Skrevet av Emne: Ny sjokkmelding inn i dag!  (Lest 6501 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Ny sjokkmelding inn i dag!
« #45 : 30. desember 2005, 21:23 »
Det begåes massevis av drap hver eneste dag. Tror ikke andelen kriminalitet er så sinnsykt mye større innenfor kroppsbyggermiljøet enn andre steder i samfunnet (ikke når det gjelder drap), men narkotikapolitiet er nok til tider interessert i hva disse folkene driver på med.

Craig Titus er en profilert mann. Vært på forsiden av haugevis av magasiner opp gjennom årene, så det er vel ikke så rart at han får det som er av spotlights rettet mot seg når han blir mistenkt for drap.

Ny høring er stipulert til 12 januar hvis jeg ikke husker feil. Rettsak? Tja, en gang på vårparten muligens? Sikkert med en landsby av bobiler rundt rettslokalene. Amerikanere er så glade i sirkus og show.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Ny sjokkmelding inn i dag!
« #46 : 31. desember 2005, 19:35 »
Det begåes massevis av drap hver eneste dag. Tror ikke andelen kriminalitet er så sinnsykt mye større innenfor kroppsbyggermiljøet enn andre steder i samfunnet (ikke når det gjelder drap), men narkotikapolitiet er nok til tider interessert i hva disse folkene driver på med.

Jo det er det. Det er en kjent sak at det er masse kriminalitet og drap i kroppsbyggermiljøet pga kraftig dåpingbruk som gir økt aggressivitet og galskapstendenser. Mange av drapene dekkes over og man skylder på Irak krigen og krigen mot terror. Jeg har selv sett anklagene og bevisene. Uansett så vil jeg anbefale alle å holde seg unna kråppsbyggermiljøet. Jeg var en del av det, og i løpet av denne tiden var det sjelden det ikke skjedde drap på treningskompiser etc.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Ny sjokkmelding inn i dag!
« #47 : 01. januar 2006, 05:51 »
Jo det er det. Det er en kjent sak at det er masse kriminalitet og drap i kroppsbyggermiljøet pga kraftig dåpingbruk som gir økt aggressivitet og galskapstendenser. Mange av drapene dekkes over og man skylder på Irak krigen og krigen mot terror. Jeg har selv sett anklagene og bevisene. Uansett så vil jeg anbefale alle å holde seg unna kråppsbyggermiljøet. Jeg var en del av det, og i løpet av denne tiden var det sjelden det ikke skjedde drap på treningskompiser etc.


Tulling!

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Ny sjokkmelding inn i dag!
« #48 : 01. januar 2006, 07:30 »
Imhoteb, du burde ikke ta alt det JanB sier som seriøst ment...
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!