Skrevet av Emne: haha  (Lest 7665 ganger)

Utlogget Grandiosa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 363

SV: haha
« #15 : 17. desember 2005, 16:15 »
biggrin biggrin Herlige og fristende??  rofl Du er bare latterlig, men ganske morsom og, på den måten at du driter deg ut uten en gang å være klar over det selv. Kan ikke gjøre annet enn å le litt Smile


Er jo ikke hans skyld at han er sår i baken da, Raphaug, han er jo homoFIL, stakkar. (FIL for å være litt mer politisk korrekt.) Du veit hva homser gjør med hverandres romper, ikke sant.
Hvorfor er det stakkars han da? Du håner jo homofile med det innlegget der! Det kvalifiserer like mye til utestengelse som det gayboy skriver.
Benk: 5x100kg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: haha
« #16 : 17. desember 2005, 16:23 »
Håne homofile..? Spar meg, sånn mote-legningsopplegg som det er å være bi- og homofil for tida må de tåle litt. Er ikke som om vi som er hetro løper rundt og gnir det inn i trynet på de som er homo at vi er streit heller. Da kan de jo være greie med oss og la være å gni det inn at de er homo og da. Men det er jo en gang opplest og vedtatt at homofile (skinkeryttere, tarmturister eller skjitstukere om du vil <---utestengelse..?) har lov til å si hva de vil, men så fort en hetro sier noe om en som er homo så er han homofob og på grensen til rasistisk.
Feks hvis jeg sier noe sånt som dette, som jeg mener av hele mitt hjerte; "homoer gjør meg kvalm", da er jeg homofob og er ikke åpen for andre muligheter og what the fuck ever en homoforkjemper kunne finne på å si, i retning "du er er egentlig litt småhomo selv, men tør ikke å utforske denne siden av din seksualitet" Joda hvis jeg hadde følt for det hadde jeg jo seff utforska det, men jeg har ikke behov for å stikke snurrebassen min i andre menn. Dette respekterer ikke Gayboy og da får han ikke FNUGG av respekt fra meg heller.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Grandiosa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 363

SV: haha
« #17 : 17. desember 2005, 16:36 »
Håne homofile..? Spar meg, sånn mote-legningsopplegg som det er å være bi- og homofil for tida må de tåle litt. Er ikke som om vi som er hetro løper rundt og gnir det inn i trynet på de som er homo at vi er streit heller. Da kan de jo være greie med oss og la være å gni det inn at de er homo og da. Men det er jo en gang opplest og vedtatt at homofile (skinkeryttere, tarmturister eller skjitstukere om du vil <---utestengelse..?) har lov til å si hva de vil, men så fort en hetro sier noe om en som er homo så er han homofob og på grensen til rasistisk.
Feks hvis jeg sier noe sånt som dette, som jeg mener av hele mitt hjerte; "homoer gjør meg kvalm", da er jeg homofob og er ikke åpen for andre muligheter og what the fuck ever en homoforkjemper kunne finne på å si, i retning "du er er egentlig litt småhomo selv, men tør ikke å utforske denne siden av din seksualitet" Joda hvis jeg hadde følt for det hadde jeg jo seff utforska det, men jeg har ikke behov for å stikke snurrebassen min i andre menn. Dette respekterer ikke Gayboy og da får han ikke FNUGG av respekt fra meg heller.
Jeg synes også det er ekkelt å tenke på hva homofile gjør, og homofile må tåle litt kommentarer. De kan så klart ikke skrive hva de vil og ikke forvente kommentarer tilbake. Men innleggene til Gayboy ville jeg tatt med en gravemaskin salt.
Det jeg reagerte på er at du sier "han er homofil, stakkar". Akkurat som du skulle være så mye bedre enn han fordi du ikke er det.
Benk: 5x100kg

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: haha
« #18 : 17. desember 2005, 16:43 »
Greit at enkelte er homser, sålenge de ikke blir slike jentete stereotypiske jeg-er-så-sikker-på-meg-selv-at-jeg-skal-plage-alle-andre-med-at-jeg-er-homse homser som er direkte ufine rasshøl og plager andre (mrk. Gayboy).

Dette blir som rasisme, det går begge veier, men blir bare lagt negativt merke til av alle hvis en hvit går løs på en mørk, f.eks.

Hvis Gayboy i det hele tatt er homofil, og ikke bare en liten drittunge som har det "gøy".
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: haha
« #19 : 17. desember 2005, 17:03 »
Hva med å bare ignorere slike utspill da? Når jenter legger ut bilder her eller noen legger ut bilder av deilige damer er ikke folk sene med å komme med kommentarer ala det gayboy kom med her. Ser ikke helt forskjellen?
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Gayboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Gayboy likes... mmmmm..
SV: haha
« #20 : 17. desember 2005, 17:08 »
ÈTT slikt innlegg fra deg, og du å den såre baken din ryker rett ut!
Har du noe problem dophue?

Bare fortsett med å legge ut bilder av den deffa, men tynne kroppen din så vi har noe å le av.

Du veier jo 62-65 kilo, hvor mye muskler kan du ha da? Du er deffa, men tynn.

Hadde knulla deg uansett.

Utlogget Gayboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Gayboy likes... mmmmm..
SV: haha
« #21 : 17. desember 2005, 17:10 »
Hvis Gayboy i det hele tatt er homofil, og ikke bare en liten drittunge som har det "gøy".
Bingo!

Utlogget Gayboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Gayboy likes... mmmmm..
SV: haha
« #22 : 17. desember 2005, 17:12 »
Håne homofile..? Spar meg, sånn mote-legningsopplegg som det er å være bi- og homofil for tida må de tåle litt. Er ikke som om vi som er hetro løper rundt og gnir det inn i trynet på de som er homo at vi er streit heller. Da kan de jo være greie med oss og la være å gni det inn at de er homo og da. Men det er jo en gang opplest og vedtatt at homofile (skinkeryttere, tarmturister eller skjitstukere om du vil <---utestengelse..?) har lov til å si hva de vil, men så fort en hetro sier noe om en som er homo så er han homofob og på grensen til rasistisk.
Feks hvis jeg sier noe sånt som dette, som jeg mener av hele mitt hjerte; "homoer gjør meg kvalm", da er jeg homofob og er ikke åpen for andre muligheter og what the fuck ever en homoforkjemper kunne finne på å si, i retning "du er er egentlig litt småhomo selv, men tør ikke å utforske denne siden av din seksualitet" Joda hvis jeg hadde følt for det hadde jeg jo seff utforska det, men jeg har ikke behov for å stikke snurrebassen min i andre menn. Dette respekterer ikke Gayboy og da får han ikke FNUGG av respekt fra meg heller.
Dette innlegget sier jo alt om deg..

Respekter andres holdninger og ikke oppfør deg som en ASS..
Behøver ikke å stikke "snurrebassen" din inn i menn, kan bare gni den rundt på kroppen.. Godt det også.

Utlogget Gayboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Gayboy likes... mmmmm..
SV: haha
« #23 : 17. desember 2005, 17:17 »
Javel? Hva behager? Jeg ser ihvertfall forskjell på jenter og gutter, og klarer å velge riktig! DU derimot har missfortstått helt poenget med at det finnes kun 2 kjønn. Du har missforstått at KUN de 2 kjønna er skapt for å fylle ut hverandre! OG, du må være ganske hjerneskada for å ikke se forskjell på en gutteræv og en jenteræv! Klinger det noen bjelle ett sted?? AT du kaller deg for Gayboy gjør ikke saken noe bedre!
Tror du ikke jeg ser forskjell på en gutt og en jente? Jeg vet det finnes 2 kjønn. Behøver ikke å være hjernedød for å ikke se forskjell på gutterumpe og jenterumpe. Skal vedde på at du hadde klypt meg i rumpa om du ikke så resten av meg!
Om jeg kaller meg gayboy og du har et sauehue som ditt symbol, hvem er mest hjernedød da? BÆÆÆ

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: haha
« #24 : 17. desember 2005, 17:21 »
Kødder du, eller?

Utlogget HELLmik small

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 483

  • Be the best you can be :)
SV: haha
« #25 : 17. desember 2005, 17:23 »
Hva slags liv har du da? Som er medlem av et forum for å ytre dine meninger, dette er da feil forum for deg? Dette er da et treningsforum. Smiley
Det er sikkert et forum som er for gayboys .
Trenings logg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=31531.0

Nåværende vekt : 84 kg
Høyde : 180
Alder : 22
Mål : NM i Athletic Fitness 2012

Dips : 32
Chins : 25xKV , 3xKV+40kg
Markløft : 170
Benkpress : 115
Knebøy : 130

Utlogget Gayboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Gayboy likes... mmmmm..
SV: haha
« #26 : 17. desember 2005, 17:25 »

Utlogget Grandiosa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 363

SV: haha
« #27 : 17. desember 2005, 17:25 »
Kødder du, eller?
Så klart er det kødd! Ta alt han skriver med en gravemaskin salt.
Benk: 5x100kg

Utlogget Gayboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Gayboy likes... mmmmm..
SV: haha
« #28 : 17. desember 2005, 17:26 »
Hva slags liv har du da? Som er medlem av et forum for å ytre dine meninger, dette er da feil forum for deg? Dette er da et treningsforum. Smiley
Det er sikkert et forum som er for gayboys .
Treningsforum?
Ha ha.. Sjekk de fleste innlegg her. De handler om å sprenge ting i lufta, Fineste jenter, beste filmtips etc. Treningsforum heter det, men her er det plass til alt.

Utlogget EndrePendre

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Kickback or die!
SV: haha
« #29 : 17. desember 2005, 17:27 »
Det er sikkert et forum som er for gayboys .
Litt flaut at jeg vet om denne, men... www.gaysir.no Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!