Skrevet av Emne: Kveldstrening?10% mindre trening?  (Lest 3400 ganger)

Utlogget simba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

SV: Kveldstrening?10% mindre trening?
« #30 : 03. januar 2006, 22:51 »
mn detta e bra sorry for at eg sa d sånn min venn

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Kveldstrening?10% mindre trening?
« #31 : 03. januar 2006, 23:02 »
For en fantastisk utvikling denne tråden tok!! Shocked

Det gjør fysisk vondt å lese noen av de siste innleggene her...Påstanden blir jo forøvrig endret til noe helt annet enn hva som opprinnelig var tilfelle. Uansett så er vel dette det vi kaller overanalysering... Tongue

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: Kveldstrening?10% mindre trening?
« #32 : 04. januar 2006, 13:55 »
For faen, er det så jævlig vanskelig å skrive KORREKT bokmål/sidemål? Dette forbanna sms-språket kan brenne i helvete.
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kveldstrening?10% mindre trening?
« #33 : 06. januar 2006, 05:18 »
Forresten....Kan vepsestikk gjøre at stive ledd og muskler blir gode? Det sier han også, tror kanskje det er noe santi det?
Kan noen forklare?
Takker for svar Bow

Ja, det skal ha positiv effekt på ledd. Nei jeg gidder ikke å forklare, det er derfor vi har Google.

Huh jeg er da vennen hans..... d er jeg som har lest dette i en sportsbok....dette er helt sant bare at d er etter kl 20.00..... og foresten så blir d bare dårligere efekt av treningen.... sjølve treningen blir ikkje dårligere..... mn dette er helt sant... og mange forskere har forsket på i mange år.... og di sier at d er helt riktig.. så d er ikkje noe å lure på en gang Erter foresten så har jeg 2 landslagstrenere som trenere og di sier akkuratt d samme..... MN SOM SAGT SÅ ER D IKKJE NOE Å LURE PÅ EN GANG FOR D HAR FORSKERNE BEVIST....mn faktisk så trudde jeg at dere hadde vist dette på et så bra treningsforum Argue

Muligens det døveste jeg har lest i hele mitt liv. Hvorfor akkurat 20:00? Hva med enkeltpersoners døgnrytme? Den skal vel ha stor betydning på denne påstanden? Eller er 20:00 et sånt magisk tidspunkt som kroppen bare oppfatter sånn i retning "arrgh 20:00, måååå byyyggeeeee 10% miiindreeee"..?

Dette er i mine øyne svada fra ende til annen, og å si "ijallefall forsikre dere om at dette er sant" styrker ikke akkurat troverdigheten din.
Host opp noen forskningsrapporter eller noe.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Kveldstrening?10% mindre trening?
« #34 : 06. januar 2006, 13:45 »
Huh jeg er da vennen hans..... d er jeg som har lest dette i en sportsbok....dette er helt sant bare at d er etter kl 20.00..... og foresten så blir d bare dårligere efekt av treningen.... sjølve treningen blir ikkje dårligere..... mn dette er helt sant... og mange forskere har forsket på i mange år.... og di sier at d er helt riktig.. så d er ikkje noe å lure på en gang Erter foresten så har jeg 2 landslagstrenere som trenere og di sier akkuratt d samme.....       MN SOM SAGT SÅ ER D IKKJE NOE Å LURE PÅ EN GANG FOR D HAR FORSKERNE BEVIST....mn faktisk så trudde jeg at dere hadde vist dette på et så bra treningsforum Argue

Når du kommer med en slik påstand er det opp til deg å dokumentere den. Kan du henvise til noen av disse forskningsrapportene?
Dessuten kan du droppe det satans ubrukelige SMS-språket. Folk som ikke kan skrive "det" burde straffes med spanskrør/balltre.

silentk

  • Gjest
SV: Kveldstrening?10% mindre trening?
« #35 : 06. januar 2006, 14:14 »
Huh jeg er da vennen hans..... d er jeg som har lest dette i en sportsbok....dette er helt sant bare at d er etter kl 20.00..... og foresten så blir d bare dårligere efekt av treningen.... sjølve treningen blir ikkje dårligere..... mn dette er helt sant... og mange forskere har forsket på i mange år.... og di sier at d er helt riktig.. så d er ikkje noe å lure på en gang Erter foresten så har jeg 2 landslagstrenere som trenere og di sier akkuratt d samme..... MN SOM SAGT SÅ ER D IKKJE NOE Å LURE PÅ EN GANG FOR D HAR FORSKERNE BEVIST....mn faktisk så trudde jeg at dere hadde vist dette på et så bra treningsforum Argue

Jeg ble rett og slett deprimert av å lese dette grusomme innlegget som består av tilbakestående argumentasjon og retorikk! Vedkommende har tydeligvis god erfaring i å sniffe formfett...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!