Skrevet av Emne: Snowboard = Cardio. Cardio = Tynn. Tynn = Drømmen i livet  (Lest 2298 ganger)

Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
Jeg kan relatere meg til det du sier på flere plan, da jeg var overvektig selv helt frem til sommeren i år.

Noen ganger våkner jeg fortsatt opp om natta etter å ha hatt mareritt om å ha blitt feit igjen, og den følelsen av ubrukelighet og selvforakt som kommer tilbake etter slike "flashbacks" er helt fryktelig, og vitenen om at mange er nødt til å gå med den børa på skuldrene hele tida gjør med rett og slett trist.

Hvis jeg klarte å gjøre noe med det, så kan alle på jord gjøre noe med det. Lag deg en plan som du VET du kan gjennomføre, og gi det 100% av deg selv i 4 uker i strekk. Hvis du klarer denne kneika så vil lyset i enden av tunnelen og den fantastiske følelsen av selvrealisering som følger være mer enn nok til å holde deg motivert så lenge det skal være.

Det er ingenting å vente på, bare gjør det. Livet er alt for kort og dyrebart til at noen skal være nødt til å oppleve det gjennom en skitten glassrute av skam og selvforakt. 

It´s time to put your mind to it. Wink
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!