Skrevet av Emne: Kristian Kjelling ;)  (Lest 33511 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Kristian Kjelling ;)
« #60 : 26. januar 2006, 21:15 »
hehe, det kan vel forsåvidt stemme det.. Wink *hente pisken*
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Kristian Kjelling ;)
« #61 : 27. januar 2006, 10:01 »
Rødhette: Jeg vet godt hvordan dette fungerer og at mange mindre karer og f.eks. styrkeløftere i lavere vektklasser ofte løfter mye mer enn en større bygger. Poenget mitt er at JEG synes det er urettferdig når en som har mindre muskelmasse enn meg tar nesten like mye, like mye eller mer ( grøss ) enn meg.  Egoistisk tja,,,

Har vel noe med ett konkuranseinstinkt å gjøre. Hilsen ulven.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Kristian Kjelling ;)
« #62 : 27. januar 2006, 10:10 »
eeeehhhhh.....bryr meg egentlig ikke så voldsomt mye heller.....var vel mest ment som en dårlig spøk. Ser nå at du tar 135. Da er det vel bare for meg å begynne å grine? ( og ivertfall for Kristian Kjelling !)
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

SV: Kristian Kjelling ;)
« #63 : 27. januar 2006, 10:22 »
Rødhette: Jeg vet godt hvordan dette fungerer og at mange mindre karer og f.eks. styrkeløftere i lavere vektklasser ofte løfter mye mer enn en større bygger. Poenget mitt er at JEG synes det er urettferdig når en som har mindre muskelmasse enn meg tar nesten like mye, like mye eller mer ( grøss ) enn meg. Egoistisk tja,,,

Da skulle du ha sett han japaneren som gjør 282,5 kg i benk på 75 kg's kroppsvekt. En liten, tynn spjæling!!!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Kristian Kjelling ;)
« #64 : 27. januar 2006, 10:39 »
Tror nok 98 av 100 jenter heller ville valgt Kjelling framfor f.eks Ronnie Coleman.
Av 100 kvinner, ville 5 valgt en annen kvinne, og de 95 andre ville valgt Kjelling.
Av 100 menn tror jeg pinadø alle homsene + etpar til også valgt kjelling... rofl Han ER jo faktisk ganske flott da... what

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Kristian Kjelling ;)
« #65 : 27. januar 2006, 12:59 »
Når ble Kristian Kylling "barsk"  ? I den grad han er barsk så forstår ikke jeg lenger hva som legges i begrepet.....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Kristian Kjelling ;)
« #66 : 27. januar 2006, 13:24 »
Det er vel den utviklingen samfunnet vårt går, har du rosa pannebånd, brystkasse bedre utviklet enn en gjennomsnittelig spurv OG fancy hår.. DA er du barsk da.. Jeg legger derimot noe helt annet i uttrykket.. Naboen min hjemme som måker snø i snøføyka i en alder av 82 f.eks, han er barsk..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Kristian Kjelling ;)
« #67 : 27. januar 2006, 13:40 »
Av 100 menn tror jeg pinadø alle homsene + etpar til også valgt kjelling... rofl Han ER jo faktisk ganske flott da... what

Tilhører heldigvis gruppen av menn som foretrekker Prior Kylling framfor Kristian Kylling.  rofl

Når ble Kristian Kylling "barsk" ? I den grad han er barsk så forstår ikke jeg lenger hva som legges i begrepet.....

Han er jo det motsatte av barsk mann - så myk og velpleid at du må tro han går i stykker bare du ser hardt på ham.  Deal Til og med Ludvig fra Flåklypa Grand Prix er mer barsk enn han her.  rofl

Mannen er søt og det er det; gutter ønsker egentlig ikke å være søte, men søt er merkelig nok et av kravene dagens jenter stiller til guttene, som bare har å føye seg skal det bli noe på dem.  what

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Kristian Kjelling ;)
« #68 : 27. januar 2006, 13:54 »
Eller så kan vi forbli barske og drikke mjød.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Kristian Kjelling ;)
« #69 : 27. januar 2006, 14:17 »
Det går an å være barsk og søt samtidig. Vi jenter har muligens en tendens til å søtifisere de barske mennene våre over tid. Ikke misforstå vi syntes dere er barske men kjempeSØTE i tillegg etterhvert når vi blir glad i dere.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget propellen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 227

SV: Kristian Kjelling ;)
« #70 : 27. januar 2006, 22:16 »
Jenter kan gjøre den barskeste av de barske til en real tøffelhelt. Bestekameraten til svogern min er befal og instruktør i HJK. Et typisk eksempel på en hardbarka barsking som fikk seg kjæreste, og ble forvandlet til en skikkelig tøffelhelt Tongue 
you shall not underestimate the mighty power of puntang!

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Kristian Kjelling ;)
« #71 : 28. januar 2006, 00:35 »
Vil jo påstå at en proff håndballspiller er ganske barsk. Er det størrelsen det plutselig kommer ann på vil jo ikke nordpolfarere være barske heller da. Eller hun som padlet til Grønland. Tror enhver vil om de ble satt i et håndballmål

Her er det helt klart janteloven som kommer inn i bildet. Kjelling er en kjekk kar som drar mer punani enn samtlige her tilsammen - det sier litt med over 10000 medlemmer.
Tror enhver vill skrevet testament dersom de skulle stå i mål en times tid mens Kjelling øvet kast, og pr def vil jeg påstå at dette gjør han til en barsk fyr. Skjønner godt at jenter er fan og det gjør gutta også, men huleboergenene er mer fremtredende


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Kristian Kjelling ;)
« #72 : 28. januar 2006, 00:36 »
Tja, det å leve en beskyttet og overbetalt tilværelse som toppidrettsutøver i en lettkontaktidrett ER ikke barskt.. Smiley Du får si hva du vil om det.. Wink

Dessuten drar jeg garantert fler damer enn kjelling, om man ser bortifra kjendisstatus og penger.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Kristian Kjelling ;)
« #73 : 28. januar 2006, 00:38 »
og, barsk:



Når det gjelder logikken din blir jeg jo litt oppgitt, jeg ville ikke stått foran blinken til skytterkongen i fjor.. men han blir ikke noe barskere av det.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Kristian Kjelling ;)
« #74 : 28. januar 2006, 09:38 »
Tja, det å leve en beskyttet og overbetalt tilværelse som toppidrettsutøver i en lettkontaktidrett ER ikke barskt.. Smiley Du får si hva du vil om det.. Wink

Dessuten drar jeg garantert fler damer enn kjelling, om man ser bortifra kjendisstatus og penger.. Tongue
At håndball er en lettkontaktidrett sier mer om sofakrokens tittere enn det sier om sporten. At det ikke er K1 er greit, men en "lettkontaktidrett" er jeg ikke med på.
Overbetalt, nei det gidder jeg helller ikke kommentere - andre mennesekers penger har jeg ingen ting med. Ei heller om du drar fler damer enn Kjelling, det blir en håpløs diskusjon. Men mener fremdeles at han er relativt barsk fordet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!