Skrevet av Emne: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"  (Lest 15814 ganger)

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #15 : 18. desember 2005, 02:22 »
Naturlig i den forstand jeg mener på denne tråden er rettet på det å ha væskeimplantater i kroppen sin,silikon og synthol. At man putter slike ting i seg kan vel ikke akkurat sammenlignes med at man legger ut bilde av seg.

Det jeg vil ha frem på denne tråden er hvorfor det er så mye mer godtatt i bygger/fitnessmiljøet å ha silikonpupper, sammenlignet med det å ha syntholinnsprøytninger. Begge er som sagt implantater i kroppen, og begge går på å legge diverse attributter til utseendet. Hvorfor er det så mye mer "normalt" eller godtatt med silikon?

jeg synes der blir litt dumt å sammenligne synthol og silikon. synthol brukes for å få musklene til å se større ut, jentene bruker jo ikke silikonen for at folk ska ltro det har enorme brystmuskler. de prøver vel bare å beholde litt femininitet på lav fett %

Utlogget wolfman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #16 : 21. september 2016, 14:32 »
Problemet med synthol er vel at  synthol er olje som ligger i vevet og derfor helseskadelig. Synes i øvrig at jenter som holder på med silikon i ekstrem grad så de får samme feika utseeende som syntholgutta, blir latterliggjort temmelig mye. Så er ikke forskjellen også at silikon kan se veldig naturlig ut, mens synthol oftest blir veldig feil å se på?
Personlig får jo folk gjøre hva de vil med kroppen sin, bare fatter ikke at man gidder legge så mye penger på å stappe kroppen full av råolje og plast etter å jobbe hardt  for å bli sunn.

Utlogget plebinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 44

Sv: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #17 : 21. september 2016, 16:10 »
Alle unaturlige hjelpemidler for å få kroppen til å se kunstig bra ut er i mine øyne en synd.

Eller, rettere sagt: jeg aksepterer at mennesker ønsker å fikse på utseende (det er vel derfor mange av oss trener?), men kan ikke forstå at kvinner mener det er verdt over 50,000 kroner å få silikonpupper. Kanskje det bare er jeg som er sær...?  :Smiley
Bodybuilder og kostholdsekspert boende i Oslo. Deltidsskribent for nettsiden Billigproteinpulver.com og jobber med kosthold og trening for et privat firma på dagtid. Bare spør hvis du lurer på noe. Smiley

Utlogget andersk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #18 : 07. august 2018, 19:27 »
Problemet med synthol er vel at  synthol er olje som ligger i vevet og derfor helseskadelig. Synes i øvrig at jenter som holder på med silikon i ekstrem grad så de får samme feika utseeende som syntholgutta, blir latterliggjort temmelig mye. Så er ikke forskjellen også at silikon kan se veldig naturlig ut, mens synthol oftest blir veldig feil å se på?
Personlig får jo folk gjøre hva de vil med kroppen sin, bare fatter ikke at man gidder legge så mye penger på å stappe kroppen full av råolje og plast etter å jobbe hardt  for å bli sunn.

Kan bare være enig. Synthol ødelegger mer enn det hjelper! Har flere venner fra treningsstudioet hvor jeg trener det etter å ha prøvd det står to ting, det koster mye penger og det er helt unødvendig!
Anders Kal

Utlogget letsmirtogether

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #19 : 17. oktober 2018, 19:35 »
Syntholmuskler er for psykisk svake idioter, Silikonpupper er stor forskjell om man er født med små pupper/forskjellig size, bare ikke overdriv Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!