Skrevet av Emne: treningsprogram.... SATS  (Lest 2124 ganger)

Utlogget Losa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

treningsprogram.... SATS
« : 04. januar 2006, 20:45 »
Jeg er 15 år, 167 cm høy, 53kg. Har akkurat begynt på SATS. Jeg fikk et treningsprogram på veiledningstimen min. Jeg vil bli litt tyngre og få markerte muskler. Jeg ble gitt et program med øvelser for hele kroppen. Det er bare en for hver muskelgruppe.... Hvor ofte kan jeg gjennomføre dette treningsprogrammet, med tanke på hvile. Er det effektivt med tanke på å bygge muskler?
Jeg tviler litt på dette, og trenger tilbakemelding, blir glad for svar...... Drankere

PS: For å trene magen skulle jeg ta situps på en ball, er det bra?

Utlogget MartialArtist

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

SV: treningsprogram.... SATS
« #1 : 04. januar 2006, 20:50 »
Hvorfor spør du ikke kisen som lagde programmet? Det er jo vanskelig å si uten å se på programmet. Men annenhver dag fungerer perfekt i de aller fleste tilfeller...

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

SV: treningsprogram.... SATS
« #2 : 04. januar 2006, 21:06 »
Ikke for å virke demotiverende, men hvis du aldri har hatt spesielt markerte muskler, så må du nok plasseres i den kategorien av mennesker som først må bulke, så deffe for å bli ganske markert samtidig som de har en viss størrelse på musklene. Jeg er ikke blant dem som mener at man må bli feit for å legge på seg muskler, men å bli særlig mer markert samtidig som at du får mer muskler er så å si umulig for de fleste av oss.

Men uansett, hvis det er det som er målet ditt, så bør du holde deg unna godteri og "dårlig" mat fullstendig. Dette er for at du skal legge på deg unødvendig fett. Likevel bør du spise deg god og mett på sunne matvarer.

Hvis det er meningen at du skal kjøre hele kroppen på én dag, så kan jeg tenke meg at det er greit å kjøre det tre ganger i uka i åtte uker framover i tillegg til et par dager med kondisjonstrening (30 min på sykkel eller jogging)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!