Skrevet av Emne: Sliter med kardioen  (Lest 938 ganger)

Utlogget ebbis13

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 169

Sliter med kardioen
« : 03. januar 2006, 22:30 »
Hei
Sliter litt med Kardioen for tiden..Huh Tenkt å ta G.K før fokost, så gå en tur til skolen, hva skal jeg spise som frokost for å få best utbytte av G.K, og få en høy fettforbrenning på gåturen til skolen...Eller noen andre som har noen andre oppsett på Kardio trening
Sånn ser noen av dagene mine ut:

Mandag:Gerilja Kardio. frok. Så en gåtur før skolen.   

Tirsdag: Gerilja Kardio, etter styrketreningen.

Onsdag:Gerilja Kardio. frok. Gåtur til skolen.

Torsdag: Gerilja kardio etter styrketrening.
.
Fredag: Cardio før frokost. Bryst og triceps
.
Lørdag: Cardio før frokost. Mage

Søndag: Cardio før fokost. Biceps og rygg.

*^¨Ulrik^¨*

Utlogget ebbis13

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 169

Noen som vil hjelpe ?
*^¨Ulrik^¨*

Utlogget superdaniel

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 741
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 741

  • Glory glory man united!
SV: Sliter med kardioen
« #2 : 03. januar 2006, 23:42 »
Det jeg hvertfall kan si deg er at du antakelig vil bli overtrent hvis du holder på med det programmet du har der over en lengre periode. Gerilja kardio er knallhardt og tærer godt på kroppen Smiley

Mitt tips blir å holde deg til en morgentur før frokost og heller ta kardio med moderat/høy intensitet etter styrketreningen 3-4 dager i uka.

Når det gjelder spørsmålet ditt så syntes jeg du bør ha en vanlig frokost ettersom forbrenningen du får fra morgenturen før frokost holder seg så og si gjennom hele dagen og antakelig vil du ikke merke noen stor forskjell om du spiser havregryn eller om du spiser grovbrød (f.eks). Det viktigste er at du holder deg til trege karbohydratkilder tidlig på dagen slik at blodsukkeret holdes stabilt og at insulinfrigjøringen holdes lav.
Treningslogg

No pain, no gain

Utlogget Line:)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 26

SV: Sliter med kardioen
« #3 : 04. januar 2006, 15:03 »
Jeg har vanligvis ikke noe problem med å komme opp om morgenen; kan gjerne gå i raskt tempo 1 time uten å ha spist først,men GK økten er jeg nødt til å ta etter jeg har spist og våknet litt...
Spiser du i det hele tatt noen ting FØR turen? Vet ikke om så hard trening er å anbefale flere ganger i uka uten at du har inntatt noe mat?!

Hva er målene dine med treningen da?Om du vil bygge muskler,så vil nok GK tære en del på musklene,særlig hvis du kjører dette før frokost flere ganger i uka.
Som Superdaniel skrev; en gåtur i raskt tempo er nok bedre morgentrening. Da får du fart på forbrenningen! Om du tar en gårtur på 40 min eller kjører en GK økt,så har du forbrent like mye kcal,men økten har ikke slitt så på musklene.

Jeg har en del morgenturer i uka-ofte på rundt 1 time. Jeg spiser stort sett havregrøt med eggehviter og litt olje. Da får du en perfekt frokost som også er bra for fettforbrenningen(sunt fett, proteiner og fiber). Denne frokosten er balansert og gir en metthet som varer lenge. Det holder forsåvidt med bare havregrøt også,men om du vil ha litt ekstra proteiner og umettet fett som for eks hjelper godt på forbrenningen og metthetsfølelsen,så er eggehvite og olje super å ha i- det gir ingen smak!!


Line!
Det er bedre å være en god orginal av seg selv, enn å være en dårlig kopi av andre!

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: Sliter med kardioen
« #4 : 04. januar 2006, 16:11 »
Etter å ha lest dine andre poster her har jeg noen kommentarer:

- Det er ingen vits i å skynde seg med å deffe. Det eneste du kommer til å oppnå er å miste muskelmasse. Sats på 0,5-1 kg nedgang i uken.
- Det er ikke noe triks å gå ned i vekt. Det gjelder bare å skjønne hvor simpelt det egentlig er. Man må ligge på et fornuftig kcalunderskudd. Om du er psykisk avhengig av å innta masse mat kan det være greit å trene masse, for da kan man spise mer. Problemet er at det kan ta livet av både motivasjonen og kroppen.

Poenget er at det ikke er noen forskjell på å forbrenne 3000 kcal når man inntar 2800 kcal og å forbrenne 3500 kcal når man inntar 3300 kcal. Man må uansett ligge i kcalunderskudd.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!