekk fra folk som er utrolig overvektige)
dessuten hvis kvinneligheten ligger i ens bryster er det mange kvinner som ikke har mye å stille opp med gitt...
selv har jeg heller ikke blitt velsignet på det området og jeg vet at  forsetter jeg å trene styrke som jeg gjør vil sansyneligvis brystene mine forandre seg/ forsvinne også..men ikke søren om jeg skal se på meg selv som mindre kvinnelig eller putte inn noen fake greier i kroppen min av den grunn. Hvis gutter syns det gjør meg mindre kvinnelig så får det så være.....og en siste ting - det et er ikke noe kvinnelig med det å drive med bygging/ fitness egentlig og skal man drive med den slags trening må man godta at kroppen forandrer seg deretter sånn er det bare.....

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #35 : 13. oktober 2003, 14:35 »
Hadde menneskets sinn vært så enkelt så hadde vi ikke hatt noen problemer i verden. Men slik er den ikke. Noen er sterkere, andre ikke. Og fordi du aldri ville gjort det, så betyr ikke det at de som tar slike inngrep er abnormale. Du har ikke noen problemer med dine bryststørrelser, men andre kan ha skikkelige problemer med sine. Om vi skal dømme alle under en skala så er ingen av oss som trener som vi gjøre normale, og bør alle legges inn.

Tricepsman, nei det gjør jeg ikke. Det er kanskje feil fra ditt standpunkt, men ikke fra mitt.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #36 : 13. oktober 2003, 15:02 »
Hadde menneskets sinn vært så enkelt så hadde vi ikke hatt noen problemer i verden. Men slik er den ikke. Noen er sterkere, andre ikke. Og fordi du aldri ville gjort det, så betyr ikke det at de som tar slike inngrep er abnormale. Du har ikke noen problemer med dine bryststørrelser, men andre kan ha skikkelige problemer med sine. Om vi skal dømme alle under en skala så er ingen av oss som trener som vi gjøre normale, og bør alle legges inn - det er hodet på kvinnen bak brystene som skaper kvinnen med brystene ikke kirurgen.........

Tricepsman, nei det gjør jeg ikke. Det er kanskje feil fra ditt standpunkt, men ikke fra mitt.

Du må jo forstå at du har et forkvaklet syn på virkeligheten når du insinuerer at et stort antall damer etter fødsler får så mye løshud at det fører til at de må få det skåret bort..... at noen får mye løshud etter ekstrem fedme er så sin sak.....

 At noe av forfengelighets hensyn velger å forstørre eller redusere brystene er får være den enkeltes sak, men det er og blir forfengelighet med mindre de er så store at de gir slitasjeskader....... At store eller små bryster er avgjørende for kvinnelighet er  derimot pølsevev!! Synes de er fine i alle størrelser jeg.....  Tongue


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #37 : 13. oktober 2003, 21:41 »
Som jeg sa, det er DE som får de psykiske problemene.
Ikke kom og fortell meg at du aldri har vært borti en jente som var utrolig attraktiv, men som alltid fortalte deg hvor stygg hun var. Det er det mentale jeg snakker om. Jeg ser ikke noe problem med at folk skal kunne øke sin egen selvtillit med å ta kosmetiske operasjoner. Det skader ingen andre, og de gjør det av egen fri vilje.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #38 : 13. oktober 2003, 22:42 »
Mr. Muscles : jeg har slettes ikke påstått at jeg er så utrolig fornøyd med mine bryster , men det er nå det jeg har fått utlevert så da får jeg leve med det...
har heller ikke sagt at folk som gjør slike ingrep er abnormale, men har sagt at hvis de er så misfornøyd med seg selv må de heller få hjelp til å lære å like seg selv / trives med seg selv  før de begynner å tukle med å putte ting inn i kroppen. Du maser om psyke her og da er det jo nettopp den det må jobbes med - man kan  ikke bare tro at man kan bli kvitt problemet hvis man bare "jukser" litt. har man først begynt med denslags ser man snart det ene og så det andre man er misfornøyd med og så er hurlumheien i gang.
at folk får gjort plastiske inngrep pga av helse - hvis de har en "skavank" som faktisk blir et så stort problem at det blir et handikap for dem -  er det  noe helt annet....

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #39 : 14. oktober 2003, 08:20 »
Som jeg sa, det er DE som får de psykiske problemene.
Ikke kom og fortell meg at du aldri har vært borti en jente som var utrolig attraktiv, men som alltid fortalte deg hvor stygg hun var. Det er det mentale jeg snakker om. Jeg ser ikke noe problem med at folk skal kunne øke sin egen selvtillit med å ta kosmetiske operasjoner. Det skader ingen andre, og de gjør det av egen fri vilje.

Joda jeg har møtt flere av dem jeg, og da har jeg sett som en naturlig ting å fortelle dem at de er akkurat så flotte som det de i realiteten er.

Den verste sort kjærester er den som sier til slike jenter at: "joda du kan jo godt øke størrelsen litt dersom du føler for det...". Det er et fint signal å komme med det....... Det hun i de fleste tilfeller ønsker å høre er noe sånnt som: "nei er du gal - du er jo kjempeflott som du er!"

Med siste setning sparer en kanskje 20-30.000 spenn også.......

Men for all del jeg er ikke i tvil om at dagens samfunn har medført at kosmetisk kirurgi tragisk nok gir, jenter spesiellt, større selvtillit. At det gir selvtillit er jeg i likhet med deg nemlig ikke i tvil om.  
Jeg kjemper sikkert et tapt slag, men jeg vil simpelthen ikke uten videre godta et samfunn som er så eksteriørt at den primære fokusen i livet er å se like bra ut eller bedre ut enn andre. Og dersom en ikke gjør det så tyr en til noen piller, sprøyter, silikon, saltvann you name it.........

Uff nå blei jeg litt trist på mårrakvisten også.... Du er slem muskelmannen!!!!!

Klem uansett
tric


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #40 : 14. oktober 2003, 10:57 »
*kose tric* Tongue

men seriøst sett så er det å behandle symptomer man gjør når man opererer bryster/andre deler av kroppen rent kosmetisk. Det som etter mitt syn er langt viktiere og bedre, er å finne årsaken til den manglende selvtilliten for så å prøve å gjøre noe med det. Kosmetiske forberinger er som oftest en utsettelse av det uungåelige i slike situasjoner. Selvsagt er det scenariorer som tilsier at det passer seg med en operasjon, hvis puppene dine er så store at nakken/skuldrene dine sliter.. eller om du har bare et sett med brystvorter.. men dette er ekstreme tilfeller, de aller fleste jenter har pupper som mer enn godt nok fyller mine krav hvertfall... Wink

*kose litt mer på tric* Tongue


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #41 : 14. oktober 2003, 23:37 »
kanskje fokuset burde ligge litt mer på hvorfor jenter får så dårlig selvtillit i forhold til bryster?...det er jo ikke så rart i når man uansett hvor man snur seg ser bilder av halvnakne brystfagre damer  og får inntrykk av at slik må man se ut....ikke er det særlig variasjon i det man ser heller  så faller man utenfor dette imaget kan man lett føle seg "unormal"...men hvis folk heller ble prentet inn med at vi er forskjellig , at vi skal være det og at manfold er en ok ting  så tror jeg personlig at folk ikke ville ty så lett til slike lettvinte løsninger ...

jeg har forøvrig ingen problemer med å se at hun jennifer ser dritbra ut, men som jeg sa  i min første post syns jeg de puppene ble litt i drygeste laget - er helt sikker på at hun hadde vært enda penere uten silikon Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #42 : 15. oktober 2003, 08:33 »
Sånn som f.eks Beth Horn. Flott fitnessdame uten kilovis med silikon både her og der....

http://www.bethhorn.com/galleries/MagandPrint/pages/flexjuly03shockarticle.html


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #43 : 15. oktober 2003, 08:54 »
Sånn som f.eks Beth Horn. Flott fitnessdame uten kilovis med silikon både her og der....

http://www.bethhorn.com/galleries/MagandPrint/pages/flexjuly03shockarticle.html

Godt eksempel på en fin veltrent kropp der ikke puppene står i fokus  Smiley
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Re:Jennifer Chamberlin (HOT HOT)
« #44 : 15. oktober 2003, 09:34 »
Her var til og med jeg fornøyd med muskelutviklingen Cheesy

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!